• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

*Heey Jaimsy je leeft nog ^^ maar maakt niet uit hoor ik wou je er ook niet mee lastig vallen :3*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[Had je best mogen doen hoor ^^ Want zoals je ziet, vergeet ik het anders :') ik zit in een beetje veel rpg's :Y) ik ga nu een reactie typen ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

* Okeee ^^*

Alice 'Ally' Parker
    Ik kijk glimlachend naar Cam. 'Ja ik weet het,' zeg ik lachend. 'Een taart klinkt gek. Ik ben gek. Maar sorry, dat krijg je er nou eenmaal bij als je met mij bent.' en ik druk een kus op zijn lippen. Ik sta op en pak Cam zijn hand beet en trek hem mee zijn kamer uit. Ik ken de weg hier, ik kom hier al zo lang. En ben er ook vaak geweest. Het voelt eigenlijk als mijn tweede thuis. Cam zijn moeder weet nog niet dat we wat hebben, en daar denk ik eigenlijk niet over na als ik Cam zijn hand beet heb en hem meeneem naar de keuken. Hoewel we vaker al hand in hand hebben gelopen. Ik kom de keuken binnen en zie dan Cam's moeder. 'Hallo,' zeg ik glimlachend. 'Wij gaan een taart bakken!'

Jamie Alexander Cooper
    "Dan zul je me nog vaak zien" lach ik en voel hoe haar hand uiteindelijk de mijne pakt en grinnik kort, ik sluit mijn ogen en snuif de geur op die zich in de badkamer heeft verspreid en glimlach onwillekeurig. Het warme water laat mijn hele lichaam ontspannen en ik voel hoe dingen waar ik me zorgen om maak langzaam uit mijn gedachten verdwijnen en plaats maken voor rust en stilte. Na een tijdje voelde ik een gevoel van honger honger in mijn maag borrelen en keek Amy lachend aan "ik heb honger" grinnik ik en blijf Amy lachend aan kijken.

Amy Michels

Ik kijk hem verbaasd aan. 'Hoe kan dat nou weer?' Ik lach en ga weer recht op zitten. 'En daar heb ik geen problemen mee. Ik zie je graag,' lach ik en geef hem een kus. 'Ik ga eruit, zie maar wat jij doet.' Ik stap het bad uit en loop naar de handdoeken. Ik sla die om me heen en kijk grinnikend naar Jamie. Ik begin me af te drogen en trek dan mijn kleren aan. Ik ga op de badrand zitten en haal de knot uit mijn haren. 'En wat ga jij doen?' Ik kijk hem aan en geef hem grijnzend een kus op zijn neus.

[ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:11 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Cameron Nikolai Parker
    Ik lach even hardop "Ja gek ben je zeker" ik grinnik even en voel hoe ze me meetrekt, mij kamer uit en naar de keuken loopt. Als we daar zijn zie ik mijn moeder en glimlach kort naar haar, Ally zegt hardop dat we een taart gaan bakken en ik moet er even om lachen "Dat gaan we dus doen" zeg ik instemmend "Dus mam ga anders in de woonkamer zitten, ik zou niet willen dat je vies zou worden" ik loop naar mijn moeder en trek haar overeind "En volgens mij krijg je straks nog een hartaanval als je de keuken straks ziet" ik wist nu al dat het een bende zou worden, dat werd het namelijk altijd als Alice in de keuken stond.

[Maintopics]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Alice 'Ally' Parker
    Cam loodst zijn moeder naar de woonkamer en ik moet lachen. 'Ik beloof dat het ook weer opgeruimd zal zijn,' zeg ik nog tegen haar. Als Cam terug is geef ik hem een stomp. 'Je doet net alsof ik heel de keuken altijd verbouw!' zeg ik lachend. Oke... het wordt altijd een troep. Maar hetgeen wat ik maak is wel altijd lekker, dus Cam heeft niets te zeuren. Ik weet waar de spullen staan dus ik begin ze te pakken. 'Kom kom, aan het werk Cameron,' zeg ik op bekakte deftige toon. En dan moet ik lachen.

Jamie Alexander Cooper
    Ik haal lachend mijn schouders op "Geen idee ik heb gewoon honger" ik zie hoe ze dan uit het bad klimt en zichzelf begint af te drogen en haar kleren aantrekt, als ze klaar is gaat ze op de rand van het bad zitten en kijkt me aan "Ja ik kom er ook uit, wil jij mijn kleren even pakken" vraag ik en kijk haar even met grote ogen aan en stap dan ook het bad uit en knoop de handdoek rond mijn middel en lach liefjes naar haar.

Amy Michels

Ik lach en sta op. 'Misschien verstop ik je kleren wel en moet je naakt rond lopen,' grijns ik en kijk hem even aan. Ik loop mijn slaapkamer in en pak zijn kleding van de grond. Als ik al zijn kleding heb gevonden loop ik terug de badkamer in en leg ze op een droge plek neer. 'Nou, zou ik dan maar wat te eten voor je pakken?' Ik grijns en kijk hem aan. 'En wat te drinken.' Ik glimlach en loop mijn slaapkamer weer in en dan door naar de keuken. Ik trek laatjes open opzoek naar lekkere dingen. Ik leg gewoon van alles op het aanrecht, zodat hij kan kiezen. Dan loop ik weer terug naar de badkamer en laat het bad leeg lopen. 'Ik zie je zo dan wel weer verschijnen.' Ik loop de badkamer weer uit en kijk even glimlachend om. Ik maak het bed weer op, zodat het lijkt alsof het er altijd zo heeft bij gelegen en loop dan weer door naar de keuken. Ik ga op een barkruk zitten en pak mijn mobiel erbij. Ik bekijk even de sms'jes die zijn binnen gekomen. Het lijkt wel een infasie. Ik slaak een zucht en besluit mijn moeder te sms'en dat alles goed gaat. Gelijk daarna krijg ik nog een sms'je. Ik bijt even op mijn lip. Mijn moeder heeft Luke schijnbaar gesproken en ze vraagt dan ook of ik een vriendje heb en wie het is. Ik leg mijn mobiel weer weg en tik met mijn vingers op het aanrecht.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik als ik Alice nog hoor roepen dat het opgeruimd zal zijn en lach even kort, ik loop weer terug naar de keuken waar ik een stomp van Alice krijg en glimlach "Maar Ally je verbouwt de keuken ook altijd" zeg ik serieus voordat ik weer lach. Ik ziemhoe ze spullen begint te pakken en leun tegen het aanrecht aan, gelukkig kon Ally wel goed koken. 'Kom kom, aan het werk Cameron,' zegt ze dan met een deftige toon voor dat ze begint te lachen, ik lach even kort met haar mee "Lijkt me een uitstekend plan Alice, waar kan ik u mee van dienst zijn mevrouw" zeg ik even deftig terug en recht mijn rug en maak een kleine buiging.

Alice 'Ally' Parker
    Ik moet lachen als hij een kleine buiging voor me maakt. 'Goh, ik wilde dat je dat vaker voor me deed,' zeg ik plagend. Ik kijk met een glimlach naar hem. Mijn beste vriend. Mijn vriendje. 'En je kan me helpen door te zeggen wat voor taart je wilt, en gewoon gezellig te zijn. En natuurlijk helpen klaar te maken.' Ik haal een hand door mijn haar en was dan mijn handen. Altijd handen wassen voor het koken.

*ben even weg*

Cameron Nikolai Parker
    Ik lach kort en ga weer rechtop staan, ik sprong op het aanrecht en ging erop zitten "Ik wil een chocolade taart" zeg ik dan en kijk Alice aan "En ik ben altijd gezellig" plaag ik en glimlach liefjes naar haar "Maar goed wat kan ik voor je doen dan" vraag ik en spring van het aanrecht af en sla mijn armen van achter om haar heen en druk een kusje in haar nek.

Jamie Alexander Cooper
    "Maar dan krijg ik het zo koud" zeg ik met een kleine pruillip, maar ik zie dat ze al weg loopt en uiteindelijk terug loopt met mijn kleren en ik lach even kort naar haar en pak mijn kleren op. "Ja ik heb hongerr" zeg ik met een lachje, ik zie hoe ze weer weg loopt en grinnik nog even. Ik droog mezelf helemaal af en kleed me weer aan in de kleren die ik aanhad en droog mijn haar ook al was het niet zo nat geworden. Ik sluit de badkamer deur achter me en loop naar de woonkamer waar ik Amy zie zitten en ga naast haar zitten op een kruk en kijk naar haar "Ben ik weer"