• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Een geschrokken gil verliet mijn mond voordat ik het water in belandde.
    Brandon zijn armen hadden hun plekje om mijn middel al ingenomen.
    Ik keek naar zijn grijnsende gezicht voordat ik me afduwde zodat ik neerzat op de rand.
    Ik sloeg mijn benen om zijn heupen heen en mijn armen om zijn nek.
    'Waren we zo luid dan ?' vroeg ik met onschuldig gezicht, doelend op het ''avontuurtje'' van in zijn kamer.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam pakt me bij mijn pols en trekt me mee naar de tuin. Hij pakt mijn hand en we lopen een stukje de tuin in. Ik wil net over de taart beginnen, dat we daar mee bezig waren als hij zegt dat we daar wel later mee verder gaan. Hij drukt zijn lippen weer zacht op die van mij. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en hij bijt speels op mijn onderlip en legt zijn armen weer rond mijn middel. Ik kus hem terug en strijk heel even met mijn hand langs zijn wang waarna ik mijn armen om zijn nek leg en ligt op mijn tenen ga staan zodat ik Cam beter kan zoenen. Ik glimlach weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze me terug kust en op haar tenen staat zodat ze er beeter bij kan aangezien ik een stukje langer was, ik laat mijn handen over haar kont naar beneden glijden tot onder haar boven benen en til haar op. Ik laat mijn tong haar mond binnen gaan en speel er mee, ik druk na een tijdje een laatste kusje tegen haar lippen en kus naar nek nog heel even. Ik zie dat achter ons het zwembad ligt en grinnik ik zet een kleine zuigzoen bij haar sleutelbeen en lach even "tijd om af te koelen" zeg ik zacht en voordat ze kan reageren spring ik het zwembad in met haar nog steeds in mijn armen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam zijn handen glijden over mijn kont en daarna tilt hij me op. Onze tongen vinden die van elkaar en we zijn speels. Daarna kust hij ook nog mijn nek. En ik glimlach en houd mijn hoofd schuin zodat hi er beter bij kan. Dan zet hij een zuigplek. 'Cam!' zeg ik lachend. Dan zegt hij iets zacht. En ik versta hem niet helemaal. Iets met koelen? Dan springt hij ineens het zwembad met me in. En ik slaak een klein gilletje. En we verdwijnen onderwater. Ik kom proestend van het lachen boven water. 'Cam!' zeg ik weer lachend. En geef hem een stomp. 'Dat was echt gemeen.' en ik duw hem even onderwater.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik begin hardop te lachen en grinnik ik voel hoe ze me weer stompt en begin opnieuw te lachen, ze duwt me onder water en ik kom proestend weer omhoog "Ik ben nooit gemeen" zeg ik lachend en zwem naar haar toe "het was gewoon een perfect moment om dat te doen" breng ik uit en druk een.speels kusje tegen haar lippen. Ik veeg mijn natte haar uit mijn gezicht en lach kort, ik zwem een beetje rond en trek Alice mee naar een gedeelte waar we kunnen staan. Ik rek me lachend even uit en kijk har aan "Je had je gezicht moeten zien" proest ik dan uit en glimlach dan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson
    'Dat je dat zelf niet gemerkt hebt.' zei ik toen ze haar armen en benen om mij heen geslagen had. Daarna keek ik haar in haar ogen aan, en weer verdronk ik erin. Net zoals altijd, elke keer dat ik haar in haar ogen keek.
    Ik kon me weer niet inhouden en drukte mijn lippen zachtjes op de hare. Daarna haalde ik ze er weer vanaf en keek haar weer aan.
    'Ik hou van je.' prevelde ik tegen haar lippen aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij drukt een speels kusje tegen mijn lippen en trekt me uiteindelijk mee naar het gedeelte waar we kunnen staan. Hij rekt zich lachend uit en kijkt dam maar me. 'Je had je gezicht moeten zien,' proest hij dan en hij glimlacht. Ik stomp hem. Alweer. 'Je had jouw gezicht moeten zien toen je moeder binnen kwam.' kaats ik terug. Ik kijk hem grijnzend aan en zeg dan, 'Met kleren zwemmen is altijd onhandig.' en ik zucht een keer. Ik kijk even de tuin rond terwijl ik haren uit mijn gezicht haal. Dan kijk ik weer naar Cam en spetter wat water in zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    "Pff maar dat is anders" zeg ik dan en zet een klein stapje achteruit. Als ik har aankijk zie ik een grijs op haar gezicht en zegt dan: "Met kleren zwemmen is altijd onhandig" ik grinnik en zet weer een stap in haar richting "Dan trek je je kleren toch uit" zeg ik zacht en zet mijn handen tegen haar heupen aan en.strijk.langs haar huid aangezien haar shirt een beetje drijft door het water. "Ik heb er geen problemen hoor" ik kus hasr nog een keer en haalbnog een hand.door.mijn ar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hi zet zijn handen op mijn heupen en streelt zachtjes mijn huid. Ik moet glimlachen om wat hij zegt. 'Ik heb er geen problemen mee hoor,' zegt hij dan ook nog. Hij kust me nog een keer en ik lach dan. Ik kijk hem aan, heb mijn handen op zijn gespierde borstkas gelegd. 'Ik geloof inderdaad dat jij dat niet zo erg vindt.' ik kijk hem nog steeds aan en trek dan langzaam mijn shirt uit. Ik heb er nog een topje onderaan. Ik lach dan even en druk een kusje op zijn mondhoek. Mijn shirt heb ik al op de kant gegooid. 'En meneer Parker, jammer dat ik er nog wen topje onder aan heb?' vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    'Wat is mijn keuze?' Ik ga recht staa en loop langzaam naar de bank. Ik ga zitten en staar naar de tv. Ik laat me onderuit 's zakken en leg mijn voeten op de salontafel. Ik sluit mijn ogen en slaak een diepe zucht. Waarom was alles zo moeilijk? Ik open mijn ogen en staar naar de tv. Ik slik en kijk naar mezelf in de weerspiegeling. Ik wend mijn blik af en kijk naar Jamie. Welke keuze bedoelde hij nou? Of ik Nasr de politie ging of wat ik mijn moeder vertel? Ik besluitgewoon rustig af te wachten en kijk hem aan. Ik glimlach even kleintjes en denk na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat was de laatste post van Sam?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik kort en kijk even naar haar, ik zie hoe ze haar shirt uittrekt en gooit hem op de kant. Ik lach even kort als ik het topje zie dat er onder zit "En meneer Parker, Jammer dat ik er nog wel een topje onder aan heb?" vraagt ze met een grijns en ik grinnik voordat ik kbik "Je hebt geen idee" zeg ik lachend en veeg nog wat druppels uit mijn gezicht en schud even met mijn haar. "Een ware tragedie" grinnik ik er achter aan en zet een stapje achteruit. Ikadem een keer diep in en uit en kijk haar even aan met een kleine glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik moet lachen als hij zegt dat ik geen idee heb. Hij schud zijn haar waardoor ik een beetje nat word. En dan gaat hij drama doen en moet ik nog meer lachen. Ik zet een stap in zijn richting. 'Hoe groot is de kans dat je moeder de tuin in komt?' vraag ik speels glimlachend. Ik kijk hem bijtend op mijn lip aan en doe mijn topje een klein stukje omhoog. Om Cameron een beetje te plagen. Ik kijk hem aan met een afwachtende blik waar ook iets van uitdaging in zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk even naar haar en ik zie hoe ze een stap in mijn richting zet, ze vraagt hoe groot de kans is dat mijn moeder in de tuin kom waarvan ik moet grijnzen. Ik zet dan ook een stapje in haar richting en zie hoe ze haar topje eenstukje omhoig schuift en grinnik even "Ik denk dat die kans relatief klein is want mijn moeder haat buiten zijn" zeg ik bekaktven lach daarna even. Ik hoe ze nog steeds een uitdagende en afwachtende blik heeft in haar ogen en kijk snel weg. Na even naar het water te hebben gekeken kijk ik weer naar Alice en glimlach even kort voordat ik zucht "Kijk me niet zo aan Ally" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik moet lachen. Cam zegt dat de kans relatief klein is dus er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. 'Oké dat is zeker handig om te weten,' zeg ik met een lachje. Cam heeft ook een stapje in mijn richting gezet. Hij zegt lachend dat ik niet zo moet kijken waardoor ik de blik niet meer kan volhouden omdat ik weer moet lachen. Dan trek ik in een vloeiende beweging mijn topje uit. Nu heb ik alsnog mijn bh aan. Ik gooi het topje op de kant en kijk dan even lachend naar Cam. 'Beter zo?' vraag ik plagend. En dan zwem ik onderwater weg van Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.