• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam laat me los en zet een stap achteruit en hij draait zich om naar zijn moeder. Ik moet mijn best doen om niet te gaan lachen. Cam kijkt weer even naar mij en ik bijt op mijn lip om niet te lachen. Zijn moeder antwoordt, 'Sinds wanneer is de keuken niet meer een openbare ruimte?' en ik moet zachtjes lachen. Ergens is dit wel grappig. 'En sinds wanneer stellen we vriendinnetjes niet meer voor?' en nu moet ik echt lachen. Ik kijk verontschuldigend naar Cam en ik spring van het aanrecht af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister naar haar en zucht, ik pak een apple en neem een hap en kijk naar haar "Die ex van jou begint me een beetje d keel uit te hangen, hij heeft helemaal niks meer met jou privé leven te maken" zeg ik en leun achter over en eet verder. Ik woel een beetje door mijn haar en neen een slok drinken, ik draai een veetje rond en kijk om me heen. "kan je hem niet aangeven bij d politie ofzo" ik zucht nog een ker en gooi het klokhuis weg. Ik drink de rest van mijn drinken op en glimlach flauwtje naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Alsof ik erop zit te wachten.' Ik bijt mijn kaken op elkaar en kijk Jamie aan. Het lag wel wat ingewikkelder. Ik kon Luke aangeven ja, maar hij weet zowat elk geheim van me. Hij kan me breken als hij wilt. Hij kan de politie overhalen hem te geloven en dan breekt hij mij omdat ik hem heb aangegeven. Nee, daar zat ik niet op te wachten. Het was een vuile klootzak. Ik zucht en kijk naar Jamie. Ik zwijg en besluit niet te reageren. Ik draai me om en zet de flessen met drinken terug in de koelkast. Ik haat Luke, met heel mijn hart. 'Als het aan mij lag zat hij nu op de maan. Zo ver mogelijk bij mij vandaan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Caaaammmmyyyy? ^.^

    Zie je, ik vraag het ook aan jou :Y)

    Ik blijf je username awesome vinder sperzsiboon ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik hoorde Alice zachtjes achter me lachen en keek haar aan "Je snapt toch wel dat jou moeder dit ook gaat horen" zeg ik haar zacht en met een kleine.glimlach. Ik.kijk weer naar mijn moeder en ga techtop staan "nou jij vond dat je altijd moet kloppen al je een kamer binnegaat dis gesloten is" zeg ik gericht naar mijn moeder en kijk weer snel naar Alice ik wiat nit waar ik moest kijken dus keek ik maar een beetje naar de grond en keek weer voor me uit en glimlachte maar een beetje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    'Ik hou je niet tegen' zei ik waarna ik mijn schouders ophaalde.
    Ik liep naar mijn balkon die écht niet ver boven de grond hing en ging op de leuning zitten.
    Ik liet me vallen zodat ik het water inviel. Lachend kwam ik boven.

    Brandon Jason Jefferson

    'Ik hou je niet tegen.' zei ze voordat ze naar haar balkon liep en op de leuning ging zitten. Oke, zoiets was ik gewend van Veronica, maar dat ze zich daarna achterover liet vallen, ging me iets te ver. Een hartverzakking leek het wel. Daarna hoorde ik haar lachen en ik keek naar beneden. Juist ja, het zwembad zat net onder haar balkon. Het kon allemaal niet gek genoeg hier.
    Ik klom over het balkon en sprong ook het water in.
    'Gaan we dan samen hier wonen?' zei ik toen ik haar zachtjes tegen de rand van het zwembad dwong.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk een naar Amy en zucht "Maarja het is jou keuze" ik kijk nog even naar haar en pak.mijn glas op en ga op.de bank zitten "Ja de maan klinkt goed" zeg ik lachend maar hou mijn mond dan weer "hee kom anders gezellig hier zitten" ik leun achterover en zucht even.kort "eigenlijk mag hij nog wel verfer dan de maan" ik lat mijn hand op mijn schoot liggen en kijk naar Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat is mijn keuze?' Ik ga recht staa en loop langzaam naar de bank. Ik ga zitten en staar naar de tv. Ik laat me onderuit 's zakken en leg mijn voeten op de salontafel. Ik sluit mijn ogen en slaak een diepe zucht. Waarom was alles zo moeilijk? Ik open mijn ogen en staar naar de tv. Ik slik en kijk naar mezelf in de weerspiegeling. Ik wend mijn blik af en kijk naar Jamie. Welke keuze bedoelde hij nou? Of ik Nasr de politie ging of wat ik mijn moeder vertel? Ik besluitgewoon rustig af te wachten en kijk hem aan. Ik glimlach even kleintjes en denk na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Veronica Madeline Green.

    Ik wist gewoon dat ik hem had laten schrikken toen ik mezelf liet vallen.
    Slechte gewoonte om me in het zwembad t laten vallen ?
    Waarschijnlijk wel ja.
    'Gaan we hier dan samen wonen ?' vroeg hij zachtjes terwijl hij me naar de rand drong.
    Ik zette kleine stapjes achteruit tot ik de rand in mijn rug voelde.
    'Tenzij jij nog iemand anders kent die hier nog woont of waar je liever mee wilt wonen dan ja' zei ik glimlachend.
    'Alhoewel, moest je iemand kennen met wie je liever wilt samenwonen dan mag dat niet hier hoor'.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik sla mijn blik neer als Cam zegt dat mijn moeder het ook nog moet weten... Daar heeft hij een punt. Maar ik weet zeker dat mijn moeder hem gelijk in zijn armen neemt. Cam komt ook al zo lang bij mij thuis over de vloer. 'Nou, laat ik mezelf dan maar voorstellen,' zeg ik lachend. Ik steek mijn hand uit, 'Aangrnaam. Alice Parker. Het trotste vriendinnetje en beste vriendin van uw zoon, Camerons Nikolai Parker.' ik kijk even achterom naar Cam en knipoog baar hem. 'En ik kom hier al heel lang.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik ga straks echt onze spullen halen hoor. Ik meen het serieus, en dan gaan we hier wonen, niemand die last van ons heeft.' zei ik lachend toen ik me omdraaide en weg zwom.
    Een stukje verder kwam ik weer boven water en zette mijn handen achter me op de kant waarna ik me er behendig op hees.
    Ik keek even glimlachend naar Veronica en zelfs vanaf deze afstand zochten mijn ogen de hare.
    De lichtgroene, grote ogen die me altijd opvrolijkte, en die me lieten lachen, zelfs als ik het niet wilde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek hem vrolijk aan.
    Zijn enthousiasme over het komen wonen naar hier was aanstekelijk.
    Ik draaide me om naar de rand die in mijn rug prikte, zette mijn handen erop en hees me naar boven.
    'Ja, want we zijn toch zo lastig, we breken echt alles wat we tegenkomen' zei ik grijnsend waarna ik hem met een sarcastische blik aankeek.

    Brandon Jason Jefferson
    'Wie weet vinden ze ons wel heel lastig hoor. Luidruchtig ofzoiets.' zei ik grijnzend voordat ik weer het water in dook. Het was nog veel en veelste warm om met die volle zon op mijn natte lichaam te zitten. Niet dat ik snel verbrandde, maar dan nog.
    Ik trok Veronica aan haar enkels het water in en sloeg mijn armen om haar middel heen.
    'Dus, vanaf nu is dit lekker ons huis.' zei ik vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik sla mijn hand op mijn voirhoofd als ze zich zelf begint voor te stellen en grinnik even, ik leun tegen het aanrecht en zucht kort. Voordat mijn moeder wat kan zeggen pak ik Alice haar pols "en ik ga nu met mijn lieftallige vriendinnetje naar de tuin" zeg ik en trek Alice mee naar buiten. Ik snuif de frisse lucht op en pak haar hand terwijl ik begin te lopen. "niet over die taart beginnen daar gaan we straks wel mee verder" zeg ik snel en druk mijn lippen weer zachtjes tegen de hare aan en bijt speels op haar lip terwijl ik mijn armen weer rond haar middel leg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.