• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Whaha XD Heel gezellig. Nope, want ik versta er niets van, soms dan is het zo. KGJSAHAH GHALEGHALE UGDJKDHJKWH GHALEGHALE. ofzo iets XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    na. ik zit in Gryffindor en jij zit in Slytherin, twee afdelingen die elkaar niet mogen en denk dan ook nog eens na wie er allemaal in Gryffindor zit' zegt ze nog steeds op dezelfde rustige toon 'Vraag beantwoord?' maar ik kon er niet rustig om blijven 'Nee Melody, vraag niet beantwoord' ik kijk haar ook aan 'Dat is het hem nou jijst! hoe kan een Malfoy nou tussen allemaal bloedveraders en opscheppers zitten? ik hoop dat je nog goeie vrienden wordt met Potter, Granger en Weasley!' mijn blik wend ik af en kijk naar de grond terwijl ik ietsje rustiger begin te praten 'en trouwens hoe wil je het ze gaan vertellen thuis? ik wil wedden dat het niet zomaar goed gekeurd gaat worden'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    [Whaha XD Heel gezellig. Nope, want ik versta er niets van, soms dan is het zo. KGJSAHAH GHALEGHALE UGDJKDHJKWH GHALEGHALE. ofzo iets XD]


    [owww dat lied!!! dat ken ik wel!(A) gaaf nummer!!! grapjexD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Zachtjes beet Marry op haar onderlip terwijl een peinzende blik in haar ogen speelden en een frons haar wenkbrauwen lichtelijk naar elkaar toetrok terwijl ze naar Astoria haar buik keek. "Wat is er?". "Ik heb zo erg de nijging om via je buik tegen de baby te praten". Een lach verliet Astoria haar mond. "Geloof me, dat komt nog wel...denk ik..." Marry grinnikten. "Ik hoop het. Maar...wat ga je eigenlijk doen als Draco het er niet mee eens is?" Tja...daar had Astoria nog niet over nagedacht...Zachtjes beet ze op haar onderlip terwijl er een bedenkelijke frons op haar gezicht speelden. "Nog niet over na gedacht..." zei ze zachtjes. "Hoebedoel je nog niet over nagedacht? Je moet het wel weten..." Astoria knikte. "I-ik weet het niet...a-aan de ene kant, het misschien weg laten halen? Maar aan de andere kant, verwoest ik dan een nieuw leven. En dat...wil ik echter niet op mijn geweten hebben..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    [owww dat lied!!! dat ken ik wel!(A) gaaf nummer!!! grapjexD]


    [WHAHAHAH XDDD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    'Ik weet het niet Draco, maar wel weet ik dat dit de juiste beslissing is en dat jij dat snel genoeg ook zal zien.' zeg ik. 'Het moment moet alleen nog komen en je moet me snappen. Iets wat je op dit moment niet doet, omdat je niet wilt luisteren' Ik kijk hem nog steeds aan terwijl hij zijn blik alweer heeft afgewend. 'Misschien wel en misschien niet aangezien ik nog steeds een Malfoy en dat ook zou zal blijven. Maar hou je mond over ze met mij in de buurt gezien ik het op dat moment dus niet meer voor je kan opnemen, maar ook niet voor hun aangezien je mijn broer blijft. Ik kan niet zonder je en dat weet je.' Ik kijk even naar de zaal en dan weer terug. 'Thuis zal ik inderdaad problemen krijgen, maar dat moet dan allemaal maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga eventjes eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    Averna Mortes

    Ik wend mijn blik af van de doodsbange kat. 'Ow, ik heb thuis les gehad in meer dan alleen spreuken die je hier leert. Dingen waarvan vele mensen denken dat je het niet hoort te weten, omdat het te gruwelijk is.'
    Ik haal mijn schouders even op. 'Als je het mij vraagt is dat allemaal onzin. Dit soort dingen kunnen echt van pas komen.'


    Myrthe Benthe Lost

    Mijn ogen worden groot. 'Ik heb echt bijna niks geleerd thuis, wat logisch is als je kijkt naar mijn familie.' ik kijk even grijnzend naar de kat. Er komt een klein joch van een jaar of elf en hij kijkt omhoog 'Mister Foefoe! Hoe kom je daar nou weer?' ik grinnik zachtjes om de naam. Ik werp een grijnzende blik naar Averna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ik ben even eten]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Whahah, zitten die buren nogsteeds van die muziek te zingen. Kom ik zo aan, door keihard BVB op te zetten is het in eenkeer stil bij de buren XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ben even eten]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ eet smakelijk allebei]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [helloww, door gedoe thuis was ik ff niet online...maar ik ga nu ff douche en kom waarschijnlijk dan nog ff online ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Maak niet uit en is goed (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben bezig met een reactie ^^ momentos(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.