• Dat mag ik never nooit niet voor mijn 18e van mijn ouders, ze vinden het verschrikkelijk. Echter wil ik alsnog graag delen en jullie mening weten over de volgende tattoo's en hun plaatsen daarvan. Sommige van jullie zullen tattoo's niet waarderen, anderen wel, maar ik vraag jullie mening van hoe jullie de tattoo zélf vinden en haar plaats, that's all.

    - Tattoo 1: Deze vind ik erg leuk en ga ik hoogstwaarschijnlijk ook daadwerkelijk doen. Ik heb zelf altijd katten gehad en he er nu ook twee en ze zijn mij heel dierbaar. Het is een kleine tattoo en niet al te opvallend - één van mijn eisen - en het heeft ook emotioneel waarde dus voor mij. Gelieve op de link te klikken.
    - Tattoo 2: Ik wil graag op mijn schouderblad iets van drie vogeltjes hebben, niet met een patroon erin, gewoon simpel zwart. Vogels beteken voor mij onafhankelijk, vrijheid en zelfstandigheid, belangrijke dingen in mijn bestaan. Ik vind de plaats heel mooi, hier enkele voorbeelden ervan. Gelieve op de link te klikken en gelieve nogmaals op de link te klikken.
    - Tattoo 3: Hier zijn alweer vogeltjes, maar nu op dezelfde plek als de kat. Ik vind deze plek ook heel erg mooi en vraag mij af wat jullie vinden op híer [andere oor dus] die vogels te plaatsen. Gelieve op de link te klikken.

    Over de piercings, ja, ik heb in mijn beide oren gaatjes voor oorbellen, het mainstream van de meeste mensen die piercings hebben dus.

    Piercing 1: Het zijn er gelijk drie: drie ringetjes in de rafeldingachtigiets van mijn rechteroor. Geen grote ringen, kleine subtiele ringetjes vlak achter elkaar. Het liefst rechts, waar dan die kat komt.
    Piercing 2: In mijn wenkbrauw, maar daar twijfel ik sterk over omdat ik zo'n persoon ben die snel zoiets haakt of zo, en daar heb ik geen zin in, hoewel dat ook een hypothetisch geval is, toch?

    Dus, meer mensen met piercing en/of tattoo-ambities? Ja, ik kan vanaf mijn 16e ook al tattoo's en piercing's laten nemen zonder toestemming, maar dan worden mijn ouders boos en ik zit nog toch bijna mijn 18e verjaardag op de middelbare. Oftewel: ik woon thuis. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een neusbel


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik heb een neusbel


    Dat heet toch een ceptus of zo?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Dat heet toch een ceptus of zo?


    Geen idee :')


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Geen idee :')


    Haha, een meisje die ik ken heeft er een, though, en die plaatste toen op Twitter met een foto van een neusbelletje, met de teskt erbij dat het een sceptus was. Of iets wat erop leek dan. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alleen een helix.
    Wil er nog wel twee bij though. ^^

    Strider schreef:
    Alleen een helix.
    Wil er nog wel twee bij though. ^^


    Nu weet ik niet veel van piercing benamingen af.. dus ik ga heel dom vragen wat een helix is. :'P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een tattoo & had een neuspiercing!
    Binnen nu en 2 maanden komt m'n nieuwe tattoo er!


    To infinity and beyond •

    Net plaatje geprint van die kat, kijken hoe mijn moeder gaat reageren. :Y)
    Oorvogels ook geprint.

    #$%^&%$#@!#$ printer doet 't niet. x.x

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat je een septum bedoeld. Maar die heb ik niet. Ik heb zo een:


    26 - 02 - '16

    Septum, dat was 'm, haha. Thanks. Aaaah, da's nais! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Nu weet ik niet veel van piercing benamingen af.. dus ik ga heel dom vragen wat een helix is. :'P

    Strider schreef:
    (...)



    Ah, die, dan wil ik drie helixen, alleen dan bais ringetjes, zonder iets eraan. Is dat jouw oor? Veeeet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik wil graag een tattoo op mijn pols, en een neuspiercing. Ik heb een deal met mijn vader gemaakt op zijn verjaardag, en als alles goed gaat krijg ik een piercing voor mijn zestiende verjaardag. Voor de tattoo moet ik eerst zeker weten wat ik wil.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    ik wil graag een tattoo op mijn pols, en een neuspiercing. Ik heb een deal met mijn vader gemaakt op zijn verjaardag, en als alles goed gaat krijg ik een piercing voor mijn zestiende verjaardag. Voor de tattoo moet ik eerst zeker weten wat ik wil.


    Haha, nais van je vader!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuke tattoo's, ik zou alleen niet achter beide oren een tattoo plaatsen. Maar die vogeltjes op het schouderblad wel. (:


    You are beautiful, you are love.