• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Jamie Alexander Cooper
    "Film kijken klinkt goed hoor" ik lach kort en kijk haar aan, ik wou net wat vragen maar ze begon weer te praten over wat ze mocht zeggen tegen haar moeder en ik zucht kort. "Probeer in ieder geval niet te zeggen wie ik precies ben, draai er gewoon een beetje om heen" zeg ik kort en voel haar hand in de mijne en hoe ze onze vingers samen vlecht. "Dus welke film wil je kijken" vraag ik ook al ismhet haar appartement. Ik geef haar een klein, zacht en lief kusje en kijk haar aan.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Wesley Dylan Marshall.

''Ja, ja, je had gelijk. Voor het eerst,'' Grijnst ze plagend en begint te eten. Ik volg haar voorbeeld en neem ook een paar happen van mijn brood.
    ''Als het aan mij ligt kom ik hier elke ochtend,'' Lacht ze dan. "We betalen om de dag, deal?" Ik kijk haar met een lichte grijns aan. Dit restaurant heeft een buffet, wat wil je nog meer 's ochtends. Ik vind dit in ieder geval vele malen beter als wat je dáár krijgt.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Sam
    "We betalen om de dag, deal?" stelde Wesley grijnzend voor, en ik grinnikte. Ik had toch geld zat. ''Klinkt goed,'' grinnikte ik, en begon ondertussen aan mijn tweede croissantje.
    Dit was zo veel beter dan het gore spul van de school.
    ''Dus.. wil je hierna leuk naar de les gaan, of had je iets anders in gedachten?'' vroeg ik hem en grijnsde lichtjes.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Amy Michels

Ik knik en lach dan. 'Je vraagt aan mij welke film ik wil kijken in mijn appartement?' Ik lach en sta op. Ik trek Jamie ook overeind en grijns. Ik trek hem mee naar de DVD la en trek die open. 'Kies jij maar,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik druk een kus op zjjn wang en bekijk de DVD's. Opeens zie ik er een DVD tussen liggen die ieman voor mijn familie heeft gemaakt dat we op vakantie zijn. Ik pak hem er vlug uit. 'Deze niet.' Ik kijk naar de voorkant. Een foto van mijn ouders en mij. Ik klem hem vast en kijk Jamie aan. 'Kies maar.'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Facetious schreef:
    (...)

Veronica Madeline Green.

Ik glimlachte tegen zijn lippen aan.
    Er kwam een frons op mijn gezicht, "Je lippen smaken nog altijd naar Cola, hoe kan dat nu ?".
    Hij was al in het water gesprongen, of gevallen, en nog steeds zat er een colasmaak op zijn lippen.
    Ik staarde in zijn ogen die ondertussen al meer dan woorden zeiden.

Brandon Jason Jefferson
    'Wondercola.' zei ik grijnzend. Even likte ik over mijn lippen heen, de cola zat er inderdaad nog aan vast geplakt. Beetje raar, ik had er al zwembadwater overheen gehad enzovoorts.
    Ik liet haar los en klom weer op de kant. Ik ging op een van de tuinstoelen zitten en kneep mijn ogen even dicht tegen de zon die fel op mijn lichaam scheen.
    'Zo, hier kom ik de komende tijd niet meer vanaf.' zei ik lachend toen ik mijn hoofd in mijn nek gooide en tevreden glimlachte.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Wesley Dylan Marshall.

"Klinkt goed," Grinnikt ze en begint ondertussen aan haar twee croissantje. "Dus.. wil je hierna leuk naar de les gaan, of had je iets anders in gedachten?" Vraagt ze dan licht grijzend. "Die lessen kunnen we heus wel een keer skippen, maar wat we daarvoor in de plaats gaan doen is me nog een raadsel. Misschien weet jij iets leuks?" Ik drink mijn glas melk leeg en begin aan mijn laatste broodje. Een hard bolletje met kaas.

Sam
    "Die lessen kunnen we heus wel een keer skippen, maar wat we daarvoor in de plaats gaan doen is me nog een raadsel. Misschien weet jij iets leuks?" zei hij om vervolgens zijn melk op te drinken. Ik at mijn croissantje op en schakelde over naar mijn toast.
    ''Ehm-'' mompelde ik nadat ik mijn mond had leeggegeten, en dacht even na.
    ''Naar de stad, ofzo?'' stelde ik voor, gewoon omdat ik niks beters wist dan dat.

Wesley Dylan Marshall.

"Ehm,-" Mompelt ze, nadat ze haar mond heeft leeggegeten en aan haar gezicht kan ik zien dat ze nadenkt. "Naar de stad, of zo?" Stelt ze dan voor. "Ik vind alles prima, als we maar niet urenlang in een winkel rondhangen" Ik gniffel even onwillekeurig en sta op, wanneer ook Sam is uitgegeten. "Laten we maar gaan dan. Gaan we lopen of zal ik mijn auto halen?" Vraag ik haar dan.

Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach naar haar en opeens sta ik op mijn voeten, ze trekt me mee naar een la en trekt hem open. Ik kijkmnaar de covers van de dvd's en lach dan naar haar "kies jij maar" zeg ik dan en kijk haar even met een glimlach aan "ik heb echt geen idee wat je wilt kijken en ik vind alles goed" ik laat me weer op de bank vallen en kijk haar even aan. Voordat ik mijn blik weer afwend naar de tv en ik naar mijn spiegelbeeld keek.

Amy Michels

'O Oke.' Ik gooi de DVD die ik in mijn handen heb op de bank en kijk naar de Dvd's in de la. Welke moest ik echt kiezen? Ik ga op mijn kont zitten en staar even naar de Dvd's. 'Ik kies zo vaak!' ik lach even en kijk om naar Jamie. Dan kijk ik weer naar de DVD's. Ik pak er een paar uit en leg ze op de tafel. 'Welke vind je het leukste? Ik kan niet kiezen tussen die 4.' Ik grinnik even en kijk hem aan. Luke was weer naar mijn achterhoofd verdwenen.

[doucje]

Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk een beetje van de ene kant de van kamer naar de andere en zie hoe ze begint te zoeken naar een dvd. Ik laat mijn handen op mijn schoot vallen en opeens liggen er wat dvd's op tafel. Ze vraagt welke ik de leukste vind en ik besluit om niet te kijken. Ik sluit mijn ogen en laat mijn vinger over de dvd's zweven en na even gewacht te hebben laat ik hem vallen en voel ik het plastic van de hoes onder mijn vinger. "blijkbaar gaan we.." ik keek even naar de titel "Dear John kijken" zeg ik en geef haar de dvd.

Sam
    "Ik vind alles prima, als we maar niet urenlang in een winkel rondhangen" zei Wesley, een een verontwaardigd lachje rolde over mijn lippen.
    ''Hey, zo ben ik niet,'' grinnikte ik, en at mijn toast op.
    . "Laten we maar gaan dan. Gaan we lopen of zal ik mijn auto halen?" vroeg hij, en ik haalde mijn schouders op.
    ''Ik heb ook een auto, het ligt er aan welke het dichtste bij is,'' grinnikte ik. ''Waar staat die van jou? Ik ben momenteel een beetje te lui om te lopen. Die van mij een paar straten verderop,'' zuchtte ik, en gaapte even.

Amy Michels

Ik grinnik en knik. Ik stop de DVD in de DVDspeler en ruim de andere snel op. Ik pak die van de vakantie en leg die op het aanrecht. Misschien dat mijn moeder die wilt. Als ik hem terug stop in de la vergeet ik het weer. Ik plof naast Jamie op de bank en zak onderuit. Ik zie dat de film begint en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik glimlach even. Deze film had ik al best vaak gezien, maar hij bleef leuk. Ik keek hem altijd met mijn beste vriendin. Of Last Song en dan lagen we hard te janken. Net zoals bij de Titanic. Ik grinnik even. Bij Dear John viel het wel mee, gelukkig. Het enige zielige vind ik dat zijn vader dood gaat en dat dat meisje getrouwd is met die Tim. Ik kruip dichter tegen Jamie aan en kijk naar de film.

[Dear John heb ik deze vakantie 2 keer gezien:) Haha]

Jamie Alexander Cooper
    Ik zie hoe ze de dvd opstart en uiteindelijk naast me op de bank komt zitten en haar hoofd tegen mijn schouder legt, ikmglimlach even en pak haar hand en druk een kusje tegen de rug van haar hand en verstrengel onze vingers. Ik had deze film nog nooit gezien dus ik vroeg me af hoe hij zou zijn ook almhad ik wel een idee, jongen ontmoet meisje, ze worden verliefd en gebeurt wat en uiteindelijk komt alles weer goed.

*Jaa ik heb hem vandaag nog gezien,, hij is zo leuk ^^ en channingmtatum is zoo knapp <3*

Amy Michels

Ik glimlach en kijk even naar onze handen. 'Als je wat te eten of drinken wilt kan je het pakken.' Ik kijk hem even aan en richt me dan weer op de tv. 'Heb je hem al eens gezien?' Ik kijk hem vragend aan en richt me dan weer op de film. Ik grinnik. Channing Tatum zien surfen is wel leuk eigenlijk. Ik lach. 'Mmm kan jij surfen?' Ik kijk hem grijnzend aan en grinnik. Ik richt me weer op de tv en hoor in gedachte mijn beste vriendin haar opmerkingen. Ze was nogal jaloers op die hoofdrolspeelster volgens mij. Ik lach bij de herinnering en kijk weer naar de tv.