• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach kort "Ja ik heb de sleutels" zeg ik en kijk even naar haar, "Oops sorry" zeg ik en glimlach liefjes "Mijn fout" ik neem nog een trekje en begin te lopen met Amy naast me en lach even naar haar. Ik grinnik "Ga je me dan niet meer zoenen" vraag ik teleurgesteld en trek even een pruillipje maar lach dan "Nee vast wel ergens in mijn auto ofzo" zeg ik dan en neem nog een aantal trekjes en blaas het uit zodat het niet weer in haar gezicht komt en pak met mijn andere hand de hare. "Dus wat is jou minpunt, ik rook dus ik vraag me af wat doe jij?" vraag ik dan er moest iets zijn.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

'Mijn minpuntje?' Ik zwijg even. 'Ik praat niet echt over dingen die me overkomen. Slechte dingen.' Ik zwijg even en haal mijn schouders op. 'Ik krop alles op en..' Ik zwijg. 'Je weet wel. Dat is mijn slechte eigenschap. Verder niet echt iets. Ik drink niet teveel, ik rook niet, ik scheld als het nodig is, niet zonder reden en ik gebruik geen drugs.' Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Dus die slechte eigenschap moet je accepteren. Hij is waarschijnlijk erger dan je rook verslaving.' ik zucht lichtjes en staar wat voor me uit. We komen aan bij het parkje aan de overkant van mijn straat en raap een steentje op. Ik gooi hem in het meertje en kijk dan naar de eenden.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jamie Alexander Cooper
    Ik luisterde aandachtiger naar haar "Als je maar weet dat je alles tegen me kan zeggen" zeg ik als ze klaar is en schenk haar een liefdevolle blik. Ik rook het laatste beetje van mijn sigaret en trek haar mee naar een bankje in het park en kijk voor me uit. Ik druk de sigaret uit en gooi hem weg, ik kijk naar het water van het meertje en naar het gras, ik zucht tevreden "Het is hier mooi" vreng ik uit en kijk naar Amy.

Amy Michels

Ik knik. 'Weet ik,' fluister ik. Ik staar naar het water en bijt op mijn lip. 'Ik weet dat ik je alles kan vertellen, dat is het ook niet.' Ik zwijg weer. 'Ik weet ook dat als ik mijn ouders nu zou vertellen wat er allemaal Gebeurd is afgelopen jaren zouden ze me steunen, maar ik kan het ze niet vertellen.' Ik zucht en staar nog altijd naar het water. 'Ik wil gewoon niet dat ze zich ermee gaan bemoeien, medelijden krijgen of weer ik veel wat. Het voelt gewoon veiliger om het voor mezelf te houden en het voor mezelf te houden.' Ik kijk hem langzaam aan en laat mijn blik over het meer gaan. Ik maak een instemmend geluid over de mooie omgeving.

Jamie Alexander Cooper
    "Het komt uiteindelijk allemaal wel goed" zeg ik tegen Amy en sla mijn arm om haar heen "Alles komt uiteindelijk goed" zeg ik weer zachtjes en laat mijn blik weer over het rustige bewegen van het water glijden "Je moet gewoon doen wat voor jou het prettigst is Amy, waar jij je goed bij voelt" ik laat mijn hand op mijn schoot liggen en kijk even naar haar, en druk een kusje tegen haar wang aan. Ik wist verder niet echt wat ik moest zeggen dus hield ik mijn mond maar.

Amy Michels

'Weet ik,' antwoord ik met een glimlachje. Ik geef hem nog een kus op zjjn lippen en leg dan mijn hoofd op zjjn schouder. Ik glimlach en kijk ecen voor me uit. Ik zuchf en zet dan weer een glimlach op mijn gezicht. 'zullen we weer naar binnen?' Ik wrijf ecen in mijn handen en kijk Jamie aan. Ik glimlach en geef hem nog een kus. 'Rooklippen gadver,' grijns ik en steek plagen mijn tong uit. Dan sta ik op en kijk hem aan.

Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach "Ja laten we weer naar binnen gaan" zeg ik ter bevestiging en ik wou opstaan toen ik haar lippen kort op de mijne voelde en lachte kort. En ik lach weer "Niet zeuren zo erg is het niet" grinnik ik en ga tegelijk met Amy staan. Ik kijk haar aan en glimlach liefjes, ik laat mijn arm om haar middel glijden en begin weer te lopen. Ik duw het pakje sigaretten in mijn jas zak en stroop de mouwen er van op, ik laat mijn vrije hand in mijn broekzak glijden en kijk een beetje om me heen.

Amy Michels

'Ik zeur niet,' zeg ik verontwaardigd en lach dan. 'Iemand die rookt zoenen is gewoo geen pretje,' grinnik ik en steek plagerig mijn tong uit. Ik lach en sla mijn arm ook om zijn middel. 'En toch houd ik van je,' grinnik ik en geef hem een kus op zijn wang. Ik kijk even om me heen en steek dan de straat over. Ik loop de trappen op en kijk Jamie aan. 'Jij hebt de sleutel,' grinnik ik als we voor de deur staan. Ik grijns even en kijk dan even om me heen.

Jamie Alexander Cooper
    "Nhaaw hou je nog steeds van me" zeg ik lachend "Dan voel ik me een stuk beter door" grinnik ik en trek haar wat dichter tegen me aan. "Nou ik hou ook nog van je hoor" we lopen over de straat heen en lopen de trappen op tot we voor haar deur staan en ik haal de sleutel uit mijn broekzak en steek hem in het slot. Ik draai hem open en duw de deur open "Home sweet home" lach ik en maak de sleutel meteen vast aan mijn sleutelbos voordat ik hem op tafel gooi samen met mijn jas en draai me even om naar Amy.

Amy Michels

Ik lach. 'Mooi dat je ook van mij houdt,' grijns ik. Ik lach en loop achter hem aan. 'Wauw je voelt je echt al thuis.' grinnik ik. Ik zelf dump mijn spullen in de ruimte voor jassen enz. Grijnzend loop ik achter hem aan na de deur dicht te hebben gegooid. Ik loop ook naar de keuken recht op de bank af en laat me erop vallen. Ik staar naar het plafons. 'Maar mooi dat je je al thuis voelt,' lach ik en grijns even. Het apartement voelt gelijk een stuk leuker aan. Het zit vast tussen mijn oren, maar toch. Ik sluit mijn ogen en beweeg mijn benen een beetje die over de bankleuning hangt.

*Ben ff weg*

[Sorry, kheb vandaag echt geen tijd om een reactie te plaatsen ;s Kan er nu opt nippertje op, ma kmoet er weer direct af dusjaa ...]

*Whaa moet eten gaan koken sorry x___x*

Jamie Alexander Cooper
    Ik lach "Ja bedankt voor de sleutel" zeg ik weer en laat me naast Amy op de bank ploffen en kijk naar haar "Ik zou maar alvast een la leeg halen voor mijn spullen" grinnik ik en laat me achterover leunen "Maar nee als ik de extra sleutel van mijn eigen huis had, had ik je die gegeven maar die draag ik niet standaard bij me" lach ik en sluit mijn ogen terwijl ik me wat in de leuning nestel en zucht even kort. Ik laat mijn handen op mijn schoot liggen en glimlach onbewust even.

Amy michels

Ik grinnik en open mijn ogen. Ik zie hem naast me op de bank zitten. 'die sleutel komt later wel,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik twijfel even. 'maar bedoel je het serieus van die laatjes?' Ik kon het me niet voorstellen. Ik grinnik even en sluit mijn ogen neer, maar blijf gewoo liggen. Ik wacht rustig op antwoord en beweeg mijn voeten een beetje. 'Gaan we nog verder kijken?'