• Topic-eigenaar; Beat.

Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.

Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.

Rooster:

~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

Risus mag ook een topic aanmaken.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Amy Michels

Ik kijk hem aan en glimlach. 'Dank je. Dank je voor alles,' glimlach ik en blijf hem aankijken. Hij was veel leuker om naar te kijken dan de weg. Ik grijns even en wend mijn blik af. Hij is het beste dat me is overkomen! Of is dat te vroeg om te denken? Ik glimlach even en kijk vanuit mijn ooghoek naar Jamie. Hij zag er ongelofelijk goed uit en hij was de mijne. Ik kijk weer naar de weg en zie de autos's rijden. In de verte zie ik de bossen al. Dit was echt een geweldige dag. Een geweldig moment. Een top herinnering.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

*Ik ga slapen, ben doodop x___x x*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[ja ik ook! Slaap lekker!]

*Jij ook ^^*

Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even met een kleine glimlach aan "Geen Probleem" zeg ik dan en ik durf mijn ogen niet langer van de weg te houden aangezien ik geen ongeluk wou. Ik verminderde mijn snelheid een stukje en keek een beetje om me heen maar ik zag de bossen al liggen, ik de de muziek van de radio iets zachter en zette alle twee mijn handen weer aan het stuur. "We zijn er" zeg ik na nog een paar minuten rijden en parkeer netjes op de toegewezen plek en kijk Amy aan. Ik doe mijn gordel af en stap alvast uit de auto.

Amy Michels

Ik knik en lach even. Ik stap uit en kijk naar de bossen. Ook gelijk de eerste keer dat ik hier kwam. Ik glimlach en loop naar Jamie toe. Ik ga naast hem staan en kijk naar de bossen. 'Is het bos mooi?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Dan begin ik alvast richting het bos te lopen en loop het bruggetje over. Ik kijk even naar het stromende water en kijk dan achterom naar Jamie. 'Kom,' lach ik. Ik blijf op het bruggetje staan en wacht rustig op Jamie. Ik kijk om naar het bos, dat er donker, maar gelijk licht uitzag.

Jamie Alexander Cooper
    "Ja het is wel mooi hoor, ik kom er niet heel vaak" zeg ik dan en kijk naar Amy die inmiddels naast me staat maar ook weer weg loopt naar het bruggetje waarin de parkeerplaats over gaat in het bos en ik kijk haar even na. Ik doe de auto op slot en loop met grote passen naar haar toe en ik kijk ook even naar het water. Mijn blik vind Amy weer en ik pak haar hand vast en trek haar mee dieper het bos in, ik kijk terwijl we lopen een beetje om me heen e glimalch. Eigenlijk vond ik het best fijn om in het bos te zijn.

Amy Michels

Ik loop rustig met hem mee en kijk om me heen. Bossen waren mooie plekken. Je had er leuke dieren, maar ook de natuur was mooi. Beekjes, meertjes, de bomen... Heel magisch, maar al die sprookjes vinden zich ook niet voor niks af in het bos en alles. Ik kijk Jamie even aan en glimlach. Dan kijk ik om me heen. Er was een gewoon wandelpad, met aan weerzijde begroeiing. Ik loop rustig door. Hoog boven ons bewegen de takken. Vanuit mijn ooghoek zie ik een konijn zitten en kijk naar het beestje. Het springt angstig weg. Er hangt een prettige stilte, behalve vallende takken, de wind, onze voetsappen en de ademhaling van ons is er niks te horen. Af en toe een vogel, maar ook dat hoort bij het bos. 'Het is hier zeker mooi,' glimlach ik en veeg het haar uit mijn gezicht dat in mijn gezicht is gewaaid.

Facetious schreef:

Veronica Madeline Green.

Hij rende bijna naar me toe en ging naast me liggen.
    Een lach rolde over mijn lippen door zijn opmerking.
    Ik draaide mijn gezicht naar hem toe en knikte met een vrolijk gezicht.
    'Eigenlijk wel ja' zei ik voordat ik wat dichter tegen hem aan ging liggen.

Jamie Alexander Cooper
    Ik loop rustig verder en kijk af en toe om me heen terwijl ik de frisse lucht in me opneem en zucht tevreden, ik voelde een briesje tegen mijn huid en hoe mijn haar een beetje mee bewoog en ik zuchtte zachtjes. Ik zag dat Amy ook om zich heen keek en ik kon het niet laten om te glimlachen, ik liet haar hand even los en rekte me even uit. Mijn hele spieren waren stijf, ik keek weer om me heen terwijl ik liep en bedacht me dat het heel erg stil was maar niet op een onprettige manier. "Ik ben blij dat je het mooi vind" zeg ik dan en glimlach naar haar.

Amy Michels

Eigenlijk vond ik alles mooi waar hij bij was, maar dat hoefde hij niet te weten, want het bos was ook gewoon mooi. Echt mooi. Ook als ik hier alleen was zou ik het mooi vinden. Weer haal ik mijn haar uit mijn gezicht en laat mijn armen langs mijn zij hangen, aangezien Jamie mijn hand los heeft gelaten. Ik zie in de verte ineens meer licht dan in het bos, was dit het bos alweer? Ik loop nieuwsgierig door en zie dat we op een openplek aankomen. Mijn mondhoeken krullen zich omhoog. Een beekje snijdt de openplek in tweeën, maar via rotsen kan je aan de overkant komen. Dit leek echt wel een sprookjesbos! Ik loop naar het water en inspecteer de stenen even. Ze zagen er glad uit, maar ja, moest wel lukken. Ik ga op de eerste steen staan en voel gelijk dat het gladder is dan ik dacht. 'Gaan we naar de overkant of niet?' Ik kijk Jamie aan, terwijl ik me concentreer op mijn balans.

Jamie Alexander Cooper
    We lopen in stilte door totdat Amy opeens een soort open plek ziet die gescheiden van ons word door een beek met meerdere stenen zodat je er in principe over heen zou kunnen. Ik zie hoe ze er na eentje toeloopt en ik wou haar eigenlijk tegen houden maar ze stond al op een steen, ze vraagt of we naar de overkant gaan en ik denk even na "Hmm ik weet niet, ik weet zeker dat een van ons dan in het water valt" grinnik ik en ga wat dichter bij haar en het water staan. "Wat jij wilt, het maakt mij niet zo veel uit eigenlijk" zeg ik dan ook al had ik niet zo'n zin om nat te worden.

Amy Michels

Ik lach. 'Dan gaan we naar de overkant. Maar ik zou oppassen.' Ik lach en pak kostbare spullen uit mijn zak en gooi ze op het Droge aan de overkant. Ik kijk naar mijn schoenen en trek ze uit. De steen voelt koud onder mijn voeten. Voorzichtig stap ik op de volgende steen. 'Hopelijk is het water niet te diep.' Ik voel een voet wegglijden en spring snel op de volgende. Als je je balans goed onder controle hebt is het heel simpel. Ik land op 1 voet en godzijdank staat die goed. Ik sluit mijn volgende voet aan en kijk om. 'Kom je?'

Pineapples schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Weet ik toch" lach ik en laat haar uiteindelijk los, en kijk een beetje om me heen. Ik wist gewoon dat ik gelijk had dat mijn moeder niet naar buiten zou komen, ze haat de natuur. Ik haal een hand door mijn nog steeds natte haar en tik met mijn handen even op mijn maag en zucht. Ik loop naar de kant en hijs mezelf op, ik kijk even naar Ally en glimlach naar haar. Mijn spijkerbroek kleefde aan mijn benen en ik voelde hoe de zon me al begon op te warmen en te laten drogen. Ik haal een keer diep in en uit en kijk nog steeds naar Alice.

Alice 'Ally' Parker
    Ik kijk met een glimlach naar Cam die het water uit gaat. Cam blijft al die tijd naar me kijken en ik glimlach automatisch terug. Ik zwem ook naar de kant en klim er dan uit. Even loop ik een beetje met mijn voet te klooien omdat ik hem stoot tegen de rand stoot. Precies de pijnlijke voet, hoewel die niet zo pijnlijk meer was, en laat mezelf dan lachend op de rand liggen. Dan kom ik overeind en trek mijn nog ietwat natte shirt aan en ga dan liggen naast Cam. Die zit/staat.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jamie Alexander Cooper
    Ik schud lachend mijn hoofd "Nou vooruit dan maar weer" ik zie eerst hoe ze wat spullen naar de overkant gooit en ik doe precies hetzelfde met mijn telefoon, portemonnee en sleutels. Ik vertrouw mijn schoenen wel maar ik kijk eerst hoe Amy beweegt, aangezien ik wel een stukje zwaarder was dan haar maar ik zette mijn voeten ook maar neer op de eerste steen en zuchtte kort "Waarom wou je dit ook al weer doen" vraag ik met een klein lachje en beweeg verder over de stenen.