• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Mijn topics.]


    Your make-up is terrible

    [Alvast mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics (zip)]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Gekkie." zegt hij zacht en gaat met één hand zacht tegen mijn haren aan.
    "Ik heb je toch al gedeeltelijk gezien in de douche? En net heb ik je al helemaal gezien toen jij rechtop zat en je shirt wou aan doen. Waarom ben je zo onzeker?" vraagt hij en ik kijk hem aan.
    "Niet hélemaal." antwoord ik. Ik kijk hem schuldig aan maar krabbel dan toch overeind. Mijn ondergoed zakt nog een klein stukje naar beneden, tot mijn knieën. Ik bijt op mijn lip en een beetje verkrampt omdat ik bang ben dat hij mij bekijkt, pak ik de randen van zijn broek vast en trek ik die naar beneden. Zijn boxen laat ik aan omdat ik die niet uit durf te trekken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niet hélemaal,' antwoordde ze. Ze keek mij schuldig aan, maar ze krabbelde toch overeind. Ik bekeek haar een beetje, maar zodra ik zacht dat ze wat verkrampte en op haar lip beet keek ik een beetje de andere kant op. Ik voelde haar handen bij de randen van mijn broek en voelde die naar beneden gaan. Mijn boxer liet liet ze aan. Ik keek haar eventjes aan en glimlachte toen.
    'Je bent beeldig,' zei ik zachtjes. Ik krabbelde voorzichtjes overeind zodat ik mijn armen om Beck heen kon doen.
    'Ik ben blij met wat ik zie,' fluisterde ik zachtjes en drukte zachtjes een lange kus op haar lippen.
    'Wil je verder? Of wil je het nog even zo houden?' fluisterde ik tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent beeldig." zegt hij zacht. Krabbelt overeind en slaat zijn armen om me heen. Ik glimlach licht.
    "Ik ben blij met wat ik zie. Wil je verder? Of wil je het nog even zo houden?" fluistert hij tegen mijn lippen aan.
    "Noem me nooit meer beeldig Nathan." grinnik ik zacht. "Dat klinkt echt vies en pervers. Als of je een pedo bent." Ik zucht zacht en leg mijn hoofd op zijn schouder neer.
    "Ik wil wel even zo blijven zitten." antwoord ik. Zodat ik tot rust kan komen in deze beangstigende situatie. Maar dat denk ik alleen maar en zeg ik niet hard op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Noem me nooit meer beeldig Nathan,' grinnikte ze zacht en ik vroeg mijzelf af waarom. 'Dat klinkt echt vies en pervers. Als of je een pedo bent.' Ik lachte zachtjes. Ik hoorde haar zachtjes zuchten en voelde haar hoofd op mijn schouder terecht komen.
    'Ik wil wel even zo blijven zitten,' antwoordde ze mijn vraag. Ik knikte lichtjes en wreef zachtjes over haar rug heen.
    'Dan blijven we zo zitten. Zo lang als jij wilt,' fluisterde ik. Al zei mijn gedachten misschien wat anders. Ik gaf Beck haar zin. Bovendien vond ik het nou ook weer niet erg om zo met haar te zitten. Haar huid voelde zo zacht aan tegen die van mij en ze rook zo lekker en rustgevend. Ik drukte een klein kusje op haar hoofd.
    'Maar ik meen het wel. Ik ben blij met wat ik zie. Je bent prachtig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan blijven we zo zitten. Zo lang als jij wilt." fluistert hij zacht.
    Maar ik meen het wel. Ik ben blij met wat ik zie. Je bent prachtig." Ik bloos hevig en ben blij dat hij het niet ziet.
    "Oké, oké." zeg ik. "Nu heb je het wel weer genoeg gezegt. Zo onzeker ben ik er nou ook weer niet over." grinnik ik als de perfecte leugen. Ik kus zijn schouder en zijn sleutelbeen zachtjes en kijk hem dan even aan.
    "Ik ben echt te bang om dit te doen." zeg ik. "Misschien doet het wel pijn of is het teleurstellend. Of misschien gooi je me daarna je bed uit. Al denk ik dat niet." zeg ik er snel achteraan en glimlach lichtjes.
    "Misschien... vind ik het wel vreselijk en wil ik nooit meer aangeraakt worden, zoals eerst."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, oké. Nu heb je het wel weer genoeg gezegt. Zo onzeker ben ik er nou ook weer niet over,' grinnikte. Ik voelde een kus op mijn schouder en sleutelbeen wat er voor zorgde dat er een klein genot geluidje uit mijn mond kwam. Ze keek mij even aan.
    'Ik ben echt te bang om dit te doen,' zei ze en ik keek haar bezorgd aan. 'Misschien doet het wel pijn of is het teleurstellend. Of misschien gooi je me daarna je bed uit. Al denk ik dat niet,' ging ze verder en ze glimlachte lichtjes. 'Misschien... vind ik het wel vreselijk en wil ik nooit meer aangeraakt worden, zoals eerst.' Ik luisterde naar haar woorden en was bang zat ze ook allemaal uitkwamen. Ik streelde zachtjes over haar rug en drukte een klein kusje op haar mond voordat ik begon met praten.
    'Ik zal gewoon eerlijk zijn, de eerste keer doet het helaas altijd pijn,' zei ik zachtjes. 'Verder probeer ik echt om het je zo fijn mogelijk te maken. Als je het echt wil doen dan zal ik zo voorzichtjes mogelijk doen zodat ik jou hopelijk helemaal geen pijn doe.' Ik keek haar eventjes aan en drukte een paar kleine kusjes op haar lippen. 'En ik zou jou nooit, maar dan ook echt nooit mijn bed uit gooien. Ik hou je er zo lang mogelijk in,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik zal gewoon eerlijk zijn, de eerste keer doet het helaas altijd pijn." zegt hij zacht en ik bijt op mijn lip. Wil ik wel dat zoiets pijn doet?
    "Verder probeer ik echt om het je zo fijn mogelijk te maken. Als je het echt wil doen dan zal ik zo voorzichtjes mogelijk doen zodat ik jou hopelijk helemaal geen pijn doe. En ik zou jou nooit, maar dan ook echt nooit mijn bed uit gooien. Ik hou je er zo lang mogelijk in."
    "Hm, ik kan behoorlijk irritant zijn." grijns ik, het eerste expres negerend. Ik wil niet nadenken over eventuele pijn. Ik kus hem in zijn nek en kietel hem ondertussen bij zijn zij en ribben, in de hoop dat hij me irriant gaat vinden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hm, ik kan behoorlijk irritant zijn,' grijnsde ze. Ze kuste mij in mijn en kietelde me vervolgens in mijn zij en ribben. Ik begon te lachen en pakte gelijk haar handen vast.
    'Niet kietelen,' zei ik lachend. Ik duwde haar iets van mij af zodat ik haar aan kon kijken. Ik boog iets zodat ik een klein kusje kon geven op het begin van haar borst. Ik ging weer recht zitten en keek Beck met een glimlachje aan. Zachtjes duwde ik weer tegen mij aan.
    'Als je niet meer wil moet je het trouwens zeggen,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er om en pakt gelijk mijn handen vast zodat ik niets meer kan.
    "Niet kietelen." zgt hij lachend en duwt me iets van hem af. Hij buigt zich wat naar voren zodat hij me een klein kusje op het begin van mijn borst kan geven en kippenvel verspreid zich over mijn lichaam. Hij duwt me daarna weer tegen zich aan.
    "Als je niet meer wil moet je het gewoon zeggen." fluistert hij.
    "Weet ik." mompel ik. "Ik ben gewoon nog even de moed aan het verzamelen, snap je?" probeer ik het uit te leggen met een paar woorden.
    "Eigenlijk ben ik bang voor wat er in je broek zit."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Weet ik. Ik ben gewoon nog even de moed aan het verzamelen, snap je?' vroeg ze en ik knikte lichtjes.
    'Eigenlijk ben ik bang voor wat er in je broek zit,' zei ze daarna en ik moest eventjes moeite doen om niet te gaan lachen. Ik streelde zachtjes door haar haren heen.
    'Je hoeft niet bang te wezen,' zei ik zachtjes. 'Er zit geen boeman in.' Ik drukte haar weer iets tegen mij aan.
    'Zullen we anders voor jou niet verder dan dit gaan?' vroeg ik zachtjes aan haar en drukte een klein kusje op haar hoofd. 'Want volgens mij zie je het bijna aan als een verplichting.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je hoeft niet bang te wezen. Er zit geen boeman in." zegt hij en drukt me tegen hem aan.
    "Zullen we anders voor jou niet verder dan dit gaan? Want volgens mij zie je het bijna aan als een verplichting."
    "Echt niet?" lach ik zacht op wat hij als eerst zegt. "Nee, ik zie het niet als verplichting. Je had me eigenlijk echt zo ver maar toen werd ik gewoon bang. Je kan me makkelijk opnieuw zover krijgen denk ik. Je bent zo professioneel Nathan." lach ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Echt niet?' lachte ze zachtjes en ik lachte eventjes mee met haar.
    'Nee, ik zie het niet als verplichting. Je had me eigenlijk echt zo ver maar toen werd ik gewoon bang. Je kan me makkelijk opnieuw zover krijgen denk ik. Je bent zo professioneel Nathan,' lachte ze zacht en ik merkte dat mijn wangen begonnen te kleuren.
    'Maar je hoeft echt niet bang te wezen,' fluisterde ik zachtjes. 'En nee. Er zit echt geen boeman in. Ik leef er al mijn hele leven mee, dus ik geloof het van niet,' zei ik met een klein lachje. Ik boog naar haar toe om haar zachtjes te kussen.
    'Hmmm. Ik merk vanzelf wel wat je wilt en hoe ver,' fluisterde ik tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you