• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Myrthe Benthe Lost

    'Wingardium Leviosa!' de kat zweeft in de lucht en ik zet hem op de kroonluchter. Hij kijkt angstig om zich heen, maar durft er niet vanaf te springen. Ik lach even en stop mijn stok weer weg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Ik kijk geamuseerd naar de kat op de lamp. Ik wijs met mijn stok recht naar boven. Langzaam verschijnt er een straal water die ondanks de zwarte kracht omhoog stroomt. Daar vervolgt hij zijn weg over het plafond naar de lamp. Drupje voor drupje valt het water op de kop van de kat.
    'Wist je dat de ergste marteltechniek simpelweg een druppel water op iemands hoofd druppen is? Nou ja, voor dreuzels dan.'

    (Ik ga naar bed. Morgen de ouders van de vriendin van mijn neef over de vloer. Ze komen uit Bolivia en spreken alleen maar Spaans. Mag je raden welke taal ik dus echt niet spreek -_- )


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    'Nee, dat wist ik niet.' zeg ik geamuseerd. Ik kijk grijnzend naar de kat, die angstig een uitweg zoekt. Ik kijk lachend naar Averna. 'Hoe weet jij dat eigenlijk?'

    (arabisch?)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 10:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik word dumbledore anders wel, zal m zo ff invullen)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Draco Malfoy

    Opweg naar buiten lopen we de trappen naar beneden en een paar gangen door, zo te zien is Aileen niet zo in een goed humeur 'Wat is het plan?' ik blijf naar de grond staren 'bedoel je het plan om bij de kast te komen?'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Albus Dumbledore
    Ik ben net bezig met mijn hersenpanherrinneringen te ordenen als ik iets hoor. ik loop rustig naar mijn kantoor en daar zie ik een meisje een beetje onwennig staan. Gelijk weet ik wie het moet zijn. 'Hallo Mevrouw Lockwood' begroet ik haar. heb je een goede reis gehad?'

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:43 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Aileen Megan Snape

    Hij blijft naar de grond staren 'bedoel je het plan om bij de kast te komen?' Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Nee, iets om te zorgen dat die kast werkt als dit niet werkt' mompel ik. 'Sorry maar mijn humeur is niet al te best....maar waarschijnlijk had je dat al door'

    Melody Eliza Malfoy

    'Hallo Professor' zeg ik glimlachend en sluit de deur achter me. 'De reis was prima, alleen de regen maakte het is minder fijn' antwoord ik. 'Maar eigenlijk heb ik alles ervoor over om hier nu te zijn'

    [Kleine aanpassing aan haar naam]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Averna Mortes

    Ik wend mijn blik af van de doodsbange kat. 'Ow, ik heb thuis les gehad in meer dan alleen spreuken die je hier leert. Dingen waarvan vele mensen denken dat je het niet hoort te weten, omdat het te gruwelijk is.'
    Ik haal mijn schouders even op. 'Als je het mij vraagt is dat allemaal onzin. Dit soort dingen kunnen echt van pas komen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Albus Dumbledore
    'Nou gelukkig vind je het hier al leuk' Ik ga zitten en gebaar dat ze tegenover me plaats moet nemen. 'Had je al enig idee in welke afdeling je wilde komen?' vraag ik haar. Ik kijk haar aan en ze kijkt een beetje onwennig. 'het is goed hoor, zeg het maar' ga ik verder.
    (ze zat toch nog in geen afdeling?)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:15 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Malfoy

    Eigenlijk stond mijn besluit al vast, maar weet dat mijn ouders het er niet mee eens zijn. 'Ik zou heel graag in Gryffindor geplaatst willen worden. Ik kan het goed vinden met mijn broer en ouders. Maar het is wel dat ik altijd anders ben geweest dan mijn familie'

    [Nee nog niet]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Albus Dumbledore
    Ik begreep dit meisje precies. Ze wilde bij Gryffindor maar dan zou ze haar familie teleur stellen. 'We zien wel' antwoord ik vaag. 'De de sorteerhoed zal het bepalen. Als hij voor Gryffindor kiest kan je tegen je ouders zeggen dar=t je er niks van begrijpt. Tenzij je niet wilt liegen natuurlijk.' Ik vind het wel een rare uitspraak van mezelf want normaal zorg ik er niet voor dat leerlingen liegen.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Melody Eliza Malfoy

    Verbaasd kijk ik naar Dumbledore, maar herstel me al snel weer en knik. 'Ik denk dat liegen de enige oplossing is aangezien iedereen altijd in Slytherin zat/zit. Maar ik kan pas oordelen als de sorteerhoed heeft gesproken. Misschien deelt hij mij wel in bij SLytherin of een andere afdeling' zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Albus Dumbledore
    'Niet als jij dat niet wil. De sorteerhoed kiest altijd goed' glimlach ik. 'Je kan gaan.' 'oké'antwoord ze. 'Dank u wel' en ze loopt weg. Een beetje overdondert kijk ik haar na. Een Malfoy die in Gryffindor wil. Kan het nog gekker?

    Cho Chang
    Ik sta nog steeds te wachten op Melody, omdat ik denk dat ze zo ook nog wel een gids nodig heeft. Na een tijdje komt de trap weer omlaag en komt Melody naar beneden. Ze glimlacht naar me en ik glimlach terug. 'Ging het goed?' vraag ik.
    (ja hoor ik heb mijn m=naam net even verranderd:p)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Draco Malfoy

    'Nee, iets om te zorgen dat die kast werkt als dit niet werkt' hoor ik Aileen mompelen 'Sorry maar mijn humeur is niet al te best....maar waarschijnlijk had je dat al door' 'ja dat had ik door...en nee ik heb echt geen idee, maar we wisten toch woe die kast nou werkt?'

    (haha ben benieuwd in welke afdeling ze komt (heb al een vermoeden XD)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Was al de bedoeling maar moets het nog even overleggen met degene die Draco speelt (:

    @MrsBrittain bereid je maar vast voor aangezien ze waarschijnlijk niet bij Draco komt XD]

    Melody Eliza Malfoy

    'Professor Dumbledore was volgens mij een beetje verbaasd, maar het ging allemaal goed' zeg ik glimlachend. Nog steeds kan ik niet geloven dat dit nu gewoon werkelijkheid is. 'Alles is geregeld alleen nu de weg nog leren'

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:36 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer