• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Ik denk dat je ouders blij zullen zijn of misschien wel opgelucht als je het ze vertelt, ik weet zeker dat zo ooit wel wat gemerkt hebben" zeg ik en kijk haar even aan "Ik weet zeker dat je het ze beter vroeg dan laat kan vertellen, en anders heb je nog 6 jaar om ze het te vertellen" grinnik ik en ga weer rechtop zitten om haar aan te kijken. Ik glimlach even "Ik vraag me af of we over 6 jaar nog bij elkaar zijn" vraag ik grijnzend, ik wist het niet misschien wel, misschien niet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en denk na. 'Misschien wel.' Ik grinnik. 'Of niet, maar dat zien we wel. Als we nou wisten wat er in de toekomst allemaal zou gaan gebeuren had je een stuk minder problemen.' Ik kijk hem aan en grijns even. 'Maar ik zou het niet weten. We zijn pas een dag samen,' grinnik ik en ga op zijn schoot zitten. 'En het was een van de leukste dagen van mijn leven, dat dan weer wel, maar je weet het nooit.' Ik geef hem een kus en lach even. 'En je hebt het gelijk. Laat ik mezelf wat minder tijd geven, want mij kennende vertel ik het pas echt op de laatste dag.' Ik grinnik. 'Ik vertel het dit jaar nog. Voor de zomervakantie moet ik het hebben verteld,' leg ik mezelf op en bijt op mijn lip. Ik voelde nu al een brok in mijn maag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ja inderdaad we zien wel wat de toekomst brengt" lach ik en voel haar op mijn schoot, "Hmm ja het waren leuke dagen" bevestig ik met een kleine glimlach en druk ook een kus tegen haar lippen aan en sla mijn armen om haar middel. Ik knik als ze zegt dat ze het eerder gaat vertellen voor de zomer en ik lach even "Goed van je" grinnik ik en kus haar nog een keer vluchtig "Weet je nog dat ik had gezegt dat we het als eerste moesten vertellen aan onze ouders" zeg ik "Ik wil liever nog even wachten, want straks zijn je ouders het er niet mee eens en dan wat..?" ik kijk haar even aan "Ik wil dit denk ik nog even tussen ons houden"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en kijk hem aan in zijn mooie ogen. Ik wend mijn blik niet af en knik lichtjes. 'Maar het zal niks veranderen tussen ons.' Ik blijf hem aankijken en sla mijn armen om zijn nek. 'Ik ben oud genoeg om zelf te beslissen. Maar ik vind het goed, maar ik ga niet liegen over het feit dat ik een vriendje heb.' Ik kijk hem aan. 'Goed?' Ik kijk hem aan en houd mijn hoofd even schuin. 'En als mijn ouders het er niet mee eens zijn, dan niks. Dan hoeven ze voorlopig niet op mijn gezelschap te wachten en bovendien maakt het mijn moeder niet uit wie je bent of hoe je bent, zolang ik maar gelukkig ben. Natuurlijk gaat ze je wel keuren, maar dat krijg jij nooit te weten. Dat zegt ze dan tegen mij.' Ik breng mijn hoofd dichter naar de zijne. 'Maar het zal zeker iets positiefs zijn,' lach ik. 'Mijn moeder en ik lijken namelijk op elkaar.' Ik grijns en blijf hem van zo dichtbij aankijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ben even weg, school dingen regelen ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even kort "Nee ik weet dat er tussen ons niks gaat veranderen maar als jou ouders me niet mogen dan kunnen ze alsnog tegen het school bestuur zeggen dat ik een relatie heb met een student" zeg ik in een adam en kijk haar even aan. Ik moet wel lachen als ze begint over het keuren en grinnik kort "Oh word ik zomaar gekeurd" vraag ik lachend "Daar voel ik me niet gemakkelijk bij" zeg ik met een lichte grijns. Ik zie dat haar gezicht een stuk dichter bij het mijne zit en ik keek haar even aan voordat ik mijn handen tegen haar heupen zet en mijn lippen tegen de hare duw. Ze vroeg er gewoon om als ze zo dicht bij mijn lippen was ging het gewoon automatische.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy michels

    Ik lach en reageer Niet op zijn zoen. Ik lach en kijk hem aan. Ik geef hem een tik tegen zijn neus. Ik houd mijn hoofd plagerig dichtbij. 'maar ik verzeker je dat mijn ouders dat niet doen. Geloof me. En als jij ontslagen zou worden word ik dat ook. Want wat ok doe mag ook niet en mijn vader laat mik niet van school gezet worden, dis dan zegt hij het niet en mijn moeder zal dat al helemaal niet doen. Maar goed, ik zeg niks totdat jij zegt dat ik het mag zeggen, maar dan zeggen we het wel samen,' lach ik. 'Ik bedoel dat ik je dan gelijk voorstel aan ze.' Ik glimlach. 'Maar is het wel goed dat ik beken dat ik jouw heb, alleen niet ke naam zeg enzo?' Ik kijk hen vragend aan. Mijn lippen zitten nog steeds heel dicht bij de Zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even verbaasd aan als ze niet ingaat op mijn kus en grinnik even "Hmmm denk je echt dat het zo zal gaan Amy" vraag ik lachend maar volgens mij hoort ze me niet want ze gaat alweer verder met praten. Ik knik als ze praat "Ja...samen... goed plan" zeg ik met een kleine glimlach, ik kijk haar even aan en wend mijn blik even weg "Ja je kan wel gewoon zeggen dat je een vriendje hebt alleen inderdaad hou je gewoon voor je wie ik ben. Ik zie dat haar lippen nog steeds gevaarlijk dicht bij de mijne zitten en ik verplaats mijn handen weer zodat ze weer net zoals daarnet liggen met mijn armen langs haar middel en ik buig wat naar achter.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en knik. 'Samen dus.' Ik glimlach en merk dat hij naar achter buigt, dus buig ik naar voren en grijns ondeugend. Dan bijt ik op mijn lip en blijf hem aankijken. Ik glimlach verleidelijk en leun dan ook weer achterover. Ik blijf hem aankijken met een ondeugende twinkeling. Ik grijns even en ga dan staan. Ik laat me naast hem i het gras vallen en sluit mijn ogen. Ik glijd met mijn hand over zijn arm en laat die dan weer rustig op mijn buik liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik volg haar bewegingen nauwkeurig met mijn ogen en kijk haar de hele tijd aan met een kleine glimlach en was opgelucht toen ze ging staan anders had ik haar besprongen. Ik grinnik kort en ik voel haar hand over mijn arm en kijk haar even aan, ik wist echt niet wat ze dacht altijd als ik dacht dat ik het wist was het totaal anders. Ik kijk even voor me uit terwijl ik een zacht briesje tegen mijn gezicht voel en ik kijk Amy aan, ik weet zeker dat mijn blik speels stond ook al wist ik niet precies waarom. Ik beet even op mijn lip en ging ook liggen, ik draaide op mijn zij en keek haar weer aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ben ondertussen film kijken]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik draai me ook op mijn zij en kijk hem aan. Mijn Hand gaat over zijn wang naar zijn hals en naar beneden naar zijn shirt. Ik laat mijn hand over zijn shirt glijden en stop als ik de rand van zijn broek voel. Ik trek mijn hand terug en kijk hem met twinkelende ogen aan. Hoe gek zou i hem kunnen krijgen? Ik glimlach verleidelijk en bijt speels en verleidelijk op mijn lip. Achter iemands grenzen komen was altijd leuk. Ik voel een briesje langs mijn gezicht glijden en een paar haren waaien in mijn gezicht. Ik haal mijn haren weer uit mijn gezicht en ga verliggen, waardoor mijn shirt omhoog kruipt. Al die tijd ben ik Jamie aan blijven kijken .


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zie hoe ze me ook aankijkt en hoe haar hand over mijn wang glijd door naar mijn nek en over mijn shirt tot mijn broek. Ik kleine siddering gaat door mijn lichaam en ik zie hoe ze op haar lip bijt wat er ongelofelijk sexy uit zag, mijn blik viel toen op haar lichaam waar haar shirt omhoog was geschoven. Ik liet me zuchtend op mijn rug vallen en legde mijn armen over mijn ogen, niet kijken Jamie... Niet kijken... herhaalde zicht steeds in mijn hoofd en ik probeerde nergens meer aan te denken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een glimlach vormde zich op mijm gezicht. Ik buig me naar hem toe. Mijn lippen raken zijn oor. 'Wat is er Jamie?' Ik fluister het onschuldig en zwoel. 'Kijk me aan, het is onbeleefd me niet aan te kijken,' vervolg ik. Mijn lippen rusten nog steeds op zijn oorschelp. Dan druk ik een kusje op zijn oorlel en ga dan weer rustig liggen, alsof ik me niet bewogen heb. Mijn vingers glijden over zijn zij, aangezien ik daar nu veel makkelijker bij kon, doordat hij zijn armen weg heeft gehaald.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Uit het niks voel ik haar lippen tehen mijn oor, haar stem klinkt zwoel en onschulig "Er is niks " zeg ik maar hou mijn ogen nog steeds dicht. Ik laat een blik over haar heen glijden en druk snel mijn ogen weer dicht "Misschien probeer ik wel te slapen" breng ik uit maar mijn stem klinkt niet zoal ik wil. Ik voel haar vingers langs mijn zij glijden en een tweede siddering gaat door mijn lichaam. Ze speelde een spel met me en ik kon niet toegeven, ik.zou niet toegeven zwi ik yegen mezelf.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.