• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Mijn schatje bedacht zich vandaag dat hij nog een vriendin had en hij liever bij haar blijft dan dat hij met mij wat begint. Komt iemand mijn hart even lijmen? Ik zoek iemand met tijd want het we ligt in zo'n 1000 stukjes uit elkaar.


    WAT?! Wat een klootzak! Jesus! Wat gemeen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    BOEM :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HAHAHAHA, TRUE STORY.
    Oké, gtst, adios.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Numero elf is ook weer online :Y)

    GTST vond ik trouwens niet echt verrassend...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hello :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb vandaag besloten dat ik ook maar eens ga beginnen met GTST kijken.
    Ik had trouwens Lucas een paar keer ontmoet, want twee vriendinnen van mij zijn crazy ass fan van hem ;p.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    Mijn schatje bedacht zich vandaag dat hij nog een vriendin had en hij liever bij haar blijft dan dat hij met mij wat begint. Komt iemand mijn hart even lijmen? Ik zoek iemand met tijd want het we ligt in zo'n 1000 stukjes uit elkaar.

    Wat een vuile kutstreek, heb ik ook eens meegemaakt, ook zeggen dat hij een vriendin had, maar dat was niet waar

    Mag ik hem slaan ??

    Mombasa schreef:



    BOEM :'D

    Hahahaha, die is leuk (:

    Awh


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wat een vuile kutstreek, heb ik ook eens meegemaakt, ook zeggen dat hij een vriendin had, maar dat was niet waar

    Mag ik hem slaan ??

    Ik had al zo'n gevoel dat het een foute jongen was, dat postte ik zelfs al in dat eerdere footie topic.. omg, zo dom.. En het erge is dat hij me dat dus smste en ik als een mak schaapje heb teruggesmst dat ik hem begrijp en alles. Daarop reageerde hij dat hij blij was dat ik zo reageerde en dat hij graag vrienden wilde blijven. Ik vind het nog steeds zo ontzettend sexy en leuk zelfs na wat hij heeft gedaan. Ik ben fucked up gewoon, ik bedoel, hoe hard kan je met je laten sollen.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik had al zo'n gevoel dat het een foute jongen was, dat postte ik zelfs al in dat eerdere footie topic.. omg, zo dom.. En het erge is dat hij me dat dus smste en ik als een mak schaapje heb teruggesmst dat ik hem begrijp en alles. Daarop reageerde hij dat hij blij was dat ik zo reageerde en dat hij graag vrienden wilde blijven. Ik vind het nog steeds zo ontzettend sexy en leuk zelfs na wat hij heeft gedaan. Ik ben fucked up gewoon, ik bedoel, hoe hard kan je met je laten sollen.

    Daarom ben ik ozo voorzichtig met jongens
    Je weet nooit wat voor types het zijn
    Sterkte meid (flower)

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik had al zo'n gevoel dat het een foute jongen was, dat postte ik zelfs al in dat eerdere footie topic.. omg, zo dom.. En het erge is dat hij me dat dus smste en ik als een mak schaapje heb teruggesmst dat ik hem begrijp en alles. Daarop reageerde hij dat hij blij was dat ik zo reageerde en dat hij graag vrienden wilde blijven. Ik vind het nog steeds zo ontzettend sexy en leuk zelfs na wat hij heeft gedaan. Ik ben fucked up gewoon, ik bedoel, hoe hard kan je met je laten sollen.


    Claire, schat, het is niet jouw schuld hè. Hij is de foute jongen met kut streken. Je mist waarschijnlijk niets aan hem, hij mist meer aan zo'n geweldig meisje als jij. Laat hem gewoon gaan en vooral geen vrienden blijven, niet na deze streek.



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Claire, schat, het is niet jouw schuld hè. Hij is de foute jongen met kut streken. Je mist waarschijnlijk niets aan hem, hij mist meer aan zo'n geweldig meisje als jij. Laat hem gewoon gaan en vooral geen vrienden blijven, niet na deze streek.



    Dit dus. Die kerel is nog minder waard dan een stuk stront, want daar kijk je nog naar als je erin hebt getrapt. We zijn er voor je, Clairos!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    I love you girls, echt. fuck, nou zit ik weer bijna te janken.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    I love you girls, echt. fuck, nou zit ik weer bijna te janken.



    Niet doen, dat is hij niet waard Meid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."