• WOESH. Na vier lange jaren van tegenslagen (waardoor ik niet naar school kon gaan) mag ik vanaf september weer starten op een nieuwe school als vrije student, ik ben er erg blij om, maar doodzenuwachtig, haha.
    Ik ben al aan het nadenken over mijn overlevingspakket, maar ik weet nog niet precies wat daar juist allemaal in moet..


    Wat zit er allemaal in jouw tas en wat kan er echt niet ontbreken op een lange schooldag?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    ehmm. Wat ik sws nodig heb voor lessen; Laptop,boeken, etui en agenda, schoolpas
    wat ik zelf altijd meeneem: een levens voorraad met eten (bijna me hele tas vol geen grap O.o) een spiegeltje, me portomonnee, hand crème, oplader van me laptop en oplader van mijn mobiel, en mijn mobiel ofcourse


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb standaard mijn portemonnee mee met in ieder geval mijn pinpas, OVkaart en ID. Soms wat kleingeld, maar ik probeer daar geen eten van te kopen, tenzij het niet anders kan.
    Boeken (in mijn geval is dat alleen een USB-stick)
    Een koekje (sultana of zo) genoeg brood in een trommel en een flesje water.
    Extra/gymkleren gaan in mijn kluisje (op tijd weer mee terug nemen, haha)
    Etui met twee verschillende pennen, potlood, gum, slijper, geodriehoek, markers.
    Een extra map met losse blaadjes, ruitjes en lijntjes.
    Mijn dummy (een boekje met allemaal lege bladzijden waarin je kunt tekenen, schrijven, foto's plakken etc. Voor inspiratie.
    En als laatste mijn iPod, iPhone en oplader en dit alles elke dag opnieuw, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mobiel, handboeken & werkmappen in mappen, agenda, brooddoos, portemonnee -met geld, identiteitskaart, broodjesaanvraagpapier- pennenzak, water, cursusblok. Dat is het zowat. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Boeken, schriften, agenda, rekenmachine (grafisch en gewoon)
    Etui met pennen, potloden, geodriehoek, gummen, enz.
    Broodtrommel met brood, koekjes en fruit en een flesje water of ander drinken.
    Verder heb ik in mijn zak mijn mobiel, geld, sleutels en ID


    Happy Birthday my Potter!

    - Mobiel
    - Agenda
    - Schrift
    - Pen(nen)
    - Water
    - Koekjes/brood (in een brooddoos)
    - De boeken die je nodig hebt
    - Geld
    - Schoolpas
    - Ongesteldheidsstuff
    - Ipod
    - Klapspiegel/borstel
    - Deo

    Volgens mij was dat het. (:


    You are beautiful, you are love.

    Mijn Macbook - anders heb ik vrij weinig aan om in de lessen te zitten. Mijn BlackBerry. Portemonnee. Wat pennen & notitieboekje. Mijn zwitsal bodylotion. Deodorant/luchtje. Wat eten. Mijn iPod touch.


    To infinity and beyond •

    Boeken of course, agenda, pennen etc. grafische rekenmachine, mobiel, portemonnee, eten&drinken, iPod, iPod- en mobieloplader. Soms ook een tijdschrift.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boeken, schriften, pennen waarvan de helft leeg is, 6B potlood (= heilig), mobiel, portomonnee met kleingeld, schoolpasje, ov-chipkaart, pinpas en ID, kauwgum, Herbert de grafische rekenmachine (kijk, al die kutjes uit de klas gingen hun rekenmachines naar elkaar vernoemen, dus noemde ik de mijne Herbert. Rebel dat ik ben), een flesje ijsthee / Crystal Clear / vitaminwater / ander tandvermoordend spul, en eten. En onderin die tas ligt nog een hele berg ondefinieerbare rotzooi, haha.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Eten, lots of lots of eten :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    eten drinken agenda etui boeken schriften geld schoolpas en me hersenen:) die vergeet ik heel vaak en keelsnoepjes o en je ID moet geloof ik al vanaf je 14de maar ik heb em (bijna) nooit mee


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Boeken, eten, gevuld etui, rekenmachine en een tas om alles in te doen.


    26 - 02 - '16

    Boeken, agenda, etui met dubieuze inhoud, grafische rekenmachine, schriften, tekenblok, tijdschrift, kluis+huissleutel, mobiel, kleingeld, schoolpas, tampons, flesje water, drie boterhammen, kauwgom, oogpotlood, gezichtspoeder, lippenbalsem, haarborstel, haarclipjes, mini deo. En dat alles in een tas van normale grootte ^^.


    i put the fun in funeral

    Boeken, maar die liggen meestal toch wel in mijn kluisje. Studieplanner, 3 pennen, mobiel, ipod, portemonnee, deoderant, flesje water, boterhammen, maandverband, huissleutels, spiegeltje en lipgloss.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:29 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    agenda, boeken, collegeblok, rekenmachine, portemonnee (met geld, Id, schoolpas noem maar op) ongesteldheidsdingen. Make up (lipgloss, spiegel, luchtje, mascara), vaseline, mobiel, flesje water, eten


    Miep

    Laptop en mobiel (inclusief opladers), boeken, eten, extra make-up en maandverband tasje, deodorant, portomonee (inclusief ID, schoolpas, geld), drinken; flesjes én blikjes, sleutjes, etui.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales