• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    Ik loop door de gang en hoor iedereen vrolijk praten. Opeens bots ik tegen iemand op. 'O sorry, sorry!' roep ik verschrikt uit. Ik help het meisje overreind. 'Ik ben Cho Chang' en jij? 'Melody Lockwood, kan jij me misschien de weg wijzen? Ik ben nieuw hier'. 'Tuurlijk, is goed. Waar wil je heen?'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:29 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Lockwood

    'Uhh, ik moet naar het kantoor van Dumbledore voor de laatste informatie' zeg ik glimlachend en kijk eventjes rond. Dit is iets waar ik waarschijnlijk wel aan kan wennen. Al snel richt ik mijn blik weer op het meisje dat zich voorstelde als Cho.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TheMarauders schreef:
    Harry
    'Slecht, ik ben úitverkoren om me slecht te voelen.' Ik zoef rondjes tussen de doelpalen door, ik vlieg er ook soms door heen. 'En met jou, degene die Harry Potter in de trein wilde bekijken?' Ik grijns vrolijk. Ik kon me nog herinneren dat Fred en George haar beloofden een wc-bril te sturen.

    [weetje wat best vaag is, met al dat gehuppel en zo lijkt Ginny 12, terwijl ze eigenlijk 15 is (:
    Ik kijk Hp1 :)
    'Haast onthoofd, hoe kun je nou haast onthoofd zijn?'
    'Nou kijk, zo.']


    (ach, mag zij ook eens vrolijk zijnXD)

    Ginny

    'Perfect, ik wacht nogsteeds op mijn wcbril.' zeg ik grijnzend. Ik zoef over de tribunes heen en maak een salto. Oke, dat moet je dus absoluut nooit doen als het regend. Er komt dan water in je neus. Ik hoest even en zorg dat het water uit mijn neus loopt. Ik vlieg naar beneden en pak een slurk. Ik gooi hem naar Harry en vang hem als hij teruggooit. Ik gooi door een van de ringen. Wauw, privétraining van de aanvoerder. Ik vlieg wat rondjes en duik soms voor de grap naar beneden. Ik vlieg weer naar beneden en laat wat beukers los, net als de snaai. 'Zoek jij de snaai maar, dan scoor ik wel met de slurk.' roep ik naar Harry. Ik pak de slurk en gooi hem richting de ringen, natuurlijk gaat hij erin, er is geen wachter. Ik ontwijk een beuker, vlieg naar Harry en ik geef een kusje op zijn neus. 'Weet je waar ik aan dacht toen ik vorig jaar bij de SVP een patronus opriep? Ik dacht aan het moment dat ik jou voor het eerst zag.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    'okee, dan breng ik je daar wel even heen' Samen lopen we de trappen op en de gangen door. Ik klets de hele tijd tegen Melody, maar merk wel dat ze nogal overdonderd is over het grote, mooie schoolgebouw, nou ja voor zover een school mooi kan zijn dan. 'We zijn er' zeg ik tegen Melody als ik voor het beeld stop waar je het wachtwoord tegen moet zeggen. 'eh, oké en nu?' stamelt ze. 'het wachtwoord!' 'wachtwoord?' vraagt ze vaag.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:45 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    [Wie wil Dumbledore even spelen of wie speelde Dumbledore??]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik moet nu stoppen en niemand speelt dumbledore. nog niemand dan. er is wel iemand die snape speelt)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Lockwood

    Opeens schiet me te binnen wat me is verteld. 'Ballonbruisbal' zeg ik glimlachend en niet veel later komt de waterspuwer in beweging en verschijnt er een trap. 'Heel erg bedankt voor je hulp en misschien tot zo'
    Ik loop rustig de tappen op en voor de deur sta ik stil . Voorzichtig klop ik op de deur om hem vervolgens te openen. 'Professor Dumbledore?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omg, terror jaap van de hoge 0.0 Ik ga maar weer terug naar strictly come dancing. Ik vind Mark een stuk mooier ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Haha ik zag het inderdaad ook ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    (...)

    Myrthe Benthe Lost

    'Bij mij thuis is alles geel en zwart, behalve mijn kamer. Die is Groen en Zilver.' zeg ik. Ik had hier niet veel vrienden omdat de meeste mensen niet zo van Huffelpuf houden. Kon ik er wat aan doen!?


    Averna Mortes

    'Ugh, respect voor je dat je nog leeft,' zeg ik lachend. 'Maar dat lijkt mij echt heel vervelend. Ik ben blij dat ik kan doen met het huis wat ik wil. Ik bedoel, geel en zwart, bleg!'


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik grinnik even. 'Eens in het jaar zijn de kleuren wel groen enn zilver, op mijn verjaardag. Daardoor leef ik nog, omdat ik dan mag kiezen hoe het huis eruit ziet.' ik grijns even. Een kat springt op mijn schoot en ik duw hem er vanaf. Ik kende dat beest nieteens!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    'Ah, dat is dan nog wel lief van je ouders,' zeg ik met een trieste glimlach. Mijn verjaardag vier ik niet eens. Met wie zou ik dat moeten doen? Mijn personeel?
    Er springt opeens een kat op haar schoot en heel even denk ik dat hij van haar is. Ik trek een vies gezicht, man ik haat dieren. Gelukkig duwt ze hem ervan af. Ik trek snel mijn stok en spuit het beest nat, als hij wegloopt.
    'Zo, die komt niet meer terug,' zeg ik met een gemene grijns.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    'Geef hem eens ongelijk. Daar heeft hij het beste uitzicht.' Ik pak het katje van mijn schouders. Hij kijkt mij verontwaardigt aan, maar als ik hem terugzet bij Rave, lijkt hij weer tevreden. Het lijkt mij niet zo'n slim idee als hij op mijn schouder in slaap valt.
    'Hij is nog klein, hij mag klunzig zijn,' zeg ik. Ik geef Caesar nog een aaitje en zet dan weer een stap achteruit.
    'Dus, wat deed je eigenlijk hier? Ik neem aan dat je niet van plan was om iemand te redden van Peeves, of is dat één van je dagelijkse bezigheden?'


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    'Ik ken dat beest niet eens! Maar waarom zou je hem alleen natmaken als je er ook andere dingen mee kunt doen?' zeg ik sluw. En daarom was ik dus anders dan mijn familie. Ik trek mijn stok en wijs op de kat, die angstig wegrent.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Mijn grijns wordt breder en ik zak wat onderuit om van de show te kunnen genieten. Dit kan nog eens mooi worden. Een Hogwarts student die een kat te grazen neemt, prachtig dit.
    'Ik wil geen mensen afschrikken. Maar als je wat toverspreuken op hem wilt oefenen, be my guest.'


    Happy Birthday my Potter!