• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Nee.. Gewoon springen :Y)}

    Ron Weasley
    'Maakt niet uit' Zei ik vervolgens, ik bleef hier toch nog wel even zitten en met of zonder iemand erbij maakte niet echt veel verschil.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Omg, mijn moeder werd net vet boos op mij, bleek ze haar zorgen om mijn zus op mij af te reageren 0.0 Ik had echt zoiets van: Wat heb ik nu weer gedaan? Gelukkig is ze nu weer lief. Was even bang dat ze Q ging verbieden of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    (Kan ik nog iets doen met Adelaine/Averna?)


    Happy Birthday my Potter!

    Aileen Megan Snape

    Ik loop de kamer van Hoge nood door opzoek naar het gene dat ons kan helpen met die vervloekte kast. Aangezien Draco spoorloos verdwenen is en ik geen zin heb om verder te zoeken loop ik hier nu alleen. Normaal zou ik het niet erg vinden, maar iets geef me het gevoel dat er hier iets niet klopt. Een reden voor mij om hier zo snel mogelijk weg te gaan. Met een van de boeken in mijn handen loop ik de kamer uit om vervolgens de trappen af te lopen en uiteindelijk naar buiten te lopen. Natuurlijk wel in een richting waar bijna nooit iemand komt aangezien het nu niet echt handig zou zijn om betrapt te worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte waarna ze hem even nastaarde met een klein glimlachje op haar lippen en zich met een zucht op haar rug op bed liet vallen toen Draco de deur achter zich had gesloten. Een giechel verliet Marry haar mond, warna Astoria haar aankeek. "Wat?". "Niks". "Wel.". "Misschien...". "Misschien wat.". "Oh niks". Astoria gooide een kussen in marry haar gezicht. "Zeg nou maar gewoon wat er is." zei ze grinnikend. Marry grinnikte terwijl ze het kussen tussen haar armen klemden en haar aankeek met een grote glimlach op haar lippen. "Wat speelt er tussen jou en Draco, ik dacht dat jullie alleen vrienden waren..althans...je kent hem pas een halve dag". Kleine rode blosjes verschenen op Astoria haar wangen terwijl zij ook een kussen tussen haar armen klemden. "We zijn...ik ben...we hebben iets samen.". zei ze zachtjes. Marry haar lippen verschenen als een O op haar mond terwijl ze Astoria met pretlichtjes in haar ogen keek. "Vertel me...alles!". Astoria grinnikte. "Nou...vandaag gingen we-". "Hadden jullie sex?". Astoria haar wenkbrauwen schoten omhoog terwijl het bloed naar haar wangen stroomden en ze een beetje in elkaar kromp en het kussen steviger tegen zich aanklemden. "Ja" zei ze zachtjes terwijl ze haar hoofd in het kussen verschuilden. Een giechel van pret verliet Marry haar mond terwijl ze wat met haar voeten heen en weer ging uit nieuwschierigheid terwijl ze leek te ontploffen van blijheid. "Oh! Mijn kleine Tori is geen maagd meer!" kride ze. Astoria plaatste haar hand op Marry haar mond. "Wil je soms dat de hele bovenverdieping het hoort?". Marry schudde haar hoofd. "Nee" mompelden ze tegen Astoria haar hand. "Mooizo" grinnikte Astoria waarna ze haar hand van Marry haar mond haalden. Een van de vele lichtelijke, maar zeer pijnlijke steken drong Astoria haar buik binnen waarna ze met een klein maar duidelijk een pijnlijk kreuntje zachtjes in elkaar kromp. Marry keek haar aan met een bezorgde blik in haar ogen. "Gaat alles wel goed Tori?". "Ja, gewoon buikpijn.". Zachtjes beet Marry op haar onderlip terwijl een bedenkelijk blik opkwam in haar ogen, maar al snel plaats maakten voor een blik die bestond uit een mengeling van geschrokken en bezorgd. "Misschien moet je even een buisje halen.". "Wat is een buisje?". Een zucht verliet marry haar zucht waarna ze een wit buisje uit haar tas haalden en deze in Astoria haar handen drukten. "Lees de bijsluiter dan snap je het wel.". Astoria opende het witte doosje terwijl haar ogen over de regels schoten waarna ze haar wenkbrauwen optrok. "SAY WHUT!? MARRY IK BEN HEUS NIET-". "Wil je soms dat de hele bovenverdieping het hoort?". "Nee" mompelde Astoria tegen Marry's hand. "Doe het nou maar gewoon, beloof het me Tori..." zei marry terwijl ze haar hand terug trok. Astoria knikte langzaam terwijl ze naar het buisje keek. "Ik laat je wel even alleen." Marry stond op terwijl ze nog even glimlachte naar Astoria en met een zacht tikje de deur achter zich sloot. Met een zucht zat Astoria weer op de rand van haar bed terwijl ze naar het wit met blauwe buisje in haar handen keek, ergens vroeg ze zich af hoe Marry hier aankwam, maar ergens...wou ze dit niet eens weten. Niet veel later lag Astoria weer op haar rug op bed met het buisje naast zich, afwachtend op het piepje. Zachtjes beet ze op haar onderlip terwijl haar ogen elke beweging van de wijzers van de klok volgden. Een kleine schok kroop over haar rug naar boven toen een klein piepje haar oren vulden, in een rap tempo zat Astoria recht op in bed waarna ze het buisje tussen haar handen nam en op haar onderlip beet, bang voor wat er zou staan als ze hem om zou draaien.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Opweg naar de kamer van Hoge nood loop in een beetje in gedachten verzonken de trappen op en een hoek om, tot ik een gedaanten aan zie komen, Aileen. "Aileen" roep ik om haar aandacht te trekken "was net naar je opzoek"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Seconden, misschien zelfs wel minuten had Astoria niets anders gedaan dan kijkend naar het witte buisje in haar handen. Bang voor het oordeel wat op het kleine schermpje zou staan. Ze sloot haar ogen waarna ze diep inademde door haar neus, waarna de lucht zich weer een weg naar buiten vond via haar mond. "Kom op Tori...niet bang zijn..." sprak ze zichzelf toe. Met trillende handen draaiden ze het buisje om, stukje voor stukje. Haar hart leek te stoppen met kloppen, haar bloed leek sneller door haar aderen te stromen, terwijl een levelozen en afwezige blik opspeelden in haar ogen terwijl het buisje een kleine tik veroorzaakten toen het de grond onder haar voeten raakten. Tranen stapelden zich op achterin haar ogen terwijl haar onderlip zachtjes begon te trillen en een traan over haar wang naar beneden gleed, waarna het niet lang duurden voordat Astoria in huilen uitbarsten met haar hoofd verboren in haar handen terwijl haar tranen op het schermpje van het buisje vielen, met daarop de uitgekomen uitslag. Zwanger.

    [Drama, oh Drama XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    Verschrikt stop ik met lopen zodra iemand mijn naam roept. 'Laat het alsjeblieft iemand iemand zijn die niet vervelend gaat doen' mompel ik en draai me na die woorden om. Het boek verstop ik snel achter mijn rug. Zodra ik weet wie me riep, haal ik opgelucht adem. 'Dat is ook toevallig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    De tranen bleven komen en stromen, alsof de kraan die zojuist open was gezet niet meer dicht wou gaan. Astoria pakte het buisje op waarna ze opstond en het met een schreeuw kapot gooide tegen de muur, waarna ze door haar knieën zakten, met haar hoofd verborgen in haar knieën. Terwijl haar verdriet over werd genomen door angs, een angst, denkend dat Draco haar nooit meer zou willen zien als ze het zou vertellen, een angst voor nog meer afgunst, van alles en van iedereen. "Tori...is alles oke?" Marry liep de kamer binnen terwijl ze met een bezorgd gezicht naar haar vriendin keek die tegen het bed aan zat terwijl ze naast haar kwam zitten en haar armen om Astoria heen sloeg. "Ik hoorde je schreeuwen en iets kapot gaan" zei ze terwijl ze zachtjes over Astoria haar rug wreef. "Je bent zwanger...is het niet?". Marry haar ogen waren gericht op het kapotte buisje waarna ze Astoria dichter tegen zich aandrukten en troostend over haar rug en arm wreef. "Ja...". Astoria had haar hoofd in Marry's arm verborgen. "Je moet het hem vertellen.". "Nee! Nee dat wil ik niet". "Maar Tori-". "Nee Marry, stel dat hij me dan nooit meer wil zien...dan ben ik hem kwijt...". Met betraande ogen keek Astoria naar het gezicht van Marry, die zachtjes haar hoofd schudden en beide handen van Astoria tussen de hare nam. "Dan is dat zo...Maar je moet het hem vertellen...ongeacht wat." fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Aileen draaide zich zuchtend om pas toen ze zag dat ik het was haalde ze opgelucht adem 'Dat is ook toevallig' ik knik "inderdaad" een wenkbrauw schiet omhoog "wat verberg je achter je rug?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk rond en schud mijn hoofd. 'Dat kan ik je niet zeggen tenminste niet hier en waarschijnlijk ook niet op dit moment' Ik kijk hem aan. 'Maar waarom was je opzoek naar me?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    'Dat kan ik je niet zeggen tenminste niet hier en waarschijnlijk ook niet op dit moment' "okeey" zeg ik grijnzend, maar ik besloot niet verder te vragen 'Maar waarom was je opzoek naar me?' "om te vragen of je nog met de kast hebt gewerkt? ik was er net naar opweg"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    'Oke blijkbaar dus wel nu en hier' Een grijns verschijnt op mijn gezicht waarna ik het het boek achter mijn rug vandaan haal en knik. 'Kom er net vandaan en hier is de oplossing voor alle problemen..nou ja bijna alle'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Hallo^^ wil er iemand met Ginny praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "M-maar straks word hij boos, kwaad...of laat hij me alleen...". Astoria haar onderlip trilde terwijl de woorden over haar lippen naar buiten kwamen. "Tori, je moet, oke? Het kan niet anders, je moet wel" Marry wreef met haar duim over Astoria haar hand terwijl ze met haar andere hand de tranen van haar wangen veegden. Astoria knikte zachtjes waarna ze zelf de rest van haar tranen weg veegden een keer diep adem haalden en Marry aankeek. "Je hebt gelijk, ja. Ik vertel het hem wel...". "Wanneer?". "Niet nu...misschien na het eten" zei Astoria terwijl ze zichzelf achterover op haar rug liet vallen, omhoog starend naar het plafond. "Maar, wat ga je ermee doen?" Astoria kantelde haar hoofd waarna ze in de blauwe ogen van Marry keek en haar schouder op haalden. "Ik weet het niet" zei ze zachtjes. "Ik denk dat ik eerst zijn oordeel af moet wachten" zei ze opnieuw zachtjes terwijl ze haar hoofd richting het plafond draaiden.


    The expert in anything, was once a beginner.