• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    [Dus Harry en Ginny zitten gewoon in de Common Room? :3]

    [ja(A)]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 10:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron Weasley
    Toen ik genoeg had gegeten liep ik samen met een broodje richting de Common Room waar ik Harry en Ginny zag knuffelen.. Juist.. Wat was er gebeurt toen ik weg was?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Toen ik mijn boeken en dergelijke weer in mijn slaapkamer had opgeborgen liep ik weer naar beneden, de Common Room in.
    Ik bleef verbluft stilstaan toen ik Harry en Ginny zo samen zag, en ging toen maar aan de tafel zitten achter hen. Ik had een lichte grijns op mijn gezicht. Ze verdienden het allebei wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (haha, die 'juist'....)
    Harry
    'Daar is hij al...' fluister ik zachtjes. Even kij ik Ginny hulpeloos aan. 'Hoe gaan we dit zeggen?'
    'Eh....' begin ik tegen Ron en besluit dat dat genoeg is om het uit te leggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik kijk even naar Ron en draai me om en zie Hermione. Ik glimlach even en kijk van Harry naar Ron. Hoe ging hij reageren?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ron Weasley
    Ik keek onbegrijpend naar Ginny en Harry om vervolgens een blik te werpen op hermione en haar grijns juist niet snapte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry
    'Ron?' zeg ik dan maar.
    'Eh.... Er is iets met ... Nouja zie je... En zo kwam het dat.. Snap je?' zeg ik uiteindelijk en dat laatste klinkt hoopvol

    (ik ga even speculaasdeeg maken (:)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hermione
    Ik rolde met mijn ogen. ''Ginny en Harry hebben iets samen,'' zei ik toen maar vanuit de schaduwen waar ik zat, en keek Ron afwachtend aan.
    Ikzelf was heel blij voor ze, maar hoe Ron ging reagen.. dat was nog altijd een raadsel.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -nvm

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ron Weasley
    'Nee, niet aangezien je alleen maar rateld' Zeg ik tegen harry waarna ik hoor wat Hermione zegt, 'Hoezo Ginny en Harry?' Vroeg ik vervolgens, kon ze nou echt niet iemand anders vinden om af te lebberen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Ik moest moeite doen mezelf niet voor mijn hoofd te slaan.
    ''Omdát ze verliefd zijn, Ron. Daar kies je zelf niet voor,'' zei ik, schraapte zachtjes mijn keel en keek toen maar naar de andere kant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (niet zo snel!XD ik kan niet zo snel typenXD)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 11:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Ik keek zenuwachtig naar Ron. Hij ging het toch wel gewoon accepteren he? Ik kijk van Hermione, naar Harry en dan weer naar Ron. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus deed ik dat maarr niet voor het geval dat er iets doms uit kwam.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Nee, Ron. Maar misschien ben je daar te... naief voor. Ik kies er ook niet voor.' Ik kan een grijns niet onderdrukken als ik merk dat Hermione snel niet meer naar Ron kijkt. Ik blijf Ron aankijken.
    'Ik bedoel het niet rot, Ron, maar misschien merk je het als je zelf verliefd bent. Of je bent het al en je bent jaloers dat het mij wel lukt en jou niet...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron Weasley
    'Eerst zeg je dat je het niet rot bedoelt en dan zeg je dat ik jarloers ben of iets dergelijks terwijl ik nog niet eens iets heb gezecht.' Merk ik op, mischien had ik gewoon even nodig om dit te verwerken. Dat mijn zusje nu mijn beste vriend af zit te lebberen.


    Don't be like the rest of them, darling