• Ik verveelde me, dus heb ik ff gekeken hoeveel awards iedereen heeft en er een soort ranglijst van gemaakt X') *levenloosheid* De cijfer achter de naam is het aantal awards. Bij de gedeelde plaatsen staat degene die het eerst een award heeft gewonnen vooraan. (ja hallo het regende de hele tijd en op de tv was nix ¬¬ got a problem? sue me!)

    1. EvaKaulitz (9)
    2. DamnRoses ( 6)
    3. NickyKaulitz (5)
    4. TOMxMYGOD, ElmoAttack (4)
    5. Muppy007(3)
    6. RedParadise, mo0nXlo0n, Q, SexgodTomX(2)
    7. Bxllybxy, MalouuxBill, XxLegendxX, ProudBitches, xSuperTwins, Hellokittyx, IxWishxTH, FakkingBitch, BillxSmoker, xWeirdox, Sannie55, ElienxTHbill, XVonXDutChxX, FallingStar, mooncat, tomXkim, leentje, BitchSlap, ThexIdiots(1)

    Dacht, miss wel handig om te weten :Y)


    BAM!

    oee..
    eigenlijk vind ik dat 1 persoon maar 1 award mag krijgen.. maar hoe het nu is gedaan.. is het ook wel oke ;) zolang iedereen maar 1 award krijgt per onderdeel :P

    Hoi!
    Mijn naam is EvaKaulitz en ik heb in plaats van 9, 10 awards gewonnen xD.
    Sorry ik moest het even melden =).
    En btw, ik ben het ermee eens dat de awards 1 keer per maand of 1 keer per jaar worden gehouden.


    I recycle my thoughts.

    ik vind dat de awards 1x in de maand gehouden moeten worden


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik verveelde me, dus heb ik ff gekeken hoeveel awards iedereen heeft en er een soort ranglijst van gemaakt X') *levenloosheid* De cijfer achter de naam is het aantal awards. Bij de gedeelde plaatsen staat degene die het eerst een award heeft gewonnen vooraan. (ja hallo het regende de hele tijd en op de tv was nix ¬¬ got a problem? sue me!)

    1. EvaKaulitz (10)
    2. DamnRoses ( 6)
    3. NickyKaulitz (5)
    4. TOMxMYGOD, ElmoAttack (4)
    5. Muppy007(3)
    6. RedParadise, mo0nXlo0n, Q, SexgodTomX(2)
    7. Bxllybxy, MalouuxBill, XxLegendxX, ProudBitches, xSuperTwins, Hellokittyx, IxWishxTH, FakkingBitch, BillxSmoker, xWeirdox, Sannie55, ElienxTHbill, XVonXDutChxX, FallingStar, mooncat, tomXkim, leentje, BitchSlap, ThexIdiots(1)

    Dacht, miss wel handig om te weten :Y)


    Omdat ik neit kan tellen heeft Eva er toch maar 10 X')


    BAM!

    Ik sta er 2 keer bij(hoera)


    Lalalalalalalala.

    Mauhah xD


    I recycle my thoughts.

    Mauhah xD

    kom ik er straks nog achter dat ik iemand naam fout heb geschreven fzo X')


    BAM!

    levenloosheid heerst..XD Sorry niet zo bedoeld.. Ik li toch nog op schema met mijn 2..:P

    Echt kutawards(baby)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    oee..
    eigenlijk vind ik dat 1 persoon maar 1 award mag krijgen.. maar hoe het nu is gedaan.. is het ook wel oke ;) zolang iedereen maar 1 award krijgt per onderdeel :P


    Ja vind ik ook !!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik haat die awards.

    Mensen die het verdienen, en die het eerlijk 'spelen' worden niet genomineerd.

    Daarbij zijn er heel veel lui, en nomineren soms gewoon als de titel zich alleen al aanspreek.

    Ik bedoel, als ik ga stemmen, lees ik al die genomineerde quizen ^^

    Pff bwah, ik haat die awards x'D

    Vriendjespolitiek x'D

    melig xD

    Ik haat die awards.

    Mensen die het verdienen, en die het eerlijk 'spelen' worden niet genomineerd.

    Daarbij zijn er heel veel lui, en nomineren soms gewoon als de titel zich alleen al aanspreek.

    Ik bedoel, als ik ga stemmen, lees ik al die genomineerde quizen ^^

    Pff bwah, ik haat die awards x'D

    Vriendjespolitiek x'D

    ben het met je eens!

    Ik haat die awards.

    Mensen die het verdienen, en die het eerlijk 'spelen' worden niet genomineerd.

    Daarbij zijn er heel veel lui, en nomineren soms gewoon als de titel zich alleen al aanspreek.

    Ik bedoel, als ik ga stemmen, lees ik al die genomineerde quizen ^^

    Pff bwah, ik haat die awards x'D

    Vriendjespolitiek x'D


    Idd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'