• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Byebye]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    'zullen we dan maar naar de grote zaal gaan. we moeten bijna eten.' Melody kijkt me verschrikt aan maar ik weet niet of dat is omdat ze bang is voor de ceremonie of omdat ze geconsentreerd naar de uilen keek. Misschien een combinatie. 'Kom je?' vraag ik en ze knikt. samen lopen we naar de grote zaal voor het eten.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:38 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Malfoy

    Ik kijk rond terwijl we samen naar de grote zaal lopen. Net voor de deur blijf ik stil staan en kijk naar de twee mensen die de trap aflopen. Draco herkende ik gelijk en Aileen eiglijk ook wel aangezien ik haar ook al heel vaak had gezien. Ze is zover ik weet een van de vrienden van Draco. Blijkbaar waren ze beide niet in een goede bui en dat was voor mij een reden om weer door te lopen. Ik kijk naar de tafels met erboven de logo's van de afdelingen. 'Wat is eigenlijk de bedoeling aangezien ik nog niet ben ingedeeld?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    'Oh kom maar gewoon bij mij zitten' zeg ik en Melody kijkt opgelucht. Samen lopen we naar de tafel van Ravenclauw en Melody gaat naast mij zitten. Eerst gaan we eten. Melody eet gewoon mee want Dumbledore heeft haar nog niet geroepen. Als we druk aan het eten zijn roept Dumbledore Melody.

    Albus Dumbledore
    Ik roep Melody naar voor en ze komt naar me toe. 'Je weet het, je mag zelf kiezen. De sorteerhoed houd rekening met jou voorkeur.' Melody knikt en gaat op de kruk zitten. Ik zet de hoed op haar hoofd en roep om de aandacht. Iedereen kijkt naar Melody en mij.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Draco Malfoy

    Verveeld speel ik met mijn mes die ik in de lucht laat zweven, aangezien mijn zus nu gesorteerd werd had ik iets meer oog voor de ceremonie, al wist ik wel in welke afdeling ze zou komen. Dumbledore zet de hoed op haar hoofd en even valt er een stilte tot dat de hoed haar afdeling roept, met een grote klap valt mijn mes op tafel.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met haar hand onder haar hoofd prikte Astoria in de groene sla blaadjes die op haar bord lagen. "Heb je het nou al verteld?" Astoria stopte met het prikken van de blaadjes en keek naar links om te zien hoe Marry naast haar was komen zitten. Ze schudden haar hoofd. "Nee, nog niet. Ik kon hem nergens vinden." Marry's mond vormde een O waarna ze een slok van haar pumpkinjuice nam, terwijl Astoria weer afwezig naar haar bord staarden. "Maar ik weet niet hoe" fluisterden ze. "Gewoon, je neemt hem ergens appart mee naar toe en dan begin je eerst een heel verhaal en dan zeg je: Draco, ik ben zwanger". Astoria gaf Marry een kleine stomp onder tafel, waarna ze even de tafel rondkeek maar zo te zien had niemand het gehoord.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Albus Perkamentus
    Ik kijk gesppannen naar Melody die de hoed op haar hoofd heeft. Ik zie haar naar Draco kijken en ik volg haar blik. Draco zit rustig op zijn stoel maar als Melody's afdeling word geroepen door de sorteerhoed zie ik de verbazing in Draco's ogen en valt zijn mes uit zijn hand. Ik weet dat zij waarschrijnlijk straks ruzie hebben. Di kon inderdaad nooit goed gaan.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:51 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Malfoy

    Zodra de hoed Gryffindor door de zaal roept, valt mijn blik op Draco die zijn mes met een grote klap op tafel laat vallen. Ergens had ik spijt, maar wist dat dit het beste zou zijn voor ons allebei. Straks zou ik wel met hem gaan praten. Tenminste als hij nog wat tegen me zegt.

    Aileen Megan Snape

    Verbaasd kijk ik van Melody naar Draco en weer terug als de hoed heeft gesproken. Draco liet zijn mes met een grote klap tafel vallen. Iets wat ik begrijp aangezien het zijn zusje is en natuurlijk de meest gehaten afdeling bij Slytherin. 'Gryffindor?' vraag ik verbaasd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cho Chang
    ik klap hard voor Melody als de sorteerhoed Gryffindor roept. Melody kijkt met een geschrokken gezicht naar Draco. Iedereen kijkt nu naar Draco en hij kijkt iedereen nu vijandig aan. O, o, denk ik, dit kan nooit goed gaan.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Draco Malfoy

    Zelfs Dumbledore had de klap gehoord en keek mijn kant op en nors keek ik naar hem, die oude man kon me wat. Ik probeer haar aan te kijken, geschrokken kijkt ze me aan. Snel probeer ik haar wat duidelijk te maken maar dat lukt niet, na haar nog een keer te hebben aangekeken merk ik pas dat iedereen me aankijkt...

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:01 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Auw...waar was dat voor nodig?" Marry wreef over haar zij terwijl een kleine grinnik Astoria haar mond verliet. "Niet zo hard, niet iedereen hoeft het te weten en dat weet je best." fluisterden ze waarna ze haar lippen aan het glas zetten en een slok van haar pumpkinjuice nam. "Sorry Tori, maar je moet het hem vertellen." "Het geeft niets en, ik weet het maar heb je gezien in wat voor pest humeur hij is? Als ik het hem zo vertel, vrees ik dat ik er niet levend mee weg kom...". Een klein zuchtje rolden over Astoria haar lippen naar buiten terwijl ze even naar het oranje spul in haar glas keek. "Moet ik anders mee gaan?" Astoria keek Marry aan terwijl een klein glimlachje op haar lippen speelden en ze zachtjes haar hoofd schudden. "Nee, dat hoeft niet."


    The expert in anything, was once a beginner.

    (ik moet gaan, byebye everyone)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Malfoy

    De hele zaal kijkt ons verbaasd en ik kijk toch even naar Draco. Even twijfel ik of ik naar de tafel van Gryffindor zal lopen of naar de gang zal lopen om gelijk een uitbrander van Draco kan krijgen. Uiteindelijk kies ik toch voor de tweede optie. 'Ik ben zo terug' zeg ik tegen Dumbledore en probeer te glimlachen waarna ik de zaal uitloop. Draco zal de hint vast wel snappen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    loulou1997 schreef:
    (ik moet gaan, byebye everyone)


    [Byebye]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Mooi, want ik wil geen problemen met hem." Astoria gaf Marry een kleine duw waarna ze grinnikten en weer een andere slok van haar drinken nam. "Wat hoop je dat het word?" fluisterden Marry. Astoria verslikten zichzelf in haar pumpkinjuice waarna ze even kort hoesten en Marry aan keek met waterige ogen. "Marry, ik weet nog niet eens of we het überhaupt houden." Astoria veegden haar traanogen weg en nam een slok drinken om de brandende steken in haar keel van het verslikken te minderen. "Het was maar een vraag...". "Om eerlijk te zijn..." Astoria beet op haar onderlip. "Een meisje.". Pretlichtjes verschenen in Marry's ogen waarna een giechel haar mond verliet en ze blij in haar handen klapten. "Wat enig! Dan mag ik wel mee kleertjes en jurkjes uitzoeken, toch? Toch!?". "MARRY KAPPE NOU!". Marry trok haar handen weer terug terwijl sommige studenten de twee even raar aankeken. "Ben je nu blij?" fluisterden Astoria. "Ik zei toch al dat niet iedereen het hoeft te weten.". Het bloed steeg naar Marry's hoofd terwijl ze op dit moment het liefst door de grond wou zakken. "Sorry". Een zucht verleut Astoria haar lippen, ze kon het niet kwalijk nemen dat Marry zo opgetogen en enthousiast was. "H-het is al goed."


    The expert in anything, was once a beginner.