• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach liefjes "Ja laten we maar niet meer te veel over het leger nadenken" zeg ik dan en lach even kort, "En hoebedoel appartement is groot genoeg" vraag ik lachend en hou mijn hoofd even schuin. Ik kijk even vluchtig naar de tv en dan weer naar Amy "En ik heb mijn princess ook gevonden" grinnik ik en kijk weer naar de film, ik zie net hoe hij word neergeschoten en kijk er even naar "En dat wil ik ook niet echt" zeg ik en wijs naar het beeld "Twee leuke gaatjes in mijn lichaam"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    (Nee nee, srry xdd dat moest morgen zijn, kheb mezelf gedwongn om morgn na de bar tegaan vo internet)

    Veronica Madeline Green.

    Ik lachte zachtjes.
    'Ik zie wel wat je doet'.
    Ik greep naar achteren en maakte de touwtjes los van mijn bikini.
    Ik wou niet bruinen met linten op mijn rug hoor !
    Oké, misschien was het deels ook om Brandon naast me te krijgen omdat hij een jongen bleef, maargoed.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik stond op en rende zowat naar het kussen toe.
    'Oke, ik ben er, nu hoef je me niet meer te verleiden.' grijnsde ik toen ik naast haar op het kussen ging liggen.
    Ik lag op mijn rug met mijn gezicht naar haar toe gedraaid. Mijn zwarte zwembroek hing net iets onder mijn heupen en eindigde boven mijn knieën.
    'Heb je nu je zin?' vroeg ik toen ik haar vrolijk aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik lach Dn sla dan mijn ogen neer. 'Dat je altijd langs kan komen om je minder eenzaam te voelen,' grinnik ik n kijk hem aan.verlegen kijk ik weer weg. Ik kijk even naar de reserve sleutel. Ik sta op en pak hem. Ik geef hem Jamie. 'Kan je het bad gebruiken wanneer je wilt.' Ik richt me weer op de tv. 'Nee Gelukkig kan je die ook niet oplopen,' grijns ik even. 'Zelfs met 2 gaatjes in je kon je nog niet can me af,' grijs ik en geef hem een kus. Geen idee hoe hij ging reageren ik de sleutel en alles.

    [ik ga slapen ben doodmoe]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Slaap lekker ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Hij rende bijna naar me toe en ging naast me liggen.
    Een lach rolde over mijn lippen door zijn opmerking.
    Ik draaide mijn gezicht naar hem toe en knikte met een vrolijk gezicht.
    'Eigenlijk wel ja' zei ik voordat ik wat dichter tegen hem aan ging liggen.

    Jamie Alexander Cooper
    "Ik ga hem echt gebruiken hoor" zeg ik lachend en stop hem in mijn zak aangezien ik niet zo snel kon zien waar de rest van mijn sleutels waren en lach nog even kort "Waarom heb ik het gevoel dat we samen gaan wonen" grinnik ik en druk een kusje op haar wang "Maar nee dankje, ik zal hem gebruiken" ik laat mijn blik weer op de tv vallen en glimlach voor me uit "Maar ja zou je me nog steeds willen als ik twee leuke gaatjes in mijn lichaam had" ik lach even als ik het zeg en kus haar nog een keer voorzichtig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik kan het niet laten om te lachen, ik kan gelukkig nog steeds staan en kijk haar aan. Opeens hoor ik haar zeggen datcik dan ook iets moet uit trekken en ik zie hoe en speels lachje haar gezicht siert. "Fair enough" zeg ik.en trek mijn shirt over mijn hoofd en gooi hem op de rand. "Tevreden" vraag ik met een kleine glimlach en voel het water tegen mijn ribben en grijns even.


    Alice 'Ally' Parker
    Cam trekt ook zijn shirt over zijn hoofd heen uit en ik zie hoe hij het met een perfecte worp op de rand van het zwembad gooit. 'Tevreden?' vraagt hij met een kleine glimlach waarna hij even grijnst. Ik zwem in zijn richting, ik ben een stuk kleiner en kan niet staan waar Cam wel kan staan. Dus sla ik mijn armen om zijn nek en hang een beetje zodat ik niet de hele tijd hoef te zwemmen. 'Stukken beter,' zeg ik met een glimlach. En ik bijt even op mijn lip terwijl ik hem aankijk in zijn mooie vertrouwde ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Camron Nikolai Parker
    Ik zie hoe ze mijn kant op zwemt en haar armen om mijn nek slaat zodat ze niet hoeft te zwemmen en ik til haar een stukje op zodat ze helemaal niks meer hoeft te doen en glimlach kort. 'Stukken beter,' zegt ze met een glimlachje en ik grinnik en kan het niet laten om weer even te lachen als ik haar zie bijten op haar lip. Ik druk mijn lippen zachtjes tegen de hare en bijt speels op haar lip en trek mijn hoofd dan terug "Ally heb ik je wel eens gezegt dat je schattig bent" lach ik en kijk haar aan in een gezicht dat ik jaren ken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam tilt me een stukje op en ik sla mijn benen om zijn middel. Hij moet lachen als ik op mijn lip bijt, voor de zoveelste keer. Hij drukt zacht zijn lippen op die van mij en bijt dan speels op mijn lip. Ik moet lachen om zijn woorden, 'Ik ben niet schattig!' mompel ik verontwaardigd. Ik kijk naar hem en zeg dan plagend, 'En was het nou echt nodig om ook op mijn lip te bijten terwijl ik dat zelf al zo vaak doe?' ik grijns naar hem. Dan druk ik mijn lippen op die van hem en bijt ik dit keer in zijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ij ga slapen xxxx]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Ben je wel liefje" ik voel haar benen om mijn middel en kijk lachend naar haar, 'En was het nou echt nodig om ook op mijn lip te bijten terwijl ik dat zelf al zo vaak doe?' zegt ze en ik grinnik, ik knik dan lachend mijn hoofd en voel haar lippen tegen de mijne en bijt op mijn lip. Ik haal mijn lippen van de hare af en kijk haar aan "Dus dan bijt je maar op mijn lip" grinnik ik en begin te lopen naar een nog ondieper stukje en ga met mijn hand langs haar blote onderrug. Ik geef haar nog een zacht kusje op haar mond en druk mijn lippen dan tegen haar nek en lik af en toe langs haar huid en lach even tegen haar nek aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *sweet dreamss ^^ <3 chikaa*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Waarom Jij dat gevoel hebt?' ik grinnik. 'geen idee.' Ij lach en richt me weer tot de tv. 'ja natuurlijk wil ik je nog als je twee gaatjes hebt.' Ik kijk hem lachend aan. 'Het verandert niks. Jij blijft Jamie met of zonder gaatjes,' lach ik en geef hem een kus. Ik kijk hem even aan en glimlach. Dan draai ik me weer om naar de tv. 'Waar staat dat strandhuis van jouw?' ik kijk hen nieuwsgierig aan en grijns even. Dan kijk ik weer naar het scherm. 'Wil je wat drinken?' ik sta al op en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even kort en kijk weer naar de film, "Het staat ongeveer 3 uur rijden vanaf hier, ik heb er vroeger een tijdje in gewoont" grinnik ik als antwoord op haar vraag. "En ja, lijkt me lekker" ik kijk even naar haar ze was al opgestaan en ik lach eventjes kort. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik 2 berichtjes heb van mijn moeder en van een vriend. Mijn schrijft dat ze helemaal blij is dat ik langs kom en ik schud lachend mijn hoofd, zonder te kijken naar de andere te kijken laat ik mijn telefoon weer in mijn zak glijden en kijk weer naar de tv.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.