• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik kijk op als ik Adelaine's stem hoor en zucht. 'In het laatje van die tafel.' zeg ik en ik wijs naar een tafel in de hoek. Ik kijk weer naar Harry, die weg loopt. 'Wat moet ik tegeb hem zeggen?' vraag ik zacht aan Adelaine.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:47 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Thank you very much en dat moet je zelf weten,' mompel ik en ik loop al neuriënd weg. Ik grijns als ik merk dat ik 'Kiss the girl,' neurie uit de kleine zeemeermin. Als ze het liedje kennen, snappen ze de hint misschien. Ik bedoel, dit schiet ook niet bepaald op. Niet dat ik daar commentaar op zou mogen leveren.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry
    Ik loop weer terug en loop naar Ginny. Ik ga nu op de bank zitten waar zij ook zit en glimlach even. 'Wilde Adelaine je Gedaanteverwisselingenboek?' vroeg ik, keek even naar de drukke Common Room en toen weer naar mijn gewaad, waar ik een pluisje van afklopte.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik zucht even en Adelaine loopt neuriënd weg. Ik kende het liedje niet dus het zal wel een dreuzelliedje zijn. Terwijl ik wacht op Harry doe ik mijn haar goed en strijk mijn kleding recht. Hij komt weer zitten en ik schud mijn hoofd. 'nee, haar eigen boek. Ik had die voor haar meegenomen. Weet jij trouwens welk liedje Adelaine neuried?'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik moet gezellig gaan doen-_-)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Snappen ouders dan nooit dat dit gezellig is? :c)


    Happy Birthday my Potter!

    [Kom snel terug, Ginny. Harry gaat je missen (K)]

    Harry
    Dat wist ik, hoevaak had ik dat verhaal wel niet stiekem op de gang meegekeken terwijl Dirk het had gezien, chips etend en roepend dat zeemeerminnen niet bestonden. Ik voel dat ik even de neiging heb om kwaad te worden op Adelaine, hoe durfde ze dat liedje te zingen.
    'O een liedje van een film over zeemeerminnen of zo.' zeg ik luchtig en zie dan dat het Gedaanteverwisselingenboek er gewoon nog ligt.
    'Het is zo raar dat jullie dat allemaal niet kennen.' zeg ik er achteraan en lach.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (jeej, ik hoef de saaie film niet af te zien:'D whaha, Dirk die de kleine zeemeermin kijktXD ik zal ff reageren^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hey, everybody loves disney. Het is alleen maar normaal dat Dirk dat kijkt c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grinnik. 'Een liedje over zeemeerminnen. Is het geschreven in het Meermins?' vraag ik. 'En ik ben opgegroeit met dingen zoals de tovernaar en de hinkelpan, de fontein van het fantastische fortuin en de heksenmeester met het harige hart, maar daar zijn geen films of liedjes over gemaakt.' zeg ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Hey, everybody loves disney. Het is alleen maar normaal dat Dirk dat kijkt c: )


    (maar Dirk is niet normaalXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik grijns als ik merk dat Harry het lied herkent en er boos om wordt. Daar trek ik mij dus echt niks van aan. Hij hoeft echt niet boos te worden om zoiets. Ik geef hem alleen maar een hint of een zetje in de goede richting, beide benamingen zouden kloppen.
    Ik zie wat jongens uit ons jaar kijken van mij naar Harry. Eentje waarvan ik zeker weet dat hij het liedje kent, fluistert iets door, waarna hij mij wenkt. Ik pak het boek en loop naar hem toe.
    'Dat zing je zeker voor hen,' fluistert hij lachend. Ik knik. 'Ze hebben echt hulp nodig, want dit werkt totaal niet.'


    Happy Birthday my Potter!

    (Welke film moest je nou eigenlijk kijken?)


    Happy Birthday my Potter!

    (nu mist Ginny Harry): )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Welke film moest je nou eigenlijk kijken?)


    (geen ideeXD iets met een George en dat was een gebouwensloper ofzoXD hij was op net 5^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!