• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Jamie Alexander Cooper
    Ik schud lachend mijn hoofd "Nope nog nooit gezien" grinnik ik en kijk naar het scherm, ik herkende de hoofdpersoon als Channing Tatum die ik wel eens eerder in een film had gezien en lach kort. Mijn gedachten dwalen even af en ikmhoor haar opeens wat vragen over surfen en schud lachend mijn hoofd "Ja ik heb het wel een paar keer gedaan bij mijn vaders strandhuis voordat hij overleed" zeg ik met een glimlach en richt me weer opmde film.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

'Het is echt een leuke film,' glimlach Ik. Mijn aandacht gaat weer naar xhanning tatum.Ik kijk verbaasd op naar Jamie. 'Kan jij surfen?!' het antwoord wist ik natuurlijk al. Ik grijns. 'Je word steeds leuker en leuker!' ik grinnik en geef hem een kus. 'Is dat strabdhuis nog steeds jullie eigendom?' Ik kijk Jamie vragend aan. Hij had nu mijn volle aandacht. Wat had ik aan Channing Tatum als een veel leukere jongen naast me zat?! Ik geef hem een kus. 'Juj bent mijn Channing Tatum,' grijns ik en kijk hem aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jamie Alexander Cooper
    Ik grijns "Ik ben verkleed, ik ben eigenlijk Superman maar niet door vertellen he" zeg ik lachend en knik dan als antwoord op haar vraag "We hebben het strandhuis nog steeds aangezien we een stukje strand hebben gekocht" zeg ik "En nee vraag niet waarom we een stuk strand hebben want ik heb ook werkelijk waar geen idee" zeg ik lachend. Ik probeer me weer op de film te richten maar hoor haar stem dan weer 'Jij bent mijn Channing Tatum,' zegt ze en ik lach en kijk haar aan, "Is dat zo" ik grinnik en druk mijn lippen tegen de hare aan en bijt speels op haar lip.

(Even voor Aragog; vanaf zaterdag reageer ik weer met Will, beloofd ;s)
    Veronica Madeline Green.

Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    'Ook niet als ik je daar tot toe zet ?' vroeg ik op een speelse manier.
    Ik liep naar binnen en nam wat te drinken voor mezelf.
    Op mijn gemakje liep ik naar buiten en ging liggen op het grote kussen dat aan het zwembad lag.
    Op een verhoogd stuk wel.

Amy Michels

Ik voel zijn lippen op de mijne en reageer meteen. Dan verbreek ik de zoen weer en focus me op de film. 'Je hebt hem nog niet gezien, dus dan moet je wel opletten!' ik lach en kijk hem dan streng aan. Ik grinnik en focus me op de beelden. Toch dwaalt mijn blik af en toe naar Jamie. Mijn Superman. Mijn Channing Tatum. Mijn vriendje. Ik grijns en kijk Weer naar het scherm. Ik houd mijn mond, zodat hij rusig kan kijken. Je moet deze film namelijk wel echt volgen, anders begrijp je hem niet meer. Ik glimlach even en Leun dan weer achterover.

Brandon Jason Jefferson
    'Zelfs dan niet, want het gaat je gewoon niet lukken om mij daar toe te zetten.' zei ik grijnzend en op een uitdagende toon.
    Ik wist dat ze maar een paar dingen hoefde te zeggen of te doen en ik zou uit de stoel zijn, maar dan nog. Dat plezier wou ik haar nu niet geven, ik wou me nu sterk houden en haar niet haar zin geven. Nou ja, niet vervelend bedoelt, meer plagend.
    Ik keek even hoe ze op een groot kussen ging liggen naast het zwembad en beet even op mijn lip. Ze was prachtig.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Jamie Alexander Cooper
    Ik schud lachend mijn hoofd en draai mijn hoofd weer naar het scherm en kijk naar de beelden, ik hou het nog best aardig vol eigenlijk. Ik volg ongeveer waar het over gaat en glimlach even kort "Eigenlijk wel een kut situatie om in te zitten" zeg ik dan "Ik zou nooit in het leger willen, het idee dat ik zomaar in een klap mijn familie en vrienden kwijt zou zijn" zeg ik en kijk naar Amy "Ik zou me echt eenzaam voelen in het leger, ver weg van huis" zucht ik en kijk weer naar het beeld.

Veronica Madeline Green.

Ik draaide me om op mijn buik en keek hem aan.
    Zacht bijtend op mijn lip krulde ik een luk rond mijn wijsvinger.
    'Zo een groot kussen voor een klein meisje als mij dat hoort niet toch Brandon ?'

Amy Michels

'Nee jij blijft lekker hier.' ik ga op zijn schoot liggen en kijk naar de film. 'Ik zou als ik haar was elke dag doodsbang zijn dat je een belletje krijgt en te horen dat hij is ongekomen. Nee, ik zou dat niet aankunnen.' Ik slaak een zucht. 'Ik vind het ook zielig voor die vader,' zucjt ik. 'Ik bedoel... Je vrouw dood, je zoon die dood kan gaan. Altijd alleen...' Ik grijns even en kijk naar Jamie. 'Maar als je het ook maar overweegt hè.' Ik prik hem in zijn buik. 'Dan zal ik er alles aandoen dat je hier blijft. Desnoods hang ik aan je benen,' grinnik ik en kijk hem Even aan. Ik lach zachtjes en kijk terug naar de tv. Dit was een topdag!

Brandon Jason Jefferson
    Dit had ik natuurlijk kunnen verwachten. Ze ging op haar buik liggen en draaide speels een lok van haar haren rond haar wijsvinger.
    'Zo een groot kussen voor een klein meisje als mij, dat hoort toch niet Brandon?' zegt ze.
    Ik zucht en kijk haar grijnzend aan.
    'Gaat je niet lukken liefje.' zei ik lachend ook al wist ik diep van binnen dat het een leugen was, want als ze zo door zou gaan zou ik zo langs haar gaan liggen. Plagend maak ik een kus mondje naar haar en richt me dan weer op de felle zon boven me.

Jamie Alexander Cooper
    "Nee daarom ik zou het niet aankunnen" zeg ik bevestegend en zucht "Die vader is inderdaad ook echt heel alleen, dat zou ik ook niet kunnen denk ik" ik kij keven naar haar "De hele tijd allen zijn" Ik voel haar vinger in mijn buik en grinnik "Maar nee je hoeft je geen zorgen te maken ik zou je niet verlaten voor het leger liefje" zeg ik lachend en probeer weer verder te kijken terwijl mijn hand langs haar nek laat strijken.

Veronica Madeline Green.

Normale mensen zouden hier kwaad om geworden zijn, maar ik bleef kalm liggen.
    'Oh echt niet ?' vroeg ik op een rustige maar toch speelse manier.
    Ik keek hem aan met de meest verleidende blik die ik kende en bleef met de pluk spelen die om mijn wijsvinger zat.

Amy Michels

Ik lach. 'Je hoedt ook niet alleen te zijn. Apsrtement is groot genoeg,' grijns ik. Ik geniet van zijn aanraking en sluit mijn ogen. Ik glimlach even en druk een kus op zijn buik. Dan kijk ik weer naar de film. 'Mooi dat je mij boven het leger kiest.' ik glimlach en staar naar de tv. 'Ik krijg alleen al de kriebels van oorlogen. Laat staan als je telkens op missies wordtngezet' ik slaak een zucht. 'Weet je..., vroeger, dat wil zeggen, een maand geleden leek Channing Tatum de droom jongen, maar ik heb het mis. De droomjongen zit in mijn apartament,' grijns ik en kijk hem even aan.

Facetious schreef:

(Even voor Aragog; vanaf zaterdag reageer ik weer met Will, beloofd ;s)

[Waarom dan pas? ;o]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Brandon Jason Jefferson
    'Echt niet.' zei ik en ik hield mijn ogen strak gesloten. Ik wist dat als ik haar langer aan zou kijken, ik op zou staan en naar haar toe zou lopen. Ik wist het gewoon zeker, maar het mocht niet, ze zou haar zin krijgen, en dat wilde ik nou juist niet.
    Toch gaf ik toe en opende ik mijn ogen. Ze keek me met haar meest verleidelijke blik aan en ze bleef met de pluk spelen.
    'Of toch wel.' zei ik en ik beet even zacht op mijn onderlip.