• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (ik ben er weer^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Het maak niet uit. Misschien was het toch ook niet zo'n goed idee' zeg ik met een kleine glimlach die weer rond mijn lippen speelt. 'Dat waren we inderdaad, maar er is niets meer van te zien. Zoals belooft is alles opgeruimd'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry
    'Faunaten?' vraag ik terug. 'Dat was mijn favoriete hoofdstuk. Ik kan je best overhoren als je wil.' Ik wist nog dat ik het jammer had gevonden dat er niks over Faunaten bij onze Slijmballen waren geweest. Misschien bij Puist? Nouja ik had het gevoel dat ik geen enkele puist zou halen als het zo door ging dit jaar, ja misschien op Toverdranken na maar dat kwam door de Prins...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    [Moet ik nog ergens op reageren?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    Als Fred glimlacht, glimlach ik ook voorzichtig. 'Dat is mooi, want Ginny dreigde al met het erbij halen van jullie moeder en ik neem aan dat jullie daar niet zo blij mee zouden zijn.'


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    (...)

    [ik zei al dat er is niet heel veel tegen hermelien nog meer gezegd voor zover ik weet -van de rest weet ik niet veel- ook nu niet 0___0 arme hermie...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik grijns even en geef het boek aan Harry. 'Vraag maar iets, maar verwacht er niet te veel van.' zeg ik. Ik kijk naar Harry en negeer voor de rest iedereen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Onze moeder?' vraag ik half lachend en toch ook wel half angstig. Onze moeder was iemand die niets wilt horen over onze uitvindingen en met alle liefde alles weggooit. Maar toch ook wel half lachend omdat Ginny haar erbij wilt halen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, maar maak je geen zorgen. Ginny is nu druk bezig met Harry en ik was toch al niet voor het plan.' Mijn glimlach wordt breder. 'Maar ben je echt niet boos?' vraag ik voor de zekerheid maar even. Ik ga echt niet in zijn aura kijken. Dan krijg ik waarschijnlijk hoofdpijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry

    Ik lees, maar ben eigenlijk veel te nerveus omdat ik met Ginny praat zonder dat iemand er bij zit. 'Eh...' Ik kijk in het boek.
    'Hmmm... Kan je een.. faunaat onderscheiden van een normaal dier?' vraag ik uiteindelijk maar en kijk even naar Ginny.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fred Weasley

    'Ah dus dat blijkt dat we beide weer een keer gelijk hadden en ben blij dat ze haar er niet bij betrekt' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Ik ben nooit boos geweest alleen verbaasd. Trouwens als ik boos was zou dat toch niet voor lang zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Gelukkig maar, want ik vind het al vreselijk als ik zelf boos ben, laat staan iemand anders.' Ik adem even diep uit en kijk vervolgens om mij heen.
    'Nou, ik moet denk maar eens gaan kijken waar Ginny dat boek heeft gestopt, want anders draai ik straks weer door.'

    (Ik ga even eten)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik luister naar de vraag en merk dat Harry nerveus is. Waarom zou hij dat zijn? Hij zegt de vraag, oke rare vraag. 'Je kan ze niet onderscheiden van normale dieren, toch? Ze houden wel hun emoties en gevoelens en behouden ook hun levensverwachting.' zeg ik twijfelend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Maak je niet druk, want het gaat anders echt niet goed komen' zeg ik glimlachend en druk nog een kus op haar lippen. 'Is goed en George zal ook wel staan te wachten. Maar vertel je alsjeblieft als er wat aan de hand is of ik kan helpen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry
    'Klopt, alleen dieren kunnen onderscheid maken. En faunaten in hun dierengedaante.' Ik glimlach even.
    'Hoelang doet een afgestudeerde, gemiddelde tovenaar erover om Faunaat te worden?' vraag ik dan.


    [Ik ga eten (nu echt). O en Sirius heeft een paar jaar van zijn straf in Azkaban verdiend: hij was ongeregistreerd faunaat en daarvoor kan je gevangenisstraf krijgen :P
    hoewel ik het oneerlijk vind omdat het was om zijn vriend te helpen (:]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 19:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel