• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    loulou1997 schreef:
    (ik moet gaan, byebye everyone)


    (ByeBye!)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik heb echt een hartaanval van hier tot China!!!! zit doodnormaal muziek te luisteren komt opeens keiharde rockmuziek erdoorheen:| en hard!!!!! mensen dat was niet leuk!

    ga nu lezen ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Mwahaha dat is monder en dat zou ik inderdaad ook hebben op dat moment]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Melody zei wat tegen Dumbledore wat ik niet kon verstaan, opeens stond ze op en liep weg naar de gang. Ik volgde haar voorbeeld en liep ook zo stil mogelijk naar de gang. Stil stond ze tegen de muur op me te wachten "Dat meen e niet sirieus he?!" steeds kwam ik dichterbij haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Wees blij dat je op dit moment niet bij mij in huis woont, mijn buren hebben namelijk een of ander turks feest dus ik moet de hele dag die muziek aanhoren]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    'Dit is wel serieus en dat weet jij net zo als mij' zeg ik en richt mijn volledige aandacht op Draco die steeds dichterbij me kwam. Rustig blijf ik op dezelfde plek staan, want bang was ik toch niet. 'Misschien niet heel handig, maar wel het beste voor ons allebei'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentEyes schreef:
    [Wees blij dat je op dit moment niet bij mij in huis woont, mijn buren hebben namelijk een of ander turks feest dus ik moet de hele dag die muziek aanhoren]


    [owww dat is...irri -,- poor you!]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    [Wees blij dat je op dit moment niet bij mij in huis woont, mijn buren hebben namelijk een of ander turks feest dus ik moet de hele dag die muziek aanhoren]


    [Dat is echt irritant ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik weet het, ze zitten de heletijd te zingen en ik zit hier te leren -.-]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    'Dit is wel serieus en dat weet jij net zo als mij' zegt ze terwijl ze me aankijkt en rustig blijft staan 'Misschien niet heel handig, maar wel het beste voor ons allebei' 'Hoe bedoel je met het beste voor ons allebij?!' langzaam maar zeker begon ik steeds harder te praten 'Dit is nog nooit gebeurt en uitgerekend JIJ moet in Gryffindor geplaatst worden! wat zullen ze thuis wel niet denken?!'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    'Waarom ben ik ook alweer een uitzondering? Trouwens thuis komt het ook allemaal wel weer goed' Nog steeds praat ik op hetzelfde volume terwijl hij harder begint te praten. 'Denk na. ik zit in Gryffindor en jij zit in Slytherin, twee afdelingen die elkaar niet mogen en denk dan ook nog eens na wie er allemaal in Gryffindor zit' Ik kijk hem aan. 'Vraag beantwoord?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    "E-echt waar?" Astoria knikte. "Ja, echt waar" zei ze met een klein glimlachje op haar lippen waarna ze haar armen om Marry heensloeg en haar knuffelden. "Toch spijt het me" zei Marry toen Astoria haar los liet. "Je kan het niet behelpen, je bent gewoon opgetogen en enthousiast. Iets wat ik eigenlijk ook zou moeten zijn...". Marry hield haar hoofdje schuin en keek naar Astoria die op haar onderlip beet. "Ben je dat niet dan?". Astoria haalde haar schouders op. "Ik weet het niet" fluisterden ze. "Aan de ene kant, nee met alle gevolgen. Maar aan de andere kant, ben ik net zo enthousiast als jij, misschien zelfs nog wel iets meer..." gaf ze eerlijk toe. Astoria sloeg een zucht waarna ze even haar hand op haar buik plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Oh ja nee tuurlijk, zingen ze een liedje dat ze vandaag al 3 keer gezongen hebben '--]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    [Oh ja nee tuurlijk, zingen ze een liedje dat ze vandaag al 3 keer gezongen hebben '--]


    [Gezellig]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentEyes schreef:
    [Oh ja nee tuurlijk, zingen ze een liedje dat ze vandaag al 3 keer gezongen hebben '--]


    [ken je de tekst al?? XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.