• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wauw 4 is er nog wel ruimte?' Ik lach even en kijk hem aan. 'Ach ik heb geen problemen met ze te krijgen van je,' lach ik. 'En hoezo ben ik niet zo'n type?' Ik kijk hem verontwaardigd aan en grijns dan. Ik voel zijn lippen op de mijne en verwacht een kleine kus, maar in plaats daarvan blijven zijn lippen op de mujna hangen. Ik streek met mijn lip over zijn onderlip en bijt speels op zijn onderlip. Ik sla mijn armen om zijn nek en laat onze vingers een vurig spel spelen. Ik ga met mijn hand door zijn haar en glimlach tegen zijn lippen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Hmmm" breng ik zachtjes uit, en haal mijn lippen van de hare af, het was zo prettig om haar lippen tegen de mijne te voelen het liefst zou ik haar de hele dag willen kussen of in ieder geval bij haar in de buurt zijn. Ik kijk haar even aan "Ten eerste nog genoeg ruimte, en gelukkig maar" ik was niet van plan om te stoppen met ze te geven. En volgens mijn had ze mij er eentje gegeven dacht ik "En gewoon ik denk niet dat jij iemand bent die elk weekend uit gaat en gewoon random met jongens begint te zoenen ofzo" grinnik ik "Je drinkt volgens mij ook niet zo veel, je rookt niet" som ik op "Je bent een lief meisje" zeg ik dan "Je houd je aan de regels of nouja behalve dit met mij dan maar je snapt wat ik bedoel" lach ik weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem teleurgesteld aan. Waarom stopte hij de zoen nou? Ik kijk hem aan en luister naar zijn verhaal. Ik lach. 'Ja je hebt gelijk. Dat zou ik nooit doen en ik zou ook niet willen dat mensen zo over me denken.' Ik glimlach even. 'En ik rook inderdaad niet, drinkt inderdaad ook niet te veel, maar ik kan wel aardig wat drinken hoor. Ik word gewoon niet zo snel dronken.' Ik grijns even. 'Maar goed, aan de meeste regels houd ik me inderdaad. Maar lang niet allemaal. Ik zou wel gek zijn als ik dat deed. Maar je laat me wel overkomen als een braaf meisje. En braaf en lief verschilt. Ik ben lief niet braaf.' Ik grijns even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Kijk me niet zo teleurgesteld aan alsjeblieft" zeg ik lachend en luister even naar haar, "Ik denk dat je alle twee bent liefje" zeg ik en kus haar eventjes "lief" ik druk mijn lippen weer tegen de hare "En braaf" weer een kusje "En mooi" kusje "En mijn vriendinnetje" ik dacht even na "En mooi" ik kuste haar nog een keer "Oh nee volgens mij had ik dat al gezegd" grinnik ik en druk een laatste kusje tegen haar lippen die ik iets ruwer maak door het over te laten gaan in een zoen en ik zet mijn handen naast haar hoofd neer zodat ik even kon steunen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik luisterde naar hem en voelde me verlegen worden. Al die complimentjes. 'Ik ben niet braaf,' protesteer ik, maar krijg al weer een kus. Ik voel mijn wangen rood worden om de volgende en ska mijn ogen even neer. Welcom back verlegen Amy. Ik voel dat hij een kus overlaat gaan in een zoen en doe gewillig mee. Na een tijdje verbreek ik hem weer. 'Maar ik ben niet braaf!' Ik lach en kijk hem aan. 'Exht niet.' ik grinnik even. 'Want ik kan me niet voorstellen dat jij op brave types valt.' ik grinnik even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze kust me even terug voordat ze begint te zeggen dat ze niet braaf is waarvan ik moet lachen "Amy ik geloof er niks van" grinnik ik "Jij bent braaf, alleen denk ik dat je dat niet wilt zijn" lach ik en druk nog een klein speels kusje op haar lippen voordat ik van haar weg buig en weer normaal ga zitten. "En je hebt gelijk ik val meestal niet op brave meisjes, maar zoals ik zei moet je soms dingen achter je laten en een nieuwe weg inslaan" ik glimlach even kort als ik dat zeg "Maar neem van mij aan Amy je bent een lief, braaf en net meisje"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik houd mijn hoofd schuin. 'Waarin verschil ik dan met die andere?' Ik bijt even op mijn lip en kijk hem aan. 'Maar ik ben niet braaf.' Ik grijns even. 'Ja netjes ben ik misschien wel, maar dat ligt aan de opvoeding. Ik ben netjes opgevoed, geen problemen mee, maar dan ben je ook snel netjes.' Ik lach even en kijk hem aan. 'Maar zo heel netjes ben ik ook weer niet hoor,' grinnik ik en ga recht op zitten. 'Wat maakt mij braaf?' ik glimlach even en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even kort, wat een hele discussie, ik luister naar wat ze zegt en kijk haar dan maar gewoon aan "Laat maar" zeg ik dan maar en strek mijn rug even. "Maar ik vind gewoon dat je best braaf bent, je doet geen verkeerde dingen" zeg ik "Maar dat is mijn mening" zeg ik er snel achteraan en kijk haar met een kleine glimlach aan. "Maar ik ben ook netjes opgevoed en toch heb ik ook dingen waarvan ik wuo dat ik zie niet had gedaan" zeg ik dan en wend mijn blik weer even af voordat ik even grinnik en haar weer aankijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nee volgens mij doe Ik inderdaad geen verkeerde dingen.' ik grinnik even en kijk hem aan. Ik glimlach even. 'Ja Oke. De meeste worden netjes opgevoed, maar...' Ik denk even na. 'Tja. Op etentjes van mijn vader moet je wel. Ik denk dat ok daarom zo netje en misschien ook wel braaf ben.' Ij grijns even en kijk hem weer aan. 'Die fouten zijn lang geleden,' grinnik ik. 'Het enige foute aan je is nu dat ke rookt,' grijns ik en kijk dan om me heen. Ik denk even na. 'Eigenlijk ben ik ook weer niet heel braaf. Ik lieg te veel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en kijk haar even aan "Ja inderdaad ik rook nog wat ik erg slecht vind van mezelf" grijns ik en ga op mijn rug liggen terwijl ik naar de lucht staar. "Maar lieg kan inderdaad slecht, of eigenlijk hangt het er meer van af waarover je liegt" zeg ik "Ik bedoel ik heb ook een soort gelogen tegen Dylan over jou maar dat is niet heel erg" zeg ik snel "Of dat vind ik in iedergeval" ik kijk haar even aan "Waar lieg jij dan over Amy" vraag ik dan en kijk haar met een nieuweschierige blik aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Over mijn hele leven.' Ik glimlach even kleintjes. Het is een zwakke glimlach. Ik kijk Jamie aan. 'Ik lieg mijn hele leven bij elkaar sinds mijn twaalfde. Tegen mijn ouders, tegen mijn vrienden...' Ik zwijg even en kijk naar het water. 'Mijn ouders weten helemaal niks over me. Helemaal niks. Als ik in slaap viel onder de les kwam ik er met een leugen vanaf...' Ik zucht en kijk Jamie aan. 'Maar tegen jouw heb ik niet gelogen.' Ik kijk hem weer aan. 'Ik wil hier gewoon overnieuw beginnen. Nieuw leven starten. Weg van het verleden. Dan doet dat er niet meer toe en hoef ik niet meer te liegen. Ik hoef niet te verzinnen waarom ik een wrak ben, ik hoef niet te liegen dat het goed gaat.' Ik staar naar het gras en kijk hem dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Eten*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister naar wat ze zegt en knik af en toe "Je hebt gelijk, je kan hier gewoon opnieuw beginnen" zeg ik met een kleine glimlach "Je ontmoet nieuwe mensen en kan een nieuw begin beginnen" ik kijk haar even aan "Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen" beken in dan "Het is jou leven en jij bent degene die hem leeft" ik kijk even weg "Dus moet jij degene zijn die met je keuzes leeft" misschien begon ik meer over mezelf te praten nu maar ik keek haar weer aan met een glimlach "Maar ik ben blij dat je eerlijk tegen me bent en ik zal ook altijd jou de waarheid vertellen" verzeker ik haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach even en knik. 'We zien wel wie er nu ouder en wijzer is,' grinnik ik, maar wordt dan weer serieus. 'Ik zou me leven niet anders willen. Je verleden maakt je tot wie je nu bent. Ik heb het verleden overleefd dus de toekomst zal me ook wel lukken. Mijn vriendinnen zie ik waarschijnlijk nooit meer, onze vriendschap is nu al naar nul gezakt en ik ben pas een week weg ofzo.' Ik zucht even. 'Maar ik wil mijn ouders nog wel de waarheid vertellen. Ze alles opbiechten. Niet gelijk nu, maar voor mijn vijfentwintigste zou dat wel handig zijn,' glimlach ik even en kijk Jamie aan. 'Tegen hun liegen is het moeilijkste wat er is, maar ik heb het zovaak gedaan...' Ik zucht even. 'En daar kan ik niet mee leven. Al deed ik het voor hen trots, voor hun bezorgdheid die ze zouden krijgen... Maar ik woon niet meer bij ze, dus ben ik vrij om te doen wat ik wil en kunnen ze me niet behoeden voor de gevaren. Kunnen ze zichzelf niks kwalijk nemen.' Ik glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne