• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Zie je wel, hij ziet me gewoon al een hele goede vriendin. Dus iedereen had het fout, hij vindt mij niet leuk. 'Die dwerg was niet van mij.' zeg ik terwijl ik zo rood word als een tomaat. 'Oke, toch wel, maar hij was echt dom.' voeg ik er zacht aan toe. 'Mag ik je bril eens opdoen?' vraag ik dan grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Ik schiet in de lach. 'Maar dan kan ik je niet meer zien!' zeg ik en trek een pruillip. 'Dan kan ik jou niet zien, niet hoe je er uit ziet en wat je doet...' ik pak mijn bril af en doe hem bij haar op. 'Als je nu je tong gaat uitsteken dan zie ik het niet.' lach ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik grijns als hij de bril bij mij opzet. Zou hij nu echt niks kunnen zien? Ik doe de bril af en leg hem op het boek. Ik zou het nu gewoon kunnen doen. Meteen ben ik enorm zenuwachtig. Ik werp een blik naar Adelaine, die met een paar jongens staat te praten en druk dan mijn lippen op die van Harry.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry

    Ze kuste me! Ik kon het nauwelijks geloven. Iets van binnen maakte een vreugdedans. Ik sloeg mijn arm om haar middel en kuste terug. Het kon me niet schelen dat iedereen ons kon zien, volgens mij waren Fred en george er nog en Ron kon elk moment terugkomen, maar ik wilde daaar niet aan denken. Ik wilde dit niet stoppen, nu niet.

    -had ik net een stuk af, wordt hij plotseling verwijderd XD-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Een warm en gelukkig gevoel verspreid zich door mijn lichaam als Harry terugzoent. Ik sla mijn armen op zijn nek en denk er niet meer aan dat Ron zijn beste vriend is. Hier heb ik al sinds mijn tiende op gewacht!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Na wat tijden leek te duren, maak ik me voorzichtig los.
    'Ginny, waarom niet eerder?' fluister ik zacht. Ik pak mn bril en zet hem op. Ik lach dan. 'Ik zag niet eens wat.' glimlach ik en ga wat beter zitten. Even is het stil.
    'En je broers?' vraag ik dan. 'Vooral... Ron?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    'Omdat ik dacht dat jij me niet leuk vond.' zeg ik zacht. Ik kijk hem stralend aan met een glimlach van oor tot oor.
    'Het is mijn leven, daar hebben mijn broers niks over te zeggen en hun nemen ook irritante vriendinnetjes.' zeg ik grijnzend. Met irritante vriendinnetjes bedoelde ik Zeur en de oude Madison.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    'Maar ze kunnen nog wel kwaad zijn. Ik weet niet hoe Ron reageerd. Met die naam in de vuurbeker reageerde hj ook anders dan ik had verwacht.' Ik strijk voorschichtig een haarlok uit haar gezicht. 'Maar we moeten het hem wel zeggen.'

    [Oh Ronald, where are you? (A)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Ehmm.. Ergens in de gang of in de keuken :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand voor Hermione of Madison?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Ja, dat is wel waar.'zeg ik. 'Zullen we anders nu naar hem toegaan?' fluister ik zacht en ik geef hem een knuffel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    {Ehmm.. Ergens in de gang of in de keuken :3}

    "ga naar common room?]

    Harry

    'Hij komt wel deze kant op.' glimlach ik en ruik haar haar, het laat mijn neus tintelen. Ik grijns. 'Had die dwerg nou toch gelijk dan?'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 10:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    [Iemand voor Hermione of Madison?]


    (je kan Hermie laten toekijken^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Dus Harry en Ginny zitten gewoon in de Common Room? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Dus Harry en Ginny zitten gewoon in de Common Room? :3]


    (jaXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!