• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Trouwens, dat gedoe met Lavender was zogenaamd toch nog niet gebeurt? Misschien kunnen we het doen bij het kerstbal? :3]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Haha, I'm oke with it.. Dan kan Hermione jarloers worden}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nee verdrietig. :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Niet boos worden, Ron. Hij bedoelt het niet zo.' zeg ik. Ik kijk van Ron naar Harry en soms even naar Hermione. Hopelijk kwam er geen ruzie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ja, christmastroubles :P]

    Harry
    'Ron!' roep ik hard en spring op. 'Kan je niet één keer eens REDELIJK doen?' Even lijk ik heel kwaad. Ik wordt iets rustiger. 'Je was met het toernooi ook al zo... raar. Later maak je het maar weer goed, maar wat je ook kan doen is een keer níet gelijk beledigd zijn..' Ik zucht diep. 'Ik wil geen ruzie.' Ik steek een hand uit naar mijn beste vriend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    Zwijgend keek ik toe. Het was denk ik beter om die twee het zelf laten op te lossen, dus besloot ik me er niet mee te bemoeien.
    Ik keek even naar Ginny en schonk haar een glimlach, om vervolgens weer mijn blik op Harry en Ron te laten vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    Terwijl ik rustig de jongens help met astronomie, het is één van mijn lievelingsvakken, sla ik het hele gebeuren gaande. Ik ga mij er niet mee bemoeien. Dit is iets tussen Harry, Ron en Ginny. En dat Hermione er wat over te zeggen heeft, is ook wel logisch.
    'Wat denk jij?' fluistert Ivan (even een simpele naam). Ik schud mijn hoofd om aan te geven dat ik er niks van wil denken. Straks draai ik weer door of zo.
    'Ik denk dat we verder moeten met jouw werkstuk, anders krijg je grote problemen met Sinistra.'

    (Zo, Adelaine gaat zich er niet mee bemoeien)


    Happy Birthday my Potter!

    Ron Weasley
    En toen was harry kwaad, wat had ik dan fout gedaan? Volgensmij mocht ik onredelijk zijn als het om MIJN zusje ging, 'Laat me dan gewoon even! Kan ik het helpen dat ik gewoon aan mijn zusje denk en het nu niet kan voorstellen dat die iets krijgt met mijn beste vriend!' Roep ik uit waarna ik me omdraai en het portretgat doorklim om vervolgens door de gang te slenteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Iemand die met Averna wilt praten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Hermione
    Ik beet zachtjes op mijn onderlip toen Ron wegbeende, en ik keek toen naar Harry. Het was moeilijk om me in te houden aangezien ik ze meestal hielp bij meningsverschillen of iets dergelijks.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Nee! Ron!' roep ik, maar hij was al weg. Ik zucht even. Ik knik om wat Harry zegt en trek mijn benen op. Eigenlijk ben ik best blij dat Dean niet is binnengekomen. Ik pak mijn boek weer en begin grijnzend te leren. Eindelijk had ik met Harry. Na al die jaren.. En Ron doet straks waarschijnlijk gewoon weer normaal.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 12:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Wat zijn ze toch eigenlijk schattig :P

    Ik zucht heel diep. 'Sorry Ginny, ik ga even achter Ron aan.' Ik ren het portret gat uit, waarbij ik Ivan -oke dat moest even- bijna omver loop. Ik mompel een excuus en ren dan achter Ron aan. Bij mijn beste vriend ga ik langzamer lopen. 'Ron...' Even kijk ik hem hulpeloos aan. 'Ik heb er niet voor gekozen, het spijt me. Ik had niet kwaad moeten worden. Zolang heb ik geprobeerd niks te doen, omdat ik niet wilde dat jij het niet zou willen.'
    Waarom was dit zo lastig?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 12:09 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ja is goed)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (ja is goed)


    [verander je je bericht dan even?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel