• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    ' Interesseert me eerlijk gezegd niet alleen weet ik dat ze een briljante timing hebben' zeg ze terwijl ze het boek weer terug stopt en mij weer aankijkt ' dan gaan we en dat denk het kan je weglaten' Aileen heeft zich al.omgedraaid en loopt richting de uitgang, snel loop ik achter haar aan.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (ben mijn boeken nog aan het kaften dus kan laat reageren)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Haha, nee Blitz. Zie mijn foto's. Daar staat als het goed is een foto van hem tussen)

    Adelaine Catherina Lupin

    Rave zet Caesar op mijn schouder en het katje probeert naar mijn hoofd te krabbelen. Lachend knijp ik mijn ogen dicht en laat mijn hand door de vacht van het beestje gaan.
    'Hij is echt heel lief,' zeg ik, als Caesar toch besloten heeft om op mijn schouder te blijven zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    Aileen Megan Snape

    Ik loop de trappen af en neit veel later komt Draco weer naast me lopen. Tsja laat me het zo zeggen mijn humeur is gewoon niet al te best. Het gevoel dat er iets mis is word alleen maar erger en dan het feit dat we niet verder kunnen met de opdrachten, maakt het er ook niet beter op. 'Wat is het plan?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 16:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rave Garrick Ollivander
    Ik lach als ik zie hoe Caesar aan het proberen is omhoog te kruipen. 'Eigenlijk vind hij boven op je hoofd de lekkerste plek, maar dat mag niet want dan trekt hij al mijn haren uit en hij valt dan van me af als ik een stap zet. Beetje dom is hij wel, maar dat maakt hem zo schattig.' Even kijk ik naar Caesar. 'Dus... Hoelang ga je daar blijven zitten? Wedden dat hij zo in slaap valt.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    MrsBrittain schreef:
    (ben mijn boeken nog aan het kaften dus kan laat reageren)


    [Maak niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Geef hem eens ongelijk. Daar heeft hij het beste uitzicht.' Ik pak het katje van mijn schouders. Hij kijkt mij verontwaardigt aan, maar als ik hem terugzet bij Rave, lijkt hij weer tevreden. Het lijkt mij niet zo'n slim idee als hij op mijn schouder in slaap valt.
    'Hij is nog klein, hij mag klunzig zijn,' zeg ik. Ik geef Caesar nog een aaitje en zet dan weer een stap achteruit.
    'Dus, wat deed je eigenlijk hier? Ik neem aan dat je niet van plan was om iemand te redden van Peeves, of is dat één van je dagelijkse bezigheden?'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Pansy Parkinson

    Sylver zat boven het pruttelende goedje trrwijl het ene ingrediënt na de andere in de kleine ketel verdween,.op zulke momenten was ik blij dat Sylver er was, zei was altijd al de beste in onze potions klas veweest, ik daar integen was een loser in potions "En nu wachten" een glimlach verscheen op mijn gezicht "yes..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Riddle

    Sylver grinnikten, terwijl ze naar het goedje in de ketel keek en daarna haar blik op Pansy richten. "Je bent wel heel erg blij met deze actie, is het niet?" Zeo ze terwijl ze naar haar lange perfecte nagels keek. "Nou, ik kan je vertellen...Dat het zeker gaat lukken" zei ze terwijl ze een wenkbrauw optrok. Sylver legde zich neer op haar rug haar handen op haar buik en toekijkend naar het betegelde plafond van de badkamer. "Ik had dit nooit gedacht...Dat we vrienden zouden worden."


    The expert in anything, was once a beginner.

    TheMarauders schreef:
    Harry
    'Dat moet toch nonverbaal ook wel lukken?' grijns ik. Ik geef alleen een klein tikje met mijn toverstaf en mijn bezem komt aanvliegen. Ik spring er op als hij aan komt vliegen. 'Ik weet dat ik een uitslover ben.' zeg ik en zoef weg, richting het zwerkbalveld.


    Ginny

    Ik rol grijnzend met mijn ogen. 'Harry James Potter, je bent zelfs de grootste en mooiste uitslover die ik ken!' roep ik en ik spring op mijn bezem. Ik vlieg hem achterna naar het Zwerkbalveld en ga naast hem vliegen. Het regent nogsteeds keihard. 'Hoe gaat het, meneer de uitverkorene?' vraag ik lachend

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:09 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    Averna Mortes

    Ik knik begrijpend. 'Ja, daar kan ik inkomen. Mijn ouders zaten gelukkig in Slytherin en mijn grootvader in Ravenclaw. Alles bij mij thuis is zilver en blauw. Een mooie combinatie als je het mij vraagt.'


    Myrthe Benthe Lost

    'Bij mij thuis is alles geel en zwart, behalve mijn kamer. Die is Groen en Zilver.' zeg ik. Ik had hier niet veel vrienden omdat de meeste mensen niet zo van Huffelpuf houden. Kon ik er wat aan doen!?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Is er iemand die met Melody wilt praten?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (wie wil er tegen Cho praten? ik snap het namelijk nog niet helemaal. Ik ben nieuw)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:17 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Harry
    'Slecht, ik ben úitverkoren om me slecht te voelen.' Ik zoef rondjes tussen de doelpalen door, ik vlieg er ook soms door heen. 'En met jou, degene die Harry Potter in de trein wilde bekijken?' Ik grijns vrolijk. Ik kon me nog herinneren dat Fred en George haar beloofden een wc-bril te sturen.

    [weetje wat best vaag is, met al dat gehuppel en zo lijkt Ginny 12, terwijl ze eigenlijk 15 is (:
    Ik kijk Hp1 :)
    'Haast onthoofd, hoe kun je nou haast onthoofd zijn?'
    'Nou kijk, zo.']


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Melody Eliza Lockwood

    Ik loop door de stromende regen in de richting van Hogwarts. De plek waar ik de eerst komende tijd zo verblijven. Alle nodige informatie had ik al gekregen en de rest zou straks allemaal verteld worden. De ingang van het kasteel kwam inzicht en ik versnel mijn pas. Niet veel later sta ik in het kasteel en kijk even rond. Opzoek naar iemand die me zou kunnen helpen of de juiste richting.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer