• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry
    'Dat moet toch nonverbaal ook wel lukken?' grijns ik. Ik geef alleen een klein tikje met mijn toverstaf en mijn bezem komt aanvliegen. Ik spring er op als hij aan komt vliegen. 'Ik weet dat ik een uitslover ben.' zeg ik en zoef weg, richting het zwerkbalveld.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sylver Riddle

    Sylver rolden met haar ogen terwijl ze de kraan uitdraaiden en haar handen afdroogden met een handdoek. "Beloof je dat, want ik heb geen zin om The Unbreakable Vow af te leggen" zei ze waarna ze grinnikten en weer terug liep naar Pansy, toekijkend naar de boxers die op de grond lagen. "Als je maar onthoud dat ik ze niet aanraak" zei ze met een lichte toon van walging in haar stem. Sylver graaiden in haar tas, waarna ze de kleine ketel en de benodigden spullen eruit haalden voor zijn roze ondergoed.

    [Lol, mijn echte naam is Myrthe]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Ja, al weet ze zelf nog niet echt of ze echt zijn vriendinnetje is. Ze zijn in ieder geval verliefd op elkaar)

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ik vind de Baron toch minder leuk hoor,' zeg ik en ik ril even. De geest van Slytherin. Niet echt het type waar ik mee omga. Dan vind ik Peeves nog leuker. En als Fred en George erbij zijn, doet hij meestal niet zo veel. Hij mag hen.
    Ik merk dat mijn kleren een stuk droger zijn na de spreuk. 'Nogmaals bedankt.' Ik steek mijn hand naar hem uit en glimlach vriendelijk
    'Adelaine Catherina Lupin. En hoe heet jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    'Ja, Huffelpuf. Ik haat mijn ouders echt.' zeg ik geïrriteerd. 'Ik begon bijna te juichen toen ik in Zwadderich kwam. Mijn ouders teleurgesteld, haha.' ik pak een pakje snoep van tafel en ruik eraan. Volgens mij is er niks mee gedaan. Ik begin het snoep op te eten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Ik knik begrijpend. 'Ja, daar kan ik inkomen. Mijn ouders zaten gelukkig in Slytherin en mijn grootvader in Ravenclaw. Alles bij mij thuis is zilver en blauw. Een mooie combinatie als je het mij vraagt.'


    Happy Birthday my Potter!

    Rave Garrick Ollivander

    Opgelucht haal ik adem. 'Eindelijk iemand die me niet kent.' glimlach ik. 'Rave Garrick Ollivander. Je bent familie van Lupin, merk ik.' Ik ben blij dat ze me niet kent, de meeste meiden kennen me en gaan dan gillend en giechelend achter me aan rennen. Gezeik. Niet alle meisjes die wisten hoe ik heette waren zo, gelukkig, anders was ik hier al lang verdwenen. Wat was er zo interessant aan mij?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik moet mijn lach inhouden, want Rave weet natuurlijk niet dat ik zijn aura kan lezen en dus al zijn frustraties kan zien. Misschien moet ik er anders maar even niet op letten. Dat is wel zo netjes.
    'Ja, hij is zeg maar mijn vader. Maar maak je geen zorgen, ik ben geen weerwolf. Jij bent familie van Ollivander?' Ik bedenk dat ik mijn stok nog in mijn hand heb en stop hem weg.


    Happy Birthday my Potter!

    Rave Garrick Ollivander

    'Ja, klopt. M'n oom.' Ik glimlach. 'Weerwolven zijn cool.' zeg ik, half om mezelf goed te praten. 'Maar oke, waarom stop je je stok weg? Is ie van Stavlov? Dat maakt niks uit hoor, je hoeft hem niet te verbergen.' Ik grinnik zachtjes. Caesar klimt via mijn oor omhoog en gaat op mijn hoofd zitten. 'Caesar...' zeg ik lachend en stop hem weer terug op mijn schouder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik lach zachtjes. 'Nee, hij is wel van Ollivander hoor. Ik bedacht mij gewoon dat ik hem nog in mijn hand had en ik ga ervan uit dat je me niet gaat aanvallen. Ik heb hem op het moment dus niet nodig.' Mijn ogen gaan naar het schattige katje die hij Caesar noemt.
    'Ow, wat een schatje! Heb je hem vernoemt naar Gaius Julius Caesar? Dat vet cool!' Ik zet een stap in zijn richting.
    'Mag ik hem aaien?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Moet weer even de hond uitlaten)


    Happy Birthday my Potter!

    [oe een hond :P coowl... hoe heet ie? Caesar? :P]

    Rave Garrick Ollivander

    'Ja.' grijns ik en pak hem op. 'Tuurlijk mag je hem aaien, let op: eigenwijsheid heerst.' Ik zet hem op haar schouder en glimlach.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pansy Parkinson

    Sylver draaide de kraan weer dicht waarna ze haar handen begon af te drogen "Beloof je dat, want ik heb geen zin om The Unbreakable Vow af te leggen" zei ze grinnikend "beloofd.." ik wist niet of ik het zou vol houden maar dat zag ik dan wel. "Als je maar onthoud dat ik ze niet aanraak" zei ze met een lichte walging terwijl ze in haar tas graaide voor de spullen die we nodig hadden...wat voelde dit goed.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.



    Aileen Megan Snape

    'Interesseert me eerlijk gezegd niet alleen weet ik dat ze een briljante timing hebben' zeg ik en stop het boek in mijn tas. Mijn blik richt ik weer op Draco. 'Kom dan gaan we en dat denk het kan je weglaten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley
    'Ik vind het goed' Zeg ik schouderophalend waarna ik met hem richting de Common Room van Gryffindor loop.


    Fred Weasley

    'Of we zetten gewoon de spullen weg en gaan erna weer naar beneden om de kasten met tuinkabouters te vullen, want voor de rest hebben we nog een plan nodig' zeg ik nadenkend terwijl we naar de leerlingenkamer lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylver Riddle

    Sylver had zich neergezet in een kleermakers zit op de grond, terwijl ze aandachtig naar de ketel voor haar neus keek terwijl ze druk bezig was met alle ingrediënten. Het was een feit, Sylver was niet een van de slechtste in Potions, in tegendeel ze was er uitstekend in. De ene ingrediënt na de andere vloog de ketel in, precies op maar gesneden. Sylver trok haar benen recht en keek naar de ketel. "En nu wachten"


    The expert in anything, was once a beginner.