• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

Ik kijk hem aan en schenk drinken in. 'Gewoond? Waarom dat dan?' ik loop terug naar de bank en geef hem het drinken. Ik ga zitten en kijk weer naar de tv. Ik krijg nu meer mee van de film dan vorige keer toen ik met Jamie een filmpje keek.ik lach even en leun achterover. Dit voelde even goed. Lekker ontspannen en aan niks denken. Ik geef Jamie een kus en leun tegen hem aan. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas, terwijl ik naar de film kijk.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even kort "Mijn ouders vonden dat ik het tiener, puberteit gedoe uit mijn systeem moest krijgen dus heb ik daar even gewoond ik kon doen wat ik wou met wie ik hetbwou enzovoorts" zeg ik "Ik was nogal een moeilijke tiener en voor mijn familie hun status was dat niet goed dus ja" ik grinnik even "Maar uiteindelijk heeft het allemaal geholpen" lach ik en kijkmnaar Amy en geef haar een kusje en begin weer naar de film te kijken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

Ik kijk hem aan en grinnik. 'Was jij zo erg?' ik kijk hem verbaasd aan. 'Blijf dan maar uit mijn buurt.' Ik schuif naar de andere kant van de bank en kijk hem even aan, san kijk ik weer rustig naar de tv met een glimlachje op mijn gezicht. Jamie in dat strandhuis omdat zijn ouders klaar met hem waren. Ik grinnik bij het idee. Hier zou hij meer over moeten vertellen. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar hem en probeer het me in te beelden, wat niet lukt. Het enige dat ik voor me zie is een lieve Jamie die geen vlieg kwaad doet. Ja, Luke misschien. Maar mij niet of wie dan ook zonder reden. En al helemaal niet iemand waar je gek van wordt. 'Je weet nu wel dat je me er meer over moet vertellen hè? Pas als ik zeker weet dat ik veilig ben kom ik pas weer naast je zitten.'

Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik als ze wegschuift en kijk haar aan, "Maar ik heb het je net vertelt" zeg ik met een pruillip "Mijn ouders dachtendat ik mijn toekomst weg zoe gooien als ik zomdoor bleef gaan, dus heb ik een tijdje een soort van op mezelf gewoont" breng ik uit en glimlach naar haar. Ik grinnik kort "Denk je nou echt dat ik gevaarlijk ben" lach ik zachtjes. Oke ik had wel een paar mensen eens een bloedneus, gebroken neus of kaak bezorgd maar dat zeg ik maar niet. "Ik rebelde gewoon tegen mijn ouders en hun regels" ik kijk haar even aan en lach eventjes "Dus ik ben super veilig" grijns ik.

Amy Michels

Ik overweeg zijn woorden en grijns. 'Nee ik blijf zitten.' Ik lach en ga zo liggen dat mijn voeten op zijn schoot liggen. Ik kijk weer naar de film. Chaning Tatum gaat nu terug naar haar om naar het feestje te gaan van haar ouders. ik kijk naar Jamie en grijns even. 'Gelukkig heb je je toekomst niet vergooit, want dan had ik je niet leren kennen.' Ij grinnik en Kijk hem aan. Dan richt ik me weer op de tv. Met mijn voet prik ik grinnikend in Jamie's buik. 'Badboy,' grinnik ik en kijk hem ondeugend aan. Ik bijt op mijn lip en grinnik. 'Ik weet niet of ik je nu nog wel de reserve sleutel laat houden hoor..'

Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even lachend aan en voel haar voeten op mijn schoot, en leg mij handen erop. "Ja anders had ik jou ook. Niet leren kennen" grinnik ik en vroeg me af wat ik nu aan het doen zijn als ik geen leraar was geworden hier of helemaal geen leraar. Waarscehinlijk zouden mijn vrienden me mee nemen stappen. Ik glimalch even kort en richt me weer opmde film, ik voel haar voet in mijn buik en grinnik kort als ze badboy zegt "Jup little badboy me" grijns ik. "Ja kijk maar uit ik kom altijd midden in de nacht bij iemand langs" grinnik ik en wend mijn blik af naar de tv.

Amy michels

Ik schiet overeind. 'Hier die reserve sleutel!' Ik wil op hem afduiken, maar aangezien mijn benen gestrekt zijn maak ik een verkeerde beweging. Een pijn schiet door me heen. 'Ahw..' Ik laat me weer vallen en trek mijn benen op. Ik kijk er even naar alsof er iets te zien is. Langzaam ebt de pijn weg en blaas ik mijn adem uit. Nu kan ik weer normaal bewegen en spring op zjjn schoot. 'Ik wil de reserve sleutel terug. Straks ga je iets met me uithalen!' Ik grijp naar zijn broekzakken en voel de sleutel. Ik kijk hem aan en probeer de sleutel te pakken.

Jamie Alexander Cooper
    Ik grijns even als ze op me f komt maar ik kijk haar bezorgd aan als ik opeens zie dat ze pijn heeft en kijk naar haar "gaat het" vraag ik zacht, ze blijft even zo zitten en voorik het weet zit ze op mijn schoot. Ik voel haar handen bij mijne zakken en grinnik "eens gegeven altijd gegeven" grijns ik en pak haar handen vast zodat ze ze niet meer kan gebruiken en druk een kusje op haar lippen "maar wat zou ik bij je moeten uithalen dan" vraag ik lachend terwijlik haar handen nog steedsnvast had.

Amy Michels

Ik probeer me los te trekken. 'Weet ik veel. Jij bent de badbpy hier.' Ik lach en probeer me weer los te trekken. Ik val van de bank en trek Jamie daar in mee. Ik begin te lachen en probeer me nog een keer los te trekken, zonder succes. 'Dus jij wilt altijd met mijn reserve sleutel blijven lopen?' Ik lach. 'Dan laat ik een ander slot op de deuren zetten.' Ik lach. 'Help,' gil ik en lach weer. 'hellup!' ik probeer me lachend los te trekken en grijns. 'Jamie!' Ik probeer onder hem weg te komen, maar zonder handen is dat onmogelijk.

*even weg*

Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik en voel opeens hoe weop de grond liggen met Amy onder me en grijns even, ik moet lachen "Dus eerst geef je me een sleutel en dan ga he een ander slotmerop laten zetten" vraag ik lachend en trek ons dan allle wtee omhoog "Ik snap jou logica niet hoor" grinnik ik. Ik laatnhaar los en kijk haar even aan, "Ik ga iniedergeval even roken" zeg ik en loop naar de tafel waar ikmmij sleutels en jasje zie liggen en pak mijn sigaretten eruit.

*urgg moet naar de winkel. Ben ze terug*

Amy michels

Ik lach. 'Je hoeft het ook niet te begrijpen, als ik het maar begrijp.' ik lach even. 'Maar ik geef je het voordeel van de twijfel. Je mag de sleutel houden.' ik grijns en ga op mijn beide benen staan. 'Ik ga mee,' antwoord ik en loop achter hem aan. Ik loop de gang in, pak mijn jas en trek mijn schoenen aan. Ik trek de deur open en wacht op Jamie. Dan ren ik terug naar de tv om die op pauze te zetten. 'Kom je?' ik loop alweer terug en glimlach even

Jamie Alexander Cooper
    Ikmgrinnik "Lucky me" antwoord ik haar lachend en trek mijn jack aan voordat ik ook weer in mijn all stars stap en het pakje sigaretten in mijn hand klem en mij sleutels in mijn zak laat glijden. Ik hoor de deur open gaan en niet veel later hoe ze de woonkamer in rent om de film op pauze te zetten, ik grinnik kort en loop naar de deur "Ja ik kom" zeg ik en loop samen met Amy naar beneden en duw de deur open. Ik snuif de frisse lucht op en pak een sigaret en klem hem tussen mijn lippen, ik steek hem aan en blaas meteen een beetje rook uit.

Amy Michels

Ik gooi de deur achter me dicht. 'Jij hebt de sleutel,' zeg ik tegen hem en grijns even. Ik loop achter hem aan naar buiten. Hij blaast de rook uit, die ik vol in mijn gezicht krijg. 'En bedankt,' mompel ik. Met mijn hand probeer ik de rook voor mijn gezicht weg te halen. Snel ga ik naast hem lopen. De wind blaast de rook de andere kant op. Ik kijk hem aan en glimlach even. Als de enige minpunt Roken was, kon ik er wel mee leven. Al zou het fijner zjjn als hij zou stoppen, maar dat ging ik hem dus ecen nog niet zeggen. 'Heb je kauwgom bij je? Anders zoen ik je voorlopig niet meer,' glimlach ik.