• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik laat me achterover zakken tegen de stenen naast het zwembad en voelde hoe mijn huid al droog was, ik keek naar mijn shirt maar liet hem lekker daar liggen. "Hmm dat was fijn" zeg ik en kijk even naar Ally en glimlach. Ik haal mijn voeten nu ook uit het zwembad en ga even helemaal staan, ik schud nog een keer met mijn haar die nog steeds vochtig was en liep naar een ligstoel en hing mijn shirt eroverheen. Ik loop weer naar Alice en laat me naast haar op de grond zakken en druk een klein kusje tegen haar wang aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat doen?' Ij lach en kijk naar het water. Ij steek mijn voet erin. Het was verrassen lekker en ook nog is mooi helder water. Ik kijk naar het wAter en grijns. Ik trek mijn shirt en broek uit en gooi die op het droge, dan spring ik erin. Zoals verwacht kon ik niet staan. Ik grijns naar Jamie. 'het water is heerlijk!' Ik grijns en spetter naar hem. Ik grinnik en kijk om me heen. De stroming was niet heel sterk, dus makkelijk zwemmen. Ik duik onder en grinnik. 'Kom er ook bij!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexader Cooper
    Ik grinnik en kijk naar haar voordat ik het weet zie ik hoe ze haar shirt en broek uittrekt en in het water springt en ik val bijna achterover van verbazing. Ik loop snel verder naar de andere kant van het beekje en ik blijf naar Amy kijken, ik voel water op mijn gezicht en kijk Amy verontwaardigt aan. Ik schud mijn hoofd "Nee echt niet" zeg ik "Ik ga daar echt niet in" zeg ik standvastig en zet mijn armen over elkaar. En schud nog steeds mijn hoofd "Echt niet" zeg ik maar ik doe wel een stapje richting het beekje maar blijf op veilige afstand staan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en houd mijn hoofd schuin. 'Waarom niet?' Ik grijns en kijk hem aan. Als hij niet zou komen, zou ik wel een andere manier vinden. Ik kijk hem smekend aan en blijf hem een tijdje aankijken met mijn liefste gezichtje die mensen snel overhaalde. ik had alleen geen idee of het bij Jamie werkte. Na een tijdje duurt het me te lang en doe ik alsof ik verdrink.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnikte "Gewoon niet" zeg ik en ik zie opeens hoe ze me met grote ogen begint aan te kijken, vast een puppy-dog-eye gezicht maar daar trap ik niet in. Ze houd het een tijdje vol maar ik geef nog steeds niet in en na een tijdje doet ze alsof ze verdrinkt wat me bijna overhaalt maar bedenk me opeens dat ze anders veel eerder verdronken zou zijn dus laat ik me op hert gras zakken en kijk haar vanaf de kant aan "Nee daar trap ik niet in Amy" zeg ik met een lachje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik doe alsof ik ademnood heb en laat me naar de bodem zakken. Ik was aardig goed in adem in houden. Mijn record was 1 en een halve minuut. Hij zou me toch niet zolang onder water laten zitten? Ik voel de bodem onder mijn voeten en de water suist. Ik blaas een beetje adem uit, waardoor je aan het water oppervlak bubbeltjes zie. Ik open even mijn ogen en zie vissen om me heen. Een glimlach vormt zich om mijn lippen, maar al snel krijg ik last van mijn ogen en doe ze weer dicht. Mijn oren suizen en ik voel dat mijn ademhaling op begint te raken. Jamie, kom...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk naar het water en ze komt niet meer boven water, wou ze me dan zo graag het water in. Ik zuchtte kort en stond op ik zag wat bubbels borrelen en trok mijn shirt uit, "Oh Amy" zeg ik en schop mijn schoenen uit en duik het water in. Ik zie haar al vrij snel en pak haar arm en trek haar mee naar boven, ik haal diep adem en veeg mijn natte haar uit mijn gezicht en kijk naar Amy "Serieus Amy" zeg ik zacht en ga met mijn hand over mijn gezicht om het water weg te halen en zwem weer naar de kant om me aan vast te houden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grijns even. 'Hé jij ook hier?' Ik lach en geef hem een kus. 'Ik dacht al, zou je me laten verdrinken?' Ik lach even en kijk hem aan. Ik laat me op mijn rug drijven en kijk naar de lucht. 'Er zitten hier echt mooie vissen weet je dat?' Ik glimlach en kijk Jamie aan. Hij leek het niet zo leuk te vinden. 'Hé.' Ik zwem naar hem toe. 'Waarom zie ik geen glimlach.' Ik kijk hem aan in zijn mooie ogen en haal de glimlach ook van mijn gezicht. Ik blijf water trappelen om mezelf boven water te houden. Ik ging niet de rand vasthouden, dat had ik niet nodig. Ik blijf Jamie zwijgend aankijken. Hij leek er niet zo blij mee te zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hijs me op aan de kant en schud met mijn haar en ga er nog een keer door met mijn hand en reageerde niet op haar vraag, ik had echt een hekel aan zwemmen. Ik zuchtte kort en trok mijn shirt weer over mijn hoofd terwijl ik naar haar keek, ik voel het water vanuit mijn nek over mijn ruggengraat lopen en keek even naar de lucht. Ik richt me weer op Amy en stond op, mijn hele spijkerbroek was doorweekt en wat eerst donkerrood was leek nu zwart en ik liet het water maar een beetje van mijn lichaam glijden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik keek hem na en bijt op mijn lip. Wat moest ik nou weer doen? 'Wat is er?' Ik kijk hem aan en ga aan de zijkant hangen. Ik kijk omhoog naar Jamie en probeer normaal mogelijk te kijken. Het was gewoon te voelen dat de sfeer verpest was. Alleen omdat hij het water inging? Ik bijt op mijn lip en kijk Jamie afwachtend aan. De vorige vraag had hij genegeerd. Had ik iets fout gedaan? Had ik niet moeten doen alsof ik verdronk? Vond hij het zo idioot dat hij maar zo reageerde? Hij had het ook lachend kunnen opvatten!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach even "Nee er is niks" zeg ik dan en laat me weer op het gras vallen en ga op mijn rug liggen terwijl ik Amy zijwaarts aankijk, "Ik hou gewoon niet van zwemmen" zeg ik dan "Of in iedergeval ik hou er niet van om lang in water te zijn" zeg ik dan "Leg ik ooit nog wel eens uit" zeg ik weer, ik had niet zo'n zin om er nu over te praten. Ik keek haar nog steeds aan en glimlachte naar haar. Oke misschien was ik daarnet wat kortaf, ik dacht na over de reünie waar ik binnenkort heen moest van de middelbare school. Ik had daar totaal ook geen zin in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik even en vroeg me af of ik niet naar meer informatie moest vragen. Ik bedoel... Straks deed ik weer zoiets en reageerde hij weer zo? Ik bijt op mijn lip en blijf hem aankijken. Dan draai ik me om en duik onder. Ik sluit mijn ogen en laat het water om me heen gaan. Gedachtes spoelen rond in mijn hoofd. Wat was er aan de hand? Het leek erop dat er wel degelijk iets was, maar hij wilde er niet over praten, net zoals hij niet over zijn vader wilde praten. En surfen deed hij dan weer wel? Ik open mijn ogen en zie de omtrekken van rotsen enz. Dan kom ik weer boven en kijk Jamie aan. Was hij van plan nog een keer meer uit te gaan leggen? Ik wilde niet zulke fouten blijven maken, maar kon ik het mezelf kwalijk nemen als hij er niets over verteld heeft? Ik hijs me op aan de kant en loop naar mijn kleding. Hoe ging ik dit doen? het zonnetje scheen op het openveld, dus ging ik gewoon liggen en zou ik wachten tot ik wat droger was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik gaapte en strekte me weer uit, oke geen idee waarom ik zo vaag bezig was, ik zuchtte in mezelf en keek even naar het water waar ik Amy uit het water zag gaan en keek haar na toen ze ging liggen in de zon. Ik liep naar haar toe en liet me naast haar op de grond zakken en keek haar aan "Sorry" zeg ik dan maar. Ik wist verder niet wat ik moest zeggen en ik boog me even haar heen en drukte mijn lippen even kort tegen die van haar en keek snel naar haar half naakte lichaam voordat ik snel weg keek en mijn blik richtte op de lucht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach even. 'Maakt niet uit.' Ik kijk hem aan, maar zeg er niks van dat hij even naar me halfnaakte lichaam kijkt. Hij had er het recht op en ik vond het niet erg. Ik ga even met mijn hand over mijn gezicht en sluit mijn ogen dan. 'Wanneer is ooit? Wanneer ga je het me vertellen?' Ik draai mijn hoofd en kijk hem aan. 'Ik schrap ook liever dingen waar ik niet over wil praten en zoals ik al zei, mijn slechte eigenschap is het zelf opkroppen en het zelf verwerken door s'nachts in mijn eentje te huilen, maar toch heb ik je bijna mijn hele leven verteld en jij... Je stelt alles gewoon uit en ik wil niet weer zoiets doen. Ik bedoel, je tegen je zin in het water in krijgen en ga zo maar door, maar hoe moet ik weten wat je liever niet doet, als je me niks verteld?' Ik kijk hem aan en ga recht op zitten. Ik begon het nu wel redelijk koud te krijgen, maar negeerde dat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik dacht er even over na en haalde diep adam, misschien had ze ook wel gelijk en moest ik het maar vertellen "Ik hou niet van zwemmen omdat ik vroeger toen ik 6/7 jaar was gepest werd op school" zeg ik en kijk haar even aan "We hadden altijd twee keer per week zwem les wat voor mij niet heel prettig was, ik werd vaak geduwd, onderwater getrapt of kreeg ik een mep" zeg ik snel "Ik ben er nooit heel erg over heen gekomen, omdat ik niet precies wist waarom ze het deden" ik kijk even weg "Daarom toen ik naar de middelbare ging, werd ik populair omdat ik deed waar ik zelf zin in had, het kon me niet boeien wat andere van me dachten wat vaak meisje tot me aantrok" Ik was echt een foute tiener dacht ik inmezelf, had ik haar nu afgeschrikt "Ik was slim en ik heb dan ook succesvol de vwo afgesloten maar toen ik klaar was met school was ik net 18 en had ik nog steeds geen zin om me aan de regels te houden en daarom heb ik ook een tijdje in dat strand huis gezeten" "En nu ben ik 20, bijna 21 en heb ik min of meer alles achter me kunnen laten" zeg ik en adem diep in en uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.