• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Moet lukken (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Een diepe zucht verlaat mijn mond "Iderdaad snap ik je niet en ik weet ook niet of ik dat later ook wil en ga doen. Maar laat een ding duidelijk zijn, als ik merk dat je het voor hun opneemt of iets in die richting dan praat ik echt voorlopig niet meer met je, O en trouwens heel lief dat geslijm van je maar weet dat het me toch niks doet" al deed dat het wel van binnen, nog even keek ik haar aan "en over thuis...dat zien we dan wel, en alleen luister goed alleen omdat je me zusje bent zal ik kijken of ik wat voor je kan doen als het echt nodig is!" een kleine zucht verliet mijn mond "Ik weet niet wat jij doet maar ik ga weer naar binnen"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Hou het dan gewoon" Marry maakte een wild gebaar met haar handen terwijl het stukje wortel op haar vork tegen het hoofd van een student aan plakten. Astoria grinnikten. "Misschien...maar ik kan niet veel bepalen zonder dat hij het weet". Marry haalde onverschillig haar schouders op terwijl ze met haar vork een stukje vlees aan haar vork prikten. "Dat is waar.". Astoria grinikten terwijl ze haar lippen weer aan haar glas zetten en een slok van haar drinken nam, toekijkend hoe vele studenten de zaal al verlieten, wetend dat het moment van de waarheid steeds dichter bij kwam toen Marry echter ook opstond en haar aankeek. Astoria knikte langzaam terwijl ze opstond en samen met Marry de zaal verliet en een grote zucht over haar lippen naar buiten rolden. Marry pakte Astoria haar hand vast terwijl ze er zachtjes inkneep als teken dat alles goed zou komen. "Ik beloof het je" zei ze met een glimlachje waarna ze Astoria haar hand los liet en de gang uit liep. Astoria beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze plaats nam in een open venster, waarna ze haar knieën optrok en haar armen er omheen sloeg, met haar hoofd leunend tegen de pilaar toekijkend naar buiten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    'Je gaat me nog wel een keer snappen, alleen heeft dat even tijd nodig. Draco ik ga het niet voor ze opnemen aangezien je mijn broer bent en blijft, maar ben wel blij dat je nog met me wilt praten. Trouwens wie had het over slijmen, want het was de waarheid. Ik weet dat het je niets doet, maar ik kan echt niet zonder je broer' Ik kijk hem aan en kan het niet laten om hem een knuffel te geven. 'Dankjewel en dat begrijp ik' Bij mij verlaat ook een zucht mijn mond. Eigenlijk had ik totaal geen zin om terug te gaan. 'Ga maar. Ik ga naar de leerlingenkamer toe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (verveling-_-)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    'Je gaat me nog wel een keer snappen, alleen heeft dat even tijd nodig. Draco ik ga het niet voor ze opnemen aangezien je mijn broer bent en blijft, maar ben wel blij dat je nog met me wilt praten. Trouwens wie had het over slijmen, want het was de waarheid. Ik weet dat het je niets doet, maar ik kan echt niet zonder je broer' na die woorden drukt Melody me dicht tegen zich aan 'het is goed..' mompel ik een beetje onwennig en in de hoop dat ze me snel los zou laten, ik was het gewoon niet gewend om van mijn zusje een knuffel te krijgen 'Dankjewel en dat begrijp ik' ook bij haar verliet een zucht haar mond 'Ga maar. Ik ga naar de leerlingenkamer toe'
    ik schudde mijn hoofd 'ik denk dat ik niet meer terug ga zo te zien is iedereen al weg, maar ik ga nog even ergens heen en dan kom ik ook' loog ik maar snel, al was het niet heel erg als ze zou weten dat ik gewoon een sukje zou gaan lopen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria maakten een klein en klakkend geluidje met haar tong, waarna ze luisterden hoe het geluidje na echode dor de gangen iets wat een kleine grinnik uit haar mond liet komen. Ze legden haar hoofd op haar knieën terwijl haar blik nog steeds was gericht op de puur blauwe hemel die bezaait was met wel duizende sterren. Astoria sloot haar ogen even waarna een klein zuchtje haar mond verliet en ze haar hand op haar buik plaatsten. Het was waar wat ze zeiden, je voelt je verbonden met het kind dat in je buik groeit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Melody liet me los, zei me uiteindelijk gedag en liep richting de Leerlingenkamer. Toen ze uit zich was realiseerde ik me pas wat het eigelijk met me deed, ik besloot maar een stukje te lopen. Al denkend over de opxracht en wat er net gebeurt was liep ik weer door de gangen, ik keek op van een gedaanten ik het venster, Astoria. Stil liep ik naar het vester toe, "Boe".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine gil verliet Astoria haar mond waarna ze voor de twee de keer bijna uit het venster viel, maar zichzelf nog net tegen kon houden. "Schrik" zei ze waarna ze grinnikte en een kus op zijn lippen drukten. Astoria schoof op en maakte plaats voor Draco zodat hij naast haar kon gaan zitten, waarna ze haar benen strekten en haar hoofd tegen zijn schouder aanlegden en zijn hand vastpakten. Wetend, dat ze het moest gaan vertellen. "Er is iets dat ik je moet vertellen...Maar ik weet niet of dit het juiste moment is, aangezien je humeur niet zo goed is"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een gilletje ontsnapte uit haar mond, maar niet veel later schoof ze op en kon ik naast haar zitten. Haar hand had de mijne al gevonden en haar hoofdje had ze.al op mijn schouder gelegd "Er is iets dat ik je moet vertellen...Maar ik weet niet of dit het juiste moment is, aangezien je humeur niet zo goed is" ik glimlachte "Je kan me alles vertellen, dat weet je" zei ik afwachtend wat Astoria me te vertellen had.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Cho Chang
    Ik ben een beetje zenuwwachtig als Melody niet snel terug komt. Draco zou haar toch niks aandoen? Die gedachte schuif ik snel van me af, het is tenslotte haar broer. Dan zie ik Draco zitten, hij praat met Astoria. Even twijfel of ik iets tegen hem mooet zeggen maar dat doe ik maar niet. Hij ziet er serieus uit. Ik loop naar de gang maar zie er niemand. Melody zou wel naar de leerlingenkamer zijn.

    (mijn broertje is zoo irritant. hij laat me de hele tijd ingesproken filmpjes zien en ze zijn echt niet grappig...)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (haha het klinkt wel funny XD maar ik snap wat je bedoelt!)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Ergens had Astoria gehoopt dat hij zou zeggen dat ze het een andere keer moest vertellen...Maar misschien was het wel het juiste moment...Ookal kon hij haar nu gemakkelijk van de vensterbank afduwen als ze het had verteld. Astoria beet op haar onderlip. "Je bent wel heel erg zeker van je zaak" zei ze waarna ze hem aankeek en een heel klein glimlachje op haar lippen speelden en ze een kus op zijn lippen drukten. Een zucht rolden over haar lippen naar buiten. "Weet je nog...toen buiten...toen we schuilden voor de regen in de grot en dat we toen...Nou ja...je weet wel..." Astoria slikte. "I-ik ben...het is..." Een zucht rolden over haar lippen naar buiten. "I-ik ben zwanger"


    The expert in anything, was once a beginner.

    (en allemaal over nutteloze dingen en dan komt er weer seks in voor, op die manier kijkt hij ook dora. Sommige stukjes zijn wel grappig hoor, maar ik ben bezig en dan komt ie weer...)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (ben ik nou de enige die dora en seks niet kan samenbrenge. XD dat is echt nieuw voor me XDD)

    Flut! nu moet ik een nieuw topic maken!...snel ff naar mijn pc dan maar momentos people

    topic
    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 23:08 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.