• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Depay schreef:
    Brandon Jason Jefferson
    'Dat je dat zelf niet gemerkt hebt.' zei ik toen ze haar armen en benen om mij heen geslagen had. Daarna keek ik haar in haar ogen aan, en weer verdronk ik erin. Net zoals altijd, elke keer dat ik haar in haar ogen keek.
    Ik kon me weer niet inhouden en drukte mijn lippen zachtjes op de hare. Daarna haalde ik ze er weer vanaf en keek haar weer aan.
    'Ik hou van je.' prevelde ik tegen haar lippen aan.



    Veronica Madeline Green.

    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan.
    Er kwam een frons op mijn gezicht, "Je lippen smaken nog altijd naar Cola, hoe kan dat nu ?".
    Hij was al in het water gesprongen, of gevallen, en nog steeds zat er een colasmaak op zijn lippen.
    Ik staarde in zijn ogen die ondertussen al meer dan woorden zeiden.

    Cameron Nikolai Parker
    "Zeker handig om te weten" bevestig ik lachend en ik zie dat Alice ook lacht waardoor ik nog harder moet lachen. Ze trekt dan har topje uit zodat ze alleen in haar bh is nu en grinnik kort. Ze vraagt of het beyer is.maar voordat ik kan.antwoorden zwemt ze weg, ik wacht tot ze weer bovenwatet is en knik dan lachen "Ja stuk beter" ik blijf staan waar ik sta en kijk naar Ally "Maar beter toch zwemmn zonde zo veel klereb" lach ik en zwem een stukje achter har aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [kan je ook weer reageren met Jamie? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Als ik weer bovenwater kom knikt Cam lachend en zegt dat het veel beter zo is. Hij zwemt dan een stuk achter me aan. Ik blijf watertrappelen om boven water te blijven. 'Moet jij dan ook niet wat uitdoen?' vraag ik met een speelse lach. Ik weet niet wat het met me is vandaag, maar sinds Cam mij vanochtend heeft ontmaagd ben ik... vrijer? Opener? Gedurfder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet ik nog ergens op reageren met Sam of Chárline? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kan het niet laten om te lachen, ik kan gelukkig nog steeds staan en kijk haar aan. Opeens hoor ik haar zeggen datcik dan ook iets moet uit trekken en ik zie hoe en speels lachje haar gezicht siert. "Fair enough" zeg ik.en trek mijn shirt over mijn hoofd en gooi hem op de rand. "Tevreden" vraag ik met een kleine glimlach en voel het water tegen mijn ribben en grijns even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    'Wat is mijn keuze?' Ik ga recht staa en loop langzaam naar de bank. Ik ga zitten en staar naar de tv. Ik laat me onderuit 's zakken en leg mijn voeten op de salontafel. Ik sluit mijn ogen en slaak een diepe zucht. Waarom was alles zo moeilijk? Ik open mijn ogen en staar naar de tv. Ik slik en kijk naar mezelf in de weerspiegeling. Ik wend mijn blik af en kijk naar Jamie. Welke keuze bedoelde hij nou? Of ik Nasr de politie ging of wat ik mijn moeder vertel? Ik besluitgewoon rustig af te wachten en kijk hem aan. Ik glimlach even kleintjes en denk na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    ik glimlach naar haar "laat maar" zeg ik uiteindelijk en kijk even naar haar, ik wend mijn blik af en schuif naar haar toe. Ik sla mijn arm om haar heen en trek haar tegen me aan "laten we anders gewoon even nergens over na denken en gewoon genieten van dit moment hier en nu" zeg ik en druk mijn lippen tegen haar wang en geef haar een knuffel. Ik adem even diep in en uit en ga met mijn hand door mijn haar, ik draai me wat naar haar toe en begin met een plukje haar te spelen en geef haar af en toe een kusje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *sorry voor het lange wachten :$*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik en ga recht op zitten. Ik kruip tegen hem aan en sluit mijn ogen. Ik laat hem gewoon zijn gang gaan en trek mijn benen op. Hoewel ik het wilde vergeten lukt het me niet helemaal. Luke blijft door mijn hoofd spoken. De klootzak. Ik moest er een punt achter zetten, maar hoe? Wat wilde hij dat ik doe? Ja, bij hem terug komen, maar dat ging nooit gebeuren. Ik kon mijn ouders ook niet inlichten, want dan moest ik alles blootleggen. Over wat hij gedaan had met een ander tot de verkrachting. Ik bijt even op mijn lip. Nee, daar zat ik ook niet op te wachten. Ik nestel me nog dichter tegen Jamie aan. De plek waar ik me veilig voel is bij hem. Hoe fout het ook is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Risus schreef:
    [Wat was de laatste post van Sam?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Even zoeken ;D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sam
    "Ik zei toch dat er geen drab tussen zat?" zei hij, en ik grinnikte.
    ''Ja, ja, je had gelijk. Voor het eerst,'' grijnsde ik plagend, en begon te eten aan mijn croissantje.
    ''Als het aan mij ligt kom ik hier elke ochtend,'' lachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan en zie dat ze na denkt, ik besluit om haar niet te storen en haar alleen te laten met haar gedachten. Ik leunde wat naar achter en sloot mijn ogen kort, bijna meteen opende ik ze weer en keek om me heen. Ik draaide mijn lichaam naar haar toe "Dus wat zullen we gaan doen" vraag ik aan Amy ik moest haar afleidde, ze was te gefocust op haar gedachten en ik had het gevoel dat ze niet goed waren.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk hem aan. Het Duurt even voordat ik besef wat hij zei. 'Eh..' Ik denk na. 'Film kijken of iets?' Ik glimlach ecen naar hem en denk na. 'maar even Jamie. Wat kan ik precies tegen mijn moeder zeggen en wat niet?' Ik kijk hem vragend aan en geef hem even een kus. Ik kijk ecen naar de keuken en dan naar de tv. Ik pak Jamie zijn hand en verstrengel onze vingers. Ik hield echt van hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne