• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Nee! Ron!' roep ik, maar hij was al weg. Ik zucht even. Ik knik om wat Harry zegt en trek mijn benen op. Eigenlijk ben ik best blij dat Dean niet is binnengekomen. Ik pak mijn boek weer en begin grijnzend te leren. Eindelijk had ik met Harry. Na al die jaren.. En Ron doet straks waarschijnlijk gewoon weer normaal.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    TheMarauders schreef:
    Harry
    Wat zijn ze toch eigenlijk schattig :P

    Ik zucht heel diep. 'Sorry Ginny, ik ga even achter Ron aan.' Ik ren het portret gat uit, waarbij ik Ivan -oke dat moest even- bijna omver loop. Ik mompel een excuus en ren dan achter Ron aan. Bij mijn beste vriend ga ik langzamer lopen. 'Ron...' Even kijk ik hem hulpeloos aan. 'Ik heb er niet voor gekozen, het spijt me. Ik had niet kwaad moeten worden. Zolang heb ik geprobeerd niks te doen, omdat ik niet wilde dat jij het niet zou willen.'
    Waarom was dit zo lastig?


    Ron Weasley
    Ik zucht als Harry me achterna komt en vervolgens begint te praten, 'Je meent het, en wat is er gebeurt met gewoon vragen? Of in iedergeval tegen mij te vertellen dat je mijn zusje leuk vind?' Vroeg ik nu enigsins kwaad.


    Don't be like the rest of them, darling

    -oeps ik schrijf zo goed-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 12:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Harry

    'Ron...' Ik kijk hem ongelovig aan. 'Kom op! Als GINNY het nog niet eens wéét, denk je dat ik naar jou zou gaan en zeggen: 'He ron, je bent mn beste vriend en zo maar ik bne verliefd op je zus en is het goed dat ik met haar krijg? Nou ík zou dat nooit doen. Misschien wel omdat ik te laf ben. En denk je dat ik dat zou doen toen ze nog met Daan had? En zoveel tijd had ik niet om het tegen je te zeggen toen het uit was met haar en Daan. Trouwens, ik had het toch niet gedaan. Je had net zo gereageerd als nu. Ik ken je.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Muh, ik vind het niet leuk als Harry en Ron ruzie hebben :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Muh, ik vind het niet leuk als Harry en Ron ruzie hebben :c )


    [ik ook niet :( sniet leuk]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron Weasley
    'Denk eens aan mij! Niet alles gaat om jouw Harry! Het is mijn zusje, ik haal wat te eten ik kom terug en jullie zitten plots te knuffelen en te kussen. Wat zou jij doen als je dat zag, geef me gewoon even!' Riep ik uit om verder de gang door te benen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry
    'Bedankt voor het begrip!' roep ik hem nog na. Dan loop ik kwaad naar buiten. Het waait hard en het regent nog steeds. Het kan me niet schelen. Ik ren naar een boom die ik zie, ik ga op een tak of 3 hoog zitten en staar naar zweinstein. Waarom kon ik het ook nooit goed. Ron wilde dat ik veranderde, maar van hem mocht ik niet aan mezelf denken. Hoe kon ik dan veranderen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Mischien moet Lavender naar Ron toe gaan? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Mischien moet Lavender naar Ron toe gaan? :3}

    {Smart...}

    Lavender
    Ik was stiekem Ron achter na gelopen. Woo, hij was alleen!
    'Ron?' vroeg ik voorzichtig. Hij was zo knap, ik snapte niet dat iedereen Harry altijd zo leuk vond. Ron was veel interessanter. Ik liep langzaam naar hem toe. 'Gaat alles goed?' vroeg ik nog steeds een beetje voorzichtig met een zachte, lichte stem, hopend dat mijn haar goed zat.

    [Sorry, moest even heel overdreven Ron leuk vinden (A)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron Weasley
    Ik was ergens halverwege op een trap gaan zitten om mijn hooft vervolgens in mijn handen te begraven totdat ik de stem van Lavender hoorde, en opkeek. 'Tuurlijk, alles is goed' Andwoorde ik sarcastich.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lavender
    'Sorry.' zei ik en voelde me verschrikkelijk stom. 'Kan ik iets voor je doen?' vroeg ik, hopend dat hij niet zo boos zou zijn... Ik liep de trap af naar hem, liep twee treden naar onder en draaide me om, zodat ik hem kon zien.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron Weasley
    'Nee, bedankt' Andwoorde ik waarna ik me op de trede omdraaide zodat ik tegen de reling kon gaan leunen, ik werd hier gek van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lavender
    Weer had ik gefaald. Zenuwwachtig pluk ik aan mijn gewaad en kijk naar de grond. Zo sta ik een tijdje na te denken. 'Ron?' vraag ik uiteindelijk. Snel kijk ik weer naar de grond. Ik slik even en adem in. 'Moet ik weg gaan?' zeg ik dan. Ik hoop dat ik het lief heb gezegd...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat gaat het hier ineens snel ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer