• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [fijn, ik ben niet de enige (:]

    Harry
    Ik glimlach en zucht even. 'Een hert.' zeg ik dan en strijk door mijn haar. 'O nou kijk, omdat ik... Nouja ik wist... Ik weet dat mijn vader vroeger... Dat hij vroeger een hert was als faunaat.' Even denk ik aan Gaffel en mijn patronus. 'Dus dan lijkt het me logisch dat ik...' Snel kijk ik weer in het boek, zoekend naar een goede vraag.
    'Jemig, hier valt ook niet veel over te vragen.' zeg ik dan en kijk weer op naar Ginny. 'Het is eigenlijk heel veel gezeur dat maar om een paar dingen draait en die weet je.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Aww, hij mist zijn vader. 'Ik heb een keer een foto van je ouders gezien tijdens de svp. Je lijkt erg op je vader, maar je hebt je moeders ogen.' zeg ik medelevend. 'Ik denk dat we nu ook wel genoeg overhoord hebben.' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Oh, ik kan jou echt wel aan' praat ik haar na. 'Bewijs maar dat je echt de koningin van de kussen gevechten bent en je mij en George aankunt.'
    Een grijns speelt rond mijn lippen en loop dan ook mee. 'Moeilijke keuze, maar ik kies toch om George eens te gaan helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Come one Harry, make a move!)


    Happy Birthday my Potter!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Hey, na-praten is niet netjes,' zeg ik lachend waarna ik hem een duwtje geef. 'Al moet ik toegeven dat twee tegen één wel een uitdaging is, maar het moet te doen zijn.'
    Ik zeg het wachtwoord en zet een stap opzij. 'Dames eerst,' komt er plagend uit mijn mond.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Come one Harry, make a move!)


    [Met ron er bij? Allright xd but not a very big move...]

    Harry
    'Het is niet erg om te horen.' zeg ik glimlachend. Ik leg het boek weg.
    'Het is lief dat je dat zegt... Jij lijkt..' Ik zoek even naar goede woorden. 'Je lijkt op je broers. En dat is niet negatief, zeker niet als je bedenkt dat een van je broers mijn beste vriend is.' zeg ik dan en blijf haar aankijken. Ze zou vast begrijpen wat ik bedoel.

    [zo goed? ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron Weasley
    'Weetje wat, ik ga proberen de keukens te vinden want ik sterf van de honger' Zeg ik waarna ik het pakte smekkies op tafel zet en naar het portretgat loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Kijk dat is al beter ^^ En nu Ron weg is, mag je lekker wel een 'big move' maken )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 20:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ik praat helemaal niemand na' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Ik ben benieuwd en blij dat toch nog een uitdaging is voor je. Maar weet dat je gewoon geluk hebt.' Ik kijk haar aan en negeer de plagende toon. 'Dat betekent dat jij eerst naar binnen mag en trouwens ik moet naar de Kamer van Hoge Nood toe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik lach zachtjes als hij de opmerking zo wegwuift. 'Moet ik George zeggen dat je daar naartoe bent?' vraag ik hem. Ik hoor de dikke dame iets mompelen als 'gaan jullie nog naar binnen', maar besteed er geen aandacht aan. Had ze maar niet voor de ingang van de leerlingenkamer moeten gaan hangen.


    Happy Birthday my Potter!

    (en toen moest ik even weg. Tot zo misschien)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Als hij nog in de leerlingenkamer zit wel' zeg ik. 'Dan lijkt zijn geheugen echt op gatenkaas zoals hij al zei aangezien hij daar naartoe zou gaan.' Ik zucht als de dikke dame iets zegt, maar besluit mijn mond te houden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (en toen moest ik even weg. Tot zo misschien)


    [Tot zo en anders misschien weer tot morgen (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Dankje.' zeg ik glimlachend. 'Je doet maar!' roep ik Ron achterna, dat kind had echt altijd honger. Ik keek weer naar Harry en glimlach even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    Na een tijdje loop ik naar het portret gat om daar doorheen te klimmen en aan de andere kant Fred te zien staan.


    Don't be like the rest of them, darling