• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Dankje.' zeg ik glimlachend. 'Je doet maar!' roep ik Ron achterna, dat kind had echt altijd honger. Ik keek weer naar Harry en glimlach even.


    [zegt harry zo iets liefs... hoe kan ik hier nou op reageren O.o
    dit plaatje moest ik hier even neer zetten, het komt in m'n agenda :)
    Klik, ze zijn hier zo schattig
    Sorry, ik vind hem gewoon leuk... ]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fred Weasley

    'Blijkbaar had iemand door dat we over hem aan het praten waren' zeg ik grijnzend als George door het portret gat klimt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Of er groeit weer kaas op de plaatsen waar de gaten waren' Zeg ik grijnzend waarna ik van Fred naar Adelaine kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Waarschijnlijk niet aangezien we nu beide hier staan' zeg ik grijnzend. 'Toch blijft nog steeds dezelfde vraag door mijn hoofd spoken. Waarom hebben jullie altijd zo'n perfecte timing?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Heb ik ook weer een ding minder te doen. Ik ga dat boek bij Ginny vandaan pakken,' zeg ik. Ik kijk even naar George en dan weer naar Fred. Ik besluit toch een klein kusje op Freds lippen te drukken, voordat ik door het portretgat naar de leerlingenkamer ga.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [zegt harry zo iets liefs... hoe kan ik hier nou op reageren O.o
    dit plaatje moest ik hier even neer zetten, het komt in m'n agenda :)
    Klik, ze zijn hier zo schattig
    Sorry, ik vind hem gewoon leuk... ]


    (ik pas hem wel aan, maar ik ben ook die saaie film aan het kijken^^ idd een schattige foto)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Dat komt omdat ik je broer ben George' Zeg ik grijnzend waarna ik kijk hoe Adelaine Fred kust voordat ze naar de leerlingenkamer gaat, 'Hmm.. Dus wel je vriendin' Plaag ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Dankje.' zeg ik glimlachend. 'Ik ben toch altijd lief?' zeg ik met een poeslief. 'Je doet maar!' roep ik Ron achterna, dat kind had echt altijd honger. Ik keek weer naar Harry en glimlach even. 'Jij bent ook lief hoor.' zeg ik zacht


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Goed dat je dat zegt aangezien ik je hulp nodig heb met iets Fred' zeg ik grijnzend en kijk nog even naar Adelaine. 'Hmm, misschien moet je gewoon je mond houden aangezien het jou zaken niet zijn.' Bedenkelijk kijk ik hem aan. 'Maar als jij Fred bent en ik ben George dan klopt er toch iets niet meer'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Hmm.. Mischien ben ik dan toch Gred..' Mompel ik nadenkend, 'Maargoed waar had je mijn hulp voor nodig?' Vraag ik hem, 'En ik was gewoon nieuwschierig, volgens mij was jij dat ook toen ik iets kreeg met Madison.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry
    Ik voel mijn hoofd knalrood worden. Snel strijk ik mijn haar voor mijn ogen en kijk een andere kant op. Jeeh, waar was ik in beland.
    Dit kon ik dus niet. Ik gaf het boek terug aan Ginny. 'Alsjeblieft,' ik durf haar nu aan te kijken, ik ga iets naar voren zitten zodat ik het boek in haar handen kan leggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik zie dat hij rood word en begin te giechelen. Ik pak het boek aan en leg het naast me neer. 'Dankje.' ik kijk naar het haardvuur, dat vrolijk knettert. Ik kijk weer naar Harry en denk plotseling aan het lied dat ik in het eerste jaar voor hem geschreven had en zo'n dwerg ging hem zingen op valentijnsdag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk de leerlingenkamer rond en zie Harry en Ginny zitten. Veel de ver uit elkaar naar mijn mening. Aangezien ik toch het boek wil hebben, zal ik ze moeten storen.
    'Hey Ginny en Harry. Sorry dat ik stoor, maar ik moet echt mijn boek hebben. Waar heb je hem neergelegd?' Ik kijk Ginny vragend aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry
    Even kijk ik naar Adelaine. 'Ik breng even mijn schoolspullen weg, ik ben zo weer terug hoor.' zeg ik en hijs mijn tas over mijn schouder.
    Ik pak mijn tas op en loop naar boven. Daar zet ik mijn tas neer en heel even ga ik op mijn bed zitten.
    Had Hermelien in ons vorige jaar maar dat boek over meisjes geschreven... denk ik. Dan wist ik nu wat ik moest doen. Ik zucht even en loop dan langzaam weer de trap af.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel