• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja komt nog wel" grinnik ik en kijk haar even aan "Dacht je dat ik niet serieus was dan" zeg ik en kijk haar serieus aan. Ik kijk haar even aan en lach dan, ik leun weer achterover en grinnik "Maar nee ik was echt serieus" lach ik en knik dan "Ja van mij kunnen we gewoon verder hoor" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik buk om de afstandsbediening te pakken en zet de film weer aan. Ik ga zo liggen dat mijn hoofd op zijn schoot ligt. 'Maar je wilt dus serieus dat ik een kast leeg ga maken voor je spullen?' Ik grinnik ecen. 'Hoe vaak wil je dan wel niet komen?' Ik lach even en kijk dan weer naar de film die verder speelt. Onbewust heb ik een grote lach op mijn gezicht. Ik hield zoveel van Jamie dat het haast onmogelijk leek. Ik draai me op mijn zij en kijk naar de film. Ik lag zo wel lekker eigenlijk. Ik grijns even en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar hoofd op mijn schoot en leg mijn hand in haar nek aangezien ik hem niet ergens anders kwijt kan en grinnik "Dat zeg ik inderdaad" grijns ik "Ik ben van plan om heel vaak te komen, volgens mij word dat bad anders heel eenzaam we zijn heel close geworden" grap ik lachend en kijk weer naar de film. Ik zie hoe ze haar ogen gesloten heeft en grinnik ik druk een kusje op haar wang "Jij wou een film kijken, dan moet je wel echt kijken he" lach ik en kriebel even in haar nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'O wat gezellig,' zeg ik sarcastisch. 'Heel leuk dat je voor het bad komt hoor.' Ik voel zijn handen in mijn nek. 'Badboy kan me wurgen. Help!' Ik lach en open braaf mijn ogen om de film te kijkken. Dan voel ik ineens gekriebel in mijn nek. Iets wat absoluut mijn zwakke plek is. 'Nee!' Ik gil en krimp in elkaar. Lachend pak ik ziij handen vast. 'Dast kan ik niet tegen!' ik houd zijn handen goed vast en grijns even. 'Trouwrns jij hebt dat recht niet. Je komt hier voor het bad.' ik kijk weer naar de film en zie dat hij al bijna is afgelopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ik kan er niks aan doen, het bad wou zelf dat ik vaker kwam" ik lach eventjes en kijk naar haar, ik voel hoe ze opeens in elkaar krimpt waardoor ik mijn lach niet kan inhouden en opeens houd ze mijn handen vast. "Hmm dat is best interessant om te weten" zeg ik dan en glimlach naar haar, "Oh heb ik dat recht niet" zeg ik lachend ik buig wat naar haar toe "Dan zal ik ook voor jou komen" zeg ik zachtjes "Dan heb ik het recht wel weer verdiend toch" lach ik en let niet meer op de film en voel hoe ze nog steeds mijn handen vast heeft.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nou volgens mij heb je liever dat bad. Goed dan. Veel plezier alleen.' Ik sta op en loop rustig naar de keuken. Ik schenk nog wat drinken in en kijk Jamie aan. 'Volgens mij ben ik nu jaloers op mijn bad,' grinnik ik. 'Maar ja een bad beweegt niet dis als dat is wat je wilt...' ik loop door naar de danszaaltje. Ik pak een kussen en leg die voor het raam neer. Ik Installeer mezelf en zet mijn drinken neer. Ik kijk uit het raam naar de straat en zie mede bewoners hun appartementen verlaten. Ik bijt op mijn lip en grinnik even. Had ik mijn bad nou als concurrentie? Ik neem een slok van mijn cola en glimlacht even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kan het niet laten om te lachen en kijk haar na als ze naar de keuken loopt en dan weer de woonkamer uit, ik grinnik kort "jij kan ook niet goed tegen een grapje" zucht ik uit en laat me achterover vallen. Ik ging haar maar niet achterna aangezien ik toch niet wist waar ze heen ging en ik zou haar toch niet vinden dan. Ik sta even op en snuffel even door haar keuken tot ik eindelijk de koelkast vond aangezien alle jkastjes er hetzelfde uitzagen en pak de Cola eruit. Ik schenk mijn glas weer in en loop terug naar de bank en ik ga zijwaarts erop liggen, deze bank kon er ook wat van.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik hoorde zijn opmerking en lach. 'Ik kan heel goed tegen grapjes, maar ik wil geen concurrentie van mijn eigen bad. Misschien dat ik het bad maar weg laat halen,' roep ik naar hem en kijk grijnzend voor me uit. Het bleef stil. Wat was hij aan het doen? Ik grinnik even en drink nog een beetje cola. Schijnbaar was hij niet van plan te komen en dat was wel weer jammerlijk. Ik sta op en rek me uit. Ik kijk even om me heen en glimlach kort als mijn blik op een kastje valt in het danszaaltje. Op spiegels, muziek installatie en het kastje was er
    Niks anders. Ik trek het kastje open en grinnik. Alle kostuums die ik aan had gehad met optredens hingen er. Daar was ik nog
    Nietacjtergekomen, mAar ik heb hier nog maar 3 dagen i gezeten. Ik lach en bijt op mijn lip. Mijn moeder weer...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    can i join? ik zal het laatste steetdance persoontje zijn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ethan Mason Loover (laatste streetdancejongen)

    Ik was zenuwachtig. En niet een beetje. Ik hoopte maar dat ik niet schuin werd bekeken omdat ik later dan de rest was. Met snelle, lange passen liep ik richting het grote gebouw dat voor me opdoemde. Dit was echt een droom die ik van mijn to-do list kon schrappen. The dance academie. Ik had het nog niet helemaal door, maar ik stond voor de deur. Ik haalde diep adem en trad binnen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MrsMushroom schreef:
    can i join? ik zal het laatste steetdance persoontje zijn

    @pineapples


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [dit topic is eigenlijk van @beat dus je zou het aan haar moeten vragen. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ja dat wou ik net zeggen, het is nietbaan ons sorry*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Demi1309 schreef:
    [dit topic is eigenlijk van @beat dus je zou het aan haar moeten vragen. ]
    Ok ik vraag het wel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jamie Alexander Cooper
    Ik liet een nep geschokt geluid uit mijn mond "Het bad laten weg halen,, datbzou je toch nooit doen" zei ik serieus zodat ze het kon horen, "Maar hetmis zo'n prettig bad" breng ik uit en ga even overeind zitten om wat te drinken en laat ke weer achterover vallen op de bank en zucht "Maar ga je me nou helemaal alleen hier laten" vraag ik met een lachje en kijk naar het plafond "Nu ben ik eenzaam"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.