• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Geen idee waar.. Heb jij een idee?' Vraag ik hem nadenkend terwijl ik de dozen een beetje in mijn handen verplaats terwijl ik naar buiten loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sylver Riddle

    "Pansy we kunnen dit niet zo maar doen!" Sylver holde achter Pansy aan de gangen door terwijl ze even met een vies gezicht naar de boxers in haar handen keek. "Je weet dat dit niet hoort bij aardig doen" zei ze, maar ze wist dat het niets hielp. Als Pansy eenmaal uit was op wraak, wist Sylver dat ze haar niet kon stoppen. Ze sloot de deur van de badkamer achter zich en liet met een vies gezicht de boxers op de grond vallen. "We kunnen Draco's ondergoed niet roze maken!?". "Toch?" Met een walgelijke frons op haar wenkbrauwen keek Sylver naar haar handen waarna ze naar de wasbak snelden en haar handen onder de kraan hield.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    'Mijn ideeën zijn ook op..laten we anders maar gewoon naar de slaapzalen gaan' antwoord ik. 'Dat is er ook niemand die kan klagen of iets door kan vertellen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Ik vind het goed' Zeg ik schouderophalend waarna ik met hem richting de Common Room van Gryffindor loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rave Garrick Ollivander

    Met een paar sprongen ben ik de leerlingenkamer van Ravenklauw uitgelopen. 'Caesar, kom hier...' zucht ik en het eigenwijze katje komt aangetrippelt, struikelt over zijn korte pootjes en uiteindelijk komt hij veilig bij me aan, zodat ik hem op mijn schouder kan zetten, waar hij het liefst zit. Ik glimlach, het leek alsof hij nooit volwassen werd.
    Met een boek onder mijn arm, waar ik waarschijnlijk niks mee ging doen, liep ik de trap af en kwam uit in de gang. Waar ik naar toe ging, wist ik nog niet, misschien alleen even lopen met Caesar.

    [Iemand behoefte om met Rave te praten?]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Je kan naar Adelaine toe. Ze is in de hal waterballonnen van Peeves aan het ontwijken )


    Happy Birthday my Potter!

    [All right.]

    Rave Garrick Ollivander
    Ik bedenk dat ik maar eens naar de Grote Zaal ga, misschie vind ik professor Banning en dan kan ik hem wat vragen. Met twee treden tegelijk ren ik de trappen af, merk de stiekeme meisjes-volg groep zogenaamd niet en raak ze (hopelijk voor altijd) kwijt door door een door Caesar gevonden geheimen deur te glippen. Ik kom twee verdiepingen lager aan en uiteindelijk kom ik aan in de hal. Ik hoor gelach en iemand die kwaad is, dan zie ik Peeves. Ik zucht en sla mijn ogen ten hemel. 'Peeves, opzouten of ik stuur de bloederige baron op je af.' Peeves ziet me en even bekijkt hij me. Hij gooit geen balonnen meer, maar vliegt ook niet weg. 'Peeves, ik meen het.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adelaine Catherina Lupin

    Doorweekt en wel ontwijk ik nog een waterballon en duik weer achter een kast. Ik luister even, maar merk dat er geen waterballonnen met naar mijn kant vliegen. Voorzichtig kom ik achter de kast vandaan en zie dat een jongen uit Ravenclaw tegen Peeves praat. Hij zegt dat hij iets meent en ik heb waarschijnlijk gemist wat hij daarvoor heeft gezegd.
    'Hij meent het echt hoor,' zeg ik tegen Peeves. 'En je weet dat ik dat kan weten.' Jep, de meeste geesten weten dat ik aura's zie. Geen idee hoe ze het weten.
    Eindelijk vliegt de stomme plaaggeest weg. Ik knijp mijn natte haren uit en kijk weer even naar de jongen. 'Bedankt.'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (hallo^^ heb ik nog wat gemist?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (New boy just saved Adelaine from Peeves en Averna had iets terug gezegd)


    Happy Birthday my Potter!

    Pansy Parkinson

    "Pansy we kunnen dit niet zo maar doen!" hoorde ik Sylver hollend roepen "Je weet dat dit niet hoort bij aardig doen" zei ze nog protesteren, maar zelfs Sylver wist dat ik me toch voor geen enkele reden op een andere gedachten liet zetten. Eenmaal aangekomen bij de badkamer deed Sylver de deur dicht en liet met een vies gezicht de boxers vallen "We kunnen Draco's ondergoed niet roze maken!?". "Toch?" walgelijk keek ze naar haar handen die ze snel begon te wassen "natuurlijk kunnen we dat!" wraak was het enige waar ik naar verlangde en al was het geen wraak...ik hield er gewoon van om een grapje uit te halen al vonden sommige mensen dit meer dan een grapje "Hierna ga ik aardig worden" zei ik poeslief, Sylver zou dan wel alles uit de kast moeten gaan halen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    Averna Mortes

    'Ow, mijn stamboom kent veel uitvinders. Hij heef onder andere ervoor gezorgd dat we nu Wolfsworteldrank hebben. Maar aangezien ik je verveel, vertel jij eens iets over jezelf.' Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar lichtelijk uitdagend aan.


    Myrthe Benthe Lost

    'Wauw, aan wolfsworteldrank heeft ook iedereen wat.' zeg ik zuchtend. 'Maar ik denk dat die leraar van drie jaar geleden heel blij was met je grootvader.' ik rol met mijn ogen. 'Mijn familie is saai, allemaal Huffelpuffers.' zeg ik en ik zak onderuit. 'Gelukkig ik niet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rave Garrick Ollivander
    'Graag gedaan, ik mag Peeves totaal niet.' Ik kijk naar haar druipnatte gestalte.
    'Siccatio, dat helpt.' zeg ik met een knikje op haar kleren, waar het water van af drupt. 'Het is een rotgeest, ik heb twee keer de Baron op hem afgestuurd. Nu durft hij niet echt veel bij mij, bang dat de Baron achter me staat of zo.' ik grijns. 'En jij bent?'

    [even om mijn geheugen te controleren, Adelaine was het vriendinnetje van Fred, toch?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Averna Mortes

    'Hufflepuff?' zeg ik afkeurend. 'Dat is bijna nog erger dan Gryffindor. Mijn personeel heeft voor een groot deel in Ravenclaw gezeten. Dat is nog wel te doen.' Ik haal mijn schouders op en vervolgens verschijnt er een sluwe glimlach op mijn gezicht.
    'Laten we het erop houden dat dat één van de vele dingen die hij heeft gedaan is.' Ik ga niet vrolijk vertellen over alle duistere spreuken en drankjes die hij heeft uitgevonden. Het heeft ons veel geld opgeleverd, maar het wordt door sommige mensen gewoon niet gewaardeerd.


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik knik enthausiast. Daar heb ik echt zin in. Ik pak mijn stok en zeg duidelijk 'Accio Bezem!' ik glimlach even en wacht op mijn bezem. Hij komt door een open raam aangevlogen en vliegt naar me toe. Ik vang hem als hij dichtbij is. 'Nu jij.' grijns ik en ik leun op mijn oude helleveeg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!