• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    (Hallo^^ wil er iemand met Ginny praten?)

    [harry zit buiten in de regen in een boom te verzuipen xd en Belinda en Ron zitten ergens op een trap ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)
    [harry zit buiten in de regen in een boom te verzuipen xd en Belinda en Ron zitten ergens op een trap ^^]


    (oke, ik stuur haar wel ergens opaf^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (En Adelaine en Averna hebben ook niks te doen)


    Happy Birthday my Potter!

    (Adelaine mag wel meelopen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik laat haar wel even naar Ginny lopen dan, aangezien ze Ivan nog aan het helpen is)


    Happy Birthday my Potter!

    (ik ben ff eten)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik leg mijn boek weg aangezien het saai is, ik alles al weet en omdat ik benieuwd ben waar Harry en Ron blijven. Ik loop naar Adelaine. 'Wil je mee Harry en Ron zoeken?' vraag ik aan haar en ik kijk haar aan. Ik ben nogsteeds intens gelukkig en ik denk niet dat dat gaat veranderen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik laat haar wel even naar Ginny lopen dan, aangezien ze Ivan nog aan het helpen is)


    (ow, ik heb al wat getiept.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk op van Ivans werkstuk, als Ginny achter mij staat en vraagt of ik mee Harry en Ron wil gaan zoeken. Aangezien die wel eens ruzie kunnen hebben, lijkt het mij wel slim om gewoon even met Ginny mee te lopen Ik schuif het werkstuk weer naar Ivan.
    'Ik denk dat het zo wel goed is, al kan dat laatste stuk nog wel wat uitgebreider,' zeg ik waarna ik opsta en knik naar Ginny.
    'Jep, ik loop wel even mee.' Ik grijns even als ik Ginny's aura bestudeer. Ondanks de uitspatting van Ron is ze super gelukkig. 'Nu heb je eindelijk wat je wil. Hopelijk draait Ron ook weer bij.'


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    (...)

    (ow, ik heb al wat getiept.)


    (Ja, dat merkte ik :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Meestal duurt dat even, maar uiteindelijk accepteert hij het.' zeg ik vrolijk. Hier heb ik zes jaar op gewacht! Ik huppel naar de potretingang en loop naar buiten. 'Waaar zouden ze zijn?' vraag ik aan Adelaine. Ik heb een grote grijns op mijn gezicht en voel me gelukkiger dan ooit. Dan zie ik Ron zitten, met Belinda. Belinda? Ik trek Adelaine mee en loop naar hun toe. 'Waar is Harry?' vraag ik verbaast.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:44 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ja, dat merkte ik :') )


    (haha :') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Meestal duurt dat even, maar uiteindelijk accepteert hij het.' zeg ik vrolijk. Hier heb ik zes jaar op gewacht! Ik huppel naar de potretingang en loop naar buiten. 'Waaar zouden ze zijn?' vraag ik aan Adelaine. Ik heb een grote grijns op mijn gezicht en voel me gelukkiger dan ooit. Dan zie ik Ron zitten, met Belinda. Belinda? Ik trek Adelaine mee en loop naar hun toe. 'Waar is Harry?' vraag ik verbaast.


    (aangezien Rider off is heb ik mijn bericht aangepast.^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ron Weasley
    Ik zucht en kijk op als ik Ginny hoor en zie Adelaine achter haar aan lopen, 'Ergens?' Opperde ik schouderophalend, 'Hij kwam achter mij aan, hij zei wat, ik zei wat ik liep weg hij liep weg. Simpel'


    Don't be like the rest of them, darling