• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    'Ik heb gewoon heb idee dat er iets goed mis is' zeg ik en kijk rond. 'Alleen heb ik dus echt geen idee wat.' Mijn blik richt ik al snel weer op Draco en knik. 'Waarschijnlijk wel, maar je weet het met die kasten maar nooit'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    'oké, is goed, Ik kan je wel de weg leren als je dat wilt. Hey misschien kom je wel bij mij in de afdeling. Of in de klas. We hebben ook les met andere afdelingen namelijk.' Dan schiet me een vraag tebinnen die ik al vanaf het begin had willen stellen. 'waarom kom je nu eigenlijk pas op school?'


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Malfoy

    'Als je dat wilt doen heel graag en in welke afdeling zit je?' vraag ik en een glimlach verschijnt op mijn gezichr. Waarschijnlijk hebben we dan ook weer les met Draco. Alleen blijkt dat de andere afdelingen hem niet mogen. 'Ik heb thuis les gehad, maar na heel lang zeuren en een beetje hulp mocht ik dit jaar wel hier naartoe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha I know XD best wel raar idd een Malfoy in Gryffindor whahaha X'D]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ Mwaha is weer eens een keer iets anders aangezien er dan weer een keer drama komt. Dat en het feit dat Aileen al in Slytherin zit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    'nou gelukkig is het dan gelukt. maar je broer zit wel hier op school toch? hoezo jij dan niet?' Haar gezicht betrekt, misschien weet ze het zelf ook niet.'ik zit trouwens in Ravenclauw' zeg ik met een glimlach. ik ben er trots op, ook al vind niet iedereen dat een goede afdeling.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Malfoy

    'Ik zou het eigenlijk niet weten' zeg ik. Eigenlijk had ik wel een idee, maar dat zou ik ging dus echt niet vertellen. 'Klinkt ook als een goede afdeling en waarschijnlijk zit ik in Gryffindor' zeg ik glimlachend. Het blijft vreemd. Een Malfoy in een andere afdeling dan Slytherin.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik schrijf zo een stukje voor Aileen ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Is goed ^^]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    'Word je zo gesorteert? bij het avondeten ofzo? Kom ik zal je iets laten zien.'Ik loop weg bij het kantoor van Dumbledore en Melody volgt me. Ik praat de hele tijd door en af en toe zegt Melody iets. Ze is teminste al spraakzamer dan op de heenweg. Ik hoop zo dat ze in Ravenclauw komt. Dat zal echt gezellig zijn. Ik loop het schoolterein op en Melody kijkt verwilderd rond. 'Dit is de uilenvleugel' zeg ik als we er zijn. Alle uilen vliegen op en Melody kijkt haar ogen uit. Ik trouwens ook. Elke keer is het weer mooi.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Ik zie je wel verschijnen." Marry glimlachte naar Astoria die de kamer uitliep. Met haar gedachten bij het feit dat Draco haar zou kunnen verlaten voelde Astoria zich misselijk en draaierig. Ze zette zich neer in een van de open vensterbanken waarna ze haar knieen op trok, en haar armen erom heen sloeg, met haar hoofd op schoot kijkend naar de lucht. Zachtjes beet Astoria op haar onderlip terwijl ze met een zucht haar ogen sloot om even al haar zorgen te vergeten. Ze opende haar ogen, gericht op haar buik waarna ze even haar hand op haar buik plaatsten, en er een klein glimlachje op haar gezicht verscheen. Het was waar wat ze zeiden, je voelt je verbonden met het kind in je buik. En opeens kon het haar niets meer schelen wat hij er van zou vinden, want wegdoen, dat wou ze niet, ze kon het niet. Niet met de gedachten dat ze dan een leven zou kapot maken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (als mijn stukjes te lang zijn moet je het zeggen hoor. en de sorteerdinges kan dumbledore wel doen want niemand is Minerva McGonagall)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    [ze zijn niet te lang en ik vind het goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Eliza Malfoy

    'Ik denk dat dat inderdaad tijdens het avondeten gebeurd' zeg ik en met mijn gedachten ik al bij de sorteerceremonie en de reactie van andere. Dumbledore had gezegd dat de hoed je persoonlijke voorstel ook meerekent. Ik weet niet hoe de andere zullen reageren als ik niet in Slytherin kom en als ze te horen krijgen wie ik ben. Ik ben en blijf natuurlijk een Malfoy. Af en toe geef ik Cho antwoord en zodra we bij de uilenvleugel aankomen kijk ik mijn ogen uit. Het blijft een mooi gezicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn familie is er, dus ik ben er de rest van de dag niet. Byebye iedereen)


    Happy Birthday my Potter!