• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam springt op het aanrecht en gaat erop zitten. Hij zegt dat hij een chocoladetaart wil en dt hij altijd gezellig is. Dan vraagt hij wat hij voor me kan doen en springt weer van het aanrecht af en slaat zijn armen van achteren om me heen. Hij drukt een lief kusje in mijn nek en er trekt een aangename rilling door me heen. Ik glimlach en zeg, 'Chocoladetaart, oke, komt voor elkaar. En wat je voor me kan doen... lief zijn en doen wat je wilt doen.' en ik grinnik even. Hij mag doen wat hij wil doen. Helpen of niet. Zijn keuze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grijns even kort en ga naast haar staan "Ik kan heel goed lief zijn" zeg ik met een glimlachje en druk mijn lippen tegen haar wang en laat mijn lippen even afglijden naar haar nek en druk een klein kusje tegen haar huid. Ik trek mijn hoofd weer weg "Doen wat ik wil he" ik grinnik kort en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Whaa sorry voor de korte stukjes x___x*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Geeft niets ^^]

    Alice 'Ally' Parker
    Oke. Dat had ik moeten kunnen zien aankomen. Hij drukt zijn lippen eerst op mijn wangen om ze vervolgens af te laten glijden naar mijn nek. Hij drukt daar nog een kusje. Ik moet lachen om wat hij zegt en kijk ook naar hem. 'Ja, dat heb ik gezegd ja,' zeg ik dan. En ik druk een vederlicht kusje op zijn lippen. 'En ik vind eigenlijk wel dat ik dat ook mag. Doen wat ik wil.' en ik knipoog naar hem. Ik begin met het beslag klaar te maken van de taart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar lippen vederlicht op de mijne en lach even kort en zie hoe ze dan verder gaat met het beslag, ik ga aande kant en kijk van een afstandje nAr haar. Ik hoorde geen geluid meer uit de woonkamer en ik pakte een glas uit een kastje en liet hem vollopen met water en sloeg hem in een keer achterover. Ik zette hem neer en liep naar Alice, ik liet mijn armen om haar middel glijden en drukte mijn lippen tegen de hare "ik wil een kusje" prevel ik tegen haar lippen en streek met mijn tong langs haar lip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik hoor Cam een glas pakken en ook water drinken. Ik veeg een pluk haar achter mijn oor terwijl ik me concentreer op het beslag maken. Dan hoor ik hoe Cam het glas neer zet en ik kijk even glimlachend naar hem. Ik zie hoe hij naar me toe loopt en ik grinnik. Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt dan zijn lippen op die van mij. Ik glimlach om wat hij zegt en als ik zijn tong voel open ik mijn mond en laat los waar ik mee bezig was. Ik sla mijn armen om zijn nek en speel een beetje met zijn tong. Dat beslag kan wel even wachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Goh je meent het.' Ik grijns en kijk hem aan. Mijn mobiel schuif ik van me af. Ik loop naar het eten. 'Wat wil je? Serieus eten of is chips en popcorn goed genoeg?' Ik lach even en draai me om naar de koelkast. Ik pak er een fles Ice tea uit en schenk een glas in. Ik kijk vragend naar Jamie. 'Jij ook Ice tea of iets anders?' Ik kijk hem vragend aan en steun met mijn ellebogen op het aanrecht. Ik blaas een lok uit mijn gezicht, maar hij valt weer terug, dus negeer ik het maar. 'Mijn moeder weet dat ik een vriendje heb. Ze weet alleen niet wie, maar daar gaat ze zaterdag proberen achter te komen,' zuht ik en glimlach even. Ik kijk Jamie aan en wacht op antwoorden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Moi topics.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze haar mond opent en laat mijn tong de hare vinden, niet veel later voel ik haar armen om mijn nek ik due haar wat achter tot aan het aanrecht en haal mijn lippen even kort van de hare af. Ik zet ze nog een keer tegen haar nek aan en bijt af en toe speels een beetje in haar huid maar niet dt het iets zou achterlaten die had ik al genoeg gegeven vandaag en druk ze uiteindelijk weer op haar lippen "ikhouvanje" murmel ik zacht en trek haar warlt dichter tegen me aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach "Heb je ook iets van fruit ofzo" vraag ik, ik leun wat achter over en knik dan "Ice tea is prima hoor" ik zie dan hoe e met haar ellebigen op het aanrecht en ze kijkt me aan. Ik luister naar wat ze zegt en knik dan "Maar hoe weet ze dat dan" vraag ik dan en zucht kort "en hoe weet ze da ik je vriede ben ik kan toch net zo goed en random persoon zijn" zeg ik met een kleine glimlach en buig wat naar haar toe. "Maar dan ben ik wel benieuwd naar wat je dan Zaterdag gaat zeggen" ik kijk haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zucht. 'die sms'jes die we negeerde waren van mijn moeder. Ze waarschuwde voor Luke. Waarschijnlijk heeft hij haar gebeld toen hij onderweg was.' Ik zucht eventjes. 'En waarschijnlijk heeft hij haar weer gebeld toen hij ons betrapt heeft. En mij moeder weet dat ik niet met iedereen op de bank lig te zoenen,' glimlach ik even. 'En wat ik zaterdag ga zeggen? Da weet ik nog niet. Moet liegen, de waarheid zeggen of het ontwijken. Liegen ga ik niet doen. Ik zeg wel gewoon dat het iets beginnends is en ze nog meer te horen krijgt.' Ik zwijg even en loop dan naat de fruitschaal. Ik zet de fruitschaal voor zijn neus en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik bedenk me ineens dat Ally nog een manke voet heeft XD]

    Alice `Ally` Parker
    Cam duwt me zachtjes naar achteren tegen het aanrecht aan. Ik merk dat het makkelijk met mijn voet gaat. En dan bedenk ik me ook dat mijn krukken nog in Cam zijn kamer staan. Hij bijt speels in de huid bij mijn nek en ik kreun een keer heel zachtjes en bijt dan op mijn lip om het niet meer te doen. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik spring op het aanrecht en trek Cam nog wat naar me toe. 'Ikookvanjou,' antwoord ik. En ik kus hem intens verder. Dan hoor ik ineens iemand kuchen. Ik kijk op. Cam`s moeder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *ghehehe ^^*

    Cameron Nilokai Parker
    Ik hoor een hele zachte kreun uit haar mond en glinlach kort tegen haar huid aan, ze springt op het aanrecht en trekt me met zich mee. Ik lach even kort en voel ze me weer verder kust en ik ga helemaal op in de kus, mijn handen zakken af naar haar onderrug. Opeens hoor ik een kuch achter me en schieten mijn ogen open, ik laat Alice los en haal mijn lippen van de hare af. Ik zet een stapje achteruit ik draai.me beschaamd om en zie mijn moeder staan "mam" zeg ik iet wat zacht "sinds wanneer kloppen we niet meer al we een kamer binnen komen" zeg ik.weer en kijk even naar Alice.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Depay schreef:
    Brandon Jason Jefferson
    Wat zei ze nou? Dat als ik al mijn spullen ging halen en hier bleef voor de rest van het schooljaar, dat zij dat ook zou doen? Maar, dan zouden we samenwonen in dit huis. Nou ja, samenwonen is een groot woord, we zouden dit huis 'delen'. Wat lul ik nou weer, het was gewoon samenwonen.
    'Ik ga het echt doen he!' zei ik toen ik even grijnzend opzij keek naar Veronica die langs me op haar buik lag.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ecen terug naar appartement]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne