• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    (Maakt mij niet uit. Als ze er maar mee kan praten, want dan heb ik wat te doen :') )


    (ik heb iemand gemaakt^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Volunteers for Madison?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (...)

    (ik heb iemand gemaakt^^)


    (en waar plaats je haar? Dan laat ik Averna wel langslopen of zo. Kan ze vragen of ze nieuw is en kunnen we een gesprek beginnen ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Moeten we inderdaad ook nog naar opzoek....maar wie?' vraag ik grijnzend.
    Ik loop weer naar de andere kant van de kamer en ga opzoek naar de andere spullen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    (en waar plaats je haar? Dan laat ik Averna wel langslopen of zo. Kan ze vragen of ze nieuw is en kunnen we een gesprek beginnen ;) )


    (ergens in de leerlingenkamer ofzo^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Geen idee, waar wouw je de kabouters vandaan halen?' Vroeg ik haar vervolgens terwijl ik doorloop en rond blijf kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Op het moment voel ik mij een beetje doelloos. Aangezien Ginny boos op mij werd en mij niet geloofde, moet ik nu wachten tot ze erachter komt dat Harry haar leuk vindt en ze niet meer kan zeggen dat ik loog.
    Ik plof neer in een stoel waar vlakbij een meisje zit. 'Hey,' mompel ik waarna ik mijn boek op mijn schoot leg. Misschien heeft zij meer interesse in een gesprek dat de jongen die ik aan de tafel zag.


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    'Hey.' zeg ik. 'Ben je nieuw?' vraag ik omdat ik haar hier niet eerder had gezien. Ik haal mijn voeten van de tafel en ga rechtop zitten. Ik kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    'Hey, Ben je nieuw?' De standaard vraag, maar het is stukken beter dan niks. Ik zet mijn elleboog op de leuning en laat mijn hand in mijn nek rusten.
    'Ja, ik ben hier pas aangekomen en ingedeeld in Slyterin,' zeg ik knikkend. 'Ik ga ervan uit dat jij hier gewoon sinds het eerste jaar zit?'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley'

    'Ohja die tuinkabouters' zeg ik bedenkelijk. 'Ik heb echt geen idee, maar die zullen hier toch ook wel ergens te vinden zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik moet even met mijn hond uit)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Hmm.. Het is de kamer van hoge nood toch? Denk er aan en het verschijnt' Mompel ik waarna ik me consentreer op kabouters en vervolgens een stuk of 4 dozen zie verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Myrthe Benthe Lost

    'Hmhm.' Zeg ik om aan te geven dat het klopt. 'Ben je volbloed?' vraag ik daarna. Dit was echt een standaard gesprek. Verveeld kijk ik om me heen en gaap even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Vandaar dat bed ineens daar in de hoek' grijns ik. Ik kijk naar de dozen die verschijnen waarschijnlijk met de kabouters erin. 'Oke hoe kan ik dat vergeten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Ben je moe?' Vraag ik hem doelend op het bed, 'Je hooft lijkt op gatenkaas Fred' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling