• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Dan ga je toch lekker naar je bad?' Ik doe de kast weer dicht en pak mijn glas op. Ik loop de danszaal uit en loop naar de keuken. Geluidloos zet ik mijn glas neer en loop naar de bank toe. Hij kan me nu niet doorhebben. Ik spring boven op hem en lach. 'minder eenzaam zo' Ik grijns en steek plagerig mijn tong uit. Ik ga weer van hem af. 'Weet je zeker dat je hier komt voor het bad,' glimlach ik en kijk hem uitdagend aan. Dan loop ik terug naar de keuken en trek een la open. Ik pak er kauwgom uit en loop naar Jamie. 'Werk je rook adem maar weg,' grinnik ik en loop terug naar de keuken. Ik ga
    Op het aanrecht zitten en denk even na. Ik zit met mijn rug Nasr Jamie toe. 'Moer
    Ik serieus een kast leeg maken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen. Morgen ga i op weg naar huis. Dus reageer pas als ik weer thui ben. Ik ben ongeveer hele ochtend en midden weg denk ik:) weet no niet x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Okeee succes enzo ^^ x*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Dat klinkt wel heel aanlokelijk" roepmik haar terug en sluit mijn ogen met een kleine zucht, en voel opeens vollop gewicht op mijn lichaam en mijn ogen schieten open en ik zie Amy. Ik grinnik kort en voel hoe ze weer van me af gaat "Ja stuk minder eenzaam" breng ikmuit en ga ook weer rechtop zitten, ik zie hoe ze weer terug loopt naar de keuken en lach "Oh je ruikt helemaal niks meer" zeg ik met een lachje. Ze zit met haar rug naar me toe en ik knik ook al ziet ze dat niet "Moet ik dat nog vaak gaan herhalen" grinnik ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja herhaal het nog maar vaak. Het bevalt me wel,' grijns ik en kijk hem aan. Dan spring ik van het aanrecht en loop langzaam naar hem toe. 'Ik zit nu alleen te bedenken welke kast ik kan afstaan. Wat wil je eigenlijk hier houden?' Ij lach even en kijk hem aan. Ik ga naast hem zitten en denk even na. Er was nog wel een la leeg in mijn slaapkamer. 'neem het kauwgompje toch maar. We willen beidde niet dat je uit je mond stinkt.' Ik grijns en overhandig hem een kauwgompje waarna ik er. Zelf ook een neem. ik laat me achterover vallen en grinnik even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pineapples schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Ben je wel liefje" ik voel haar benen om mijn middel en kijk lachend naar haar, 'En was het nou echt nodig om ook op mijn lip te bijten terwijl ik dat zelf al zo vaak doe?' zegt ze en ik grinnik, ik knik dan lachend mijn hoofd en voel haar lippen tegen de mijne en bijt op mijn lip. Ik haal mijn lippen van de hare af en kijk haar aan "Dus dan bijt je maar op mijn lip" grinnik ik en begin te lopen naar een nog ondieper stukje en ga met mijn hand langs haar blote onderrug. Ik geef haar nog een zacht kusje op haar mond en druk mijn lippen dan tegen haar nek en lik af en toe langs haar huid en lach even tegen haar nek aan.


    Alice 'Ally' Parker
    Ik schud mijn hoofd, 'Nope, ben ik niet. Totaal niet. Ik doe niet aan schattig zijn,' zeg ik met een lachje. Cam loopt nog wat naar een ondieper stukje. Hij streelt mijn blote onderrug. En hij drukt een zacht kusje op mijn mond en daarna zijn lippen in mijn nek en likt ook af en toe over mijn huid en dan lacht hij tegen mijn nek aan. Er trekt een rilling door me heen. 'je plaaaagt me Cam!' zeg ik dan. 'Maar dat mag je wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Weet ik toch" lach ik en laat haar uiteindelijk los, en kijk een beetje om me heen. Ik wist gewoon dat ik gelijk had dat mijn moeder niet naar buiten zou komen, ze haat de natuur. Ik haal een hand door mijn nog steeds natte haar en tik met mijn handen even op mijn maag en zucht. Ik loop naar de kant en hijs mezelf op, ik kijk even naar Ally en glimlach naar haar. Mijn spijkerbroek kleefde aan mijn benen en ik voelde hoe de zon me al begon op te warmen en te laten drogen. Ik haal een keer diep in en uit en kijk nog steeds naar Alice.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [kan je ook weer reageren met Jamie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grijns even kort en laat me achterover tegen de rugleuning vallen, "Ik ga hier een olifant houden nou goed" lach ik "Nee gewoon wat kleren" zeg ik dan en neem de kauwgom aan en stop hem in mijn mond "Nee dat zouden we niet willen nee" ik grinnik kort en kruis mijn benen. Ik zucht even kort en kijk naar Amy en wend snel mijn blik weer naar de tv waar de film al klaar was "De film is afgelopen" merk ik op en glimlach naar Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk naar de tv en zie de aftiteling. 'Mmm, ja dat is hij.' Ik kijk Jamie weer aan en knik. Dan sta ik op en loop mijn slaapkamer in. 'Jamie?' ik trek de la open en smijt de spullen die er nu inliggen eruit, daar vond ik nog wel iets anders voor. 'Is dit goed?' Ik houd de la open en loop naar het bed waar de spullen op liggen. Ik denk even na en zie dat het voornamelijk foto's en herinnering dingen zijn. Die passen dus perfect in de kast in de danszaal, maar misschien moest ik die ook maar een keer verslepen naar de woonkamer. Ik bijt nadenkend op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach kort en loop haar achterna naar de slaapkamer en zie hoe ze een la leeg haalt, "Perfect" zeg ik dan ter bevestiging en kijk even naar de spullen die er eerst in zaten die op bed lagen en glimlach als ik een foto zie met Amy en haar ouders. "Waarom bewaar je deze allemaal in een kast" vraag ik dan "Het is toch leuker om ze ergens in de woonkamer te zetten ofzo" zeg ik en kijk haar aan. Misschien moest ik me er ook niet mee bemoeien, ik zuchtte "Ik ben weer in de woonkamer oke" zeg ik dan en loop uit de slaapkamer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja weet ik.' Ik kijk op en zie hem de deur uitlopen. 'Wacht heel even. Jamie ik heb je hulp nodig.' Ik loop hem achterna, pak zijn hand en trek hem achter me aan naar de danszaal. Ik gooi de deur open en loop naar de kast. 'Deze moet naar de woonkamer, maar dat kan ik niet alleen.' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Wil je helpen tillen?' Ik doe de kast open en pak de spullen eruit. Het is niet zoveel. Beeldjes, fotolijstjes enz. Ik kijk Jamie aan en wacht rustig af. De kast was behoorlijk zwaar, maar samen moest het lukken...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoor haar mijn naam roepen en hoe ze me mee trekt naar een danszaal, "Zozo een eigen danszaal" breng ik uit en kijk om me heen. Maar al snel vraagt ze of ik kan helpen tillen en ik kijk even naar de kast "Ja tuurlijk kan ik helpen" zeg ik met een kleine glimlach, ook al had ik echt een pest hekel aan tillen. "Als jij die kant doet, doe ik de andere" zeg ik en wijs naar de overkant. Ik zak door mijn knieën om de kast goed te kunnen optillen en kijk even naar Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach even verlegen. 'Ja. Mijn eigen danszaal. Je kan hem zo bewonderen, maar eerst die kast.' Ik doe net als hem en til het ding op. Het was loodzwaar. Ik bijt mijn kaken op elkaar. 'Misschien dat ik deze laat slopen en een nieuwe ga kopen. Dit ding is niet te tillen.' Ik begin langzaam te lopen, richting de deur. Waar ging ik hem eigenlijk neerzetten? Nou ja, dat zou ik zo wel zien. Ik kijk Jamie aan. 'Gaat het nog bij jouw?' De kast sneed in mijn handen en als die kast niet duur was geweest of als mijn tenen geen gevaar hadden gelopen, had ik hem zo laten vallen. Ik kijk even naar de woonkamer en zie een vrije plek. 'Daar moet de kast.' Ik maak een gebaar naar de lege plek en begin erheen te lopen. Ik ga door mijn knieën en zet de kast neer. Ik laat me op de grond zakken. 'Dat ding versleep ik nooit meer!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Met een zucht til ik hem en voel mijn spieren branden, holy shit.. hoe zwaar was dat ding wel niet. "Ja gaat prima hoor" zeg ik snel en bijt op mijn lip terwijl we begin te lopen en zucht. Als we in de woonkamer zijn wijst ze een plek aan en ik probeer er zo snel mogelijk heen te gaan. "Serieus Amy koop minder zware meubels" zeg ik met een klein lachje "Dat ding was loodzwaar" ik leun tegen de kast aan en rek me even uit "Dat ding ga ik inderdaad ook nooit meer verplaatsen" grinnik ik en proef een beetje bloed in mijn mond en merk dat ik wat te hard op de binnenkant van mijn wang had gebeten en slik de smaak van het bloed snel weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.