• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    (...)

    (geen ideeXD iets met een George en dat was een gebouwensloper ofzoXD hij was op net 5^^)


    (Ik kijk binnenkort wel even in de krant. Het klinkt heel vaag en het komt mij ook totaal niet bekend voor :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (en er was een vrouw die advocaat was en veel om mensen gaf en die George wou haar als zijn assistent ofzoXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik moet zo gaan Tot morgen(doeg) )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (nee niet weggaan! Ik reageer zo)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Harry
    Ik lach. 'Ha, nee meermins kennen ze niet. Meerminnen worden daar als lief knap en aardig aanschouwd.. Gewoon mensen met een Vissenstaart. Heel anders dan hier.' ik kijk weer naar Ginny. 'Ik heb van sommige wel gehoord en een beetje van gelezen.' glimlach ik naar haar en zucht heel ligt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    'Mooi en aardig? Mensen met een vissenstaart? Jemig, dreuzels zijn raar. Ze zijn helemaal niet mooi en aardig.' zeg ik verbaast. 'Ze zijn lelijk en gemeen.' Dan bedenk ik me dat Harry een keer tussen de meermensen heeft gezwommen. Misschien moet ik hem daar maar niet aan herinneren aangezien Carlo toen ook dood ging. Nouja, niet toen, maar wel tijdens het toverschooltoernooi. Ik kijk even naar Harry's groene ogen achter zijn bril. Zijn mooie, groene ogen... Ik glimlach en zucht even.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 7:19 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -het stormt hier :D-

    Harry
    Ik glimlach en denk na. 'Het is waar, dreutels zijn raar.' E denken dat heksen lelijk en gemeen zijn. Maar dat is helemaal niet zo. En dat ze zwart haar hebben, grote neus met een pukkel er op. Maar kijk naar jou. Alles is anders dan het beeld wat zei hebben...' Even glimlach ik.
    Dan denk ik aan de derde opdracht van het toverschool toernooi. Een flits van Carlo die cho meenam. Toen had ik dat nog erg gevonden en op het punt gestaan om ook Cho mee te nemen,maar nu zou ik dat niet doen. 'Met het toernooi heeft Marcel me geholpen toen. Jij danste toen op het bal met hem, hè?' zeg ik uiteindelijk.

    [Ja, ik weet dat in het boek dobby hem helpt maar dit is handiger in hun gesprek.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 7:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik word rood en knik dan. 'Ja, anders mocht ik niet mee. Ik was toen derdejaars en het feest was voor vierdejaars en ouder.' zeg ik zacht. Ik was veel liever met Harry daar heen geweest. 'Dus Marcel heeft je geholpen.' ik schuif wat dichter naar Harry toe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry

    'Ja, Ron was er niet en.. Dolleman zei dat Marcel me moest helpen met boeken opruimen. Toen vertelde hij over een plant waar je adem mee kon halen -Kieuwwier dus- zo redde ik het.'
    Er zit een pluisje in haar haar en zonder er bij na te denken pak ik het er langzaam uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik knik en zie dat Harry een pluisje uit mijn haar pakt. Ik voelde me echt heel gelukkig, eindelijk voerde ik een gesprek met Harry, zonder Ron of Hermelien. Zonder dat ik super verlegen was, zoals in het eerste jaar. Ik leg mijn hand op die van hem als hij het pluisje heeft en zijn hand weer wilt terugtrekken. Ik glimlach even en kijk hem aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik kijk eerst naar haar handen. Met mijn andere hand streelde ik de bovenste hand van Ginny. Ik glimlach even. 'Weet je nog in jou eerste jaar? Ik at bij jullie. Jij kwam naar beneden rennen, zag mij, en rende weer terug. Dat was best grappig.' ik blijf in haar ogen kijken, ogen die ik vaak voor me had gezien als ik in het donker op de stille slaapzaal wakker lag.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik glimlach even, dat wist ik nog wel. 'Toen dacht ik eindelijk eens optijd te zijn voor het ontbijt zonder dat mijn broers alles opeten zit jij daar plotseling. De grote Harry Potter! De jongen die bleef leven. De uitvolkorene. Logisch dat ik wegrende.' zeg ik grinnikend. Eigenlijk was ik weggerend omdat ik hem leuk vond en hij me niet in mijn pyjama mocht zien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Veel liever was ik normaal geweest. Toen denk ik ook. Kwam er eindelijk eens een meisje naar beneden, rende ze weer weg.' Ik grijns. 'Toen met Valentijn kwam zo'n vaag dwergje naar me toe, weetje dat nog?' vraag ik dan en knipoog even.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    'Sorry.' zeg ik en dan begint hij over de dwerg. Ik word rood. 'Uhh... Ja, toen zag ik dat jij het dagboek had. Het spijt me dat ik jullie kamer overhoop had gehaald.' zeg ik vlug om het niet over het liedje te hebben. Met kikkers op sterk water wat me aan zijn ogen doet denken en het schoolbord dat op zijn haar leek. 'Bedankt dat je me uit de geheime kamer hebt gered, anders was ik nu dood.' zeg ik zacht, maar ik wend mijn blik niet af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Dat had ik nu ook gedaan. Waarom zou ik niet? Je bent immers... Een erg goede vriendin.' zeg ik uiteindelijk en ook ik wend mijn blik niet af. En over die dwerg: ik vond het op zich wel lief hoor, je moet je niet schamen.' lach ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel