• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Sorry was met vriendinnen en vrienden]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *No problem*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Reactie staat trouwens op vorige pagina. Weet niet zeker of je die gezien hebt:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ga ik zeker doen" lach ik en zie hoe ze naar me kijkt en grinnik even kort, en voel haar hoofd op mijn borst en ik zucht ontspannen. Ik adem regelmatig en voel opeens haar lippen in mijn nek die me laten lachen, en dan neemt ze haar afstand en kijkt me aan zonder wat te zeggen. Ik grinnik weer en steun op mijn ellebogen terwijl ik haar aankijk "Wat is er" vraag ik met een onschuldig lachje "Zit er wat op mijn gezicht ofzo" grap ik en blijf haar ook aankijken. Wat zij kon, kon ik ook en ik ga rechtop zitten aangezien mijn ellebogen pijn begonnen te doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nee hoor.' Ik glimlach en kijk hem stralend aan. Ik vond het zeker geen probleem dat hij me zo uitkeek. Zijn gezicht was zeker geen straf om naar te kijken. 'Ik keek naar je perfecte gezicht,' grinnik ik en blijf hem aankijken, terwijl ik normaal allang mijn ogen neergeslagen zou hebben en die drang is nu ook wel groot, maar ik ging dit winnen! Althans, het voelde nu als een soort wedstrijdje. En ik had geen problemen met zo'n wedstrijdje. Ik grijns even en kijk hem dan weer normaal aan en grinnik even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Nou zo'n perfect gezicht heb ik niet, ik denk dat jij eerder in de buurt komt liefje" zeg ik met een zachte stem en blijf haar aankijken. Blijkbaar was het een soort wedstrijd geworden en ik had nog nooit verloren met dit dus blijven mijn ogen de hare doorboren. Ik strek mijn rug en kruis mijn ogen terwijl ik in kleermakers zit ga zitten, ik voelde mijn telefoon trillen maar negeerde het en liet mijn blik niet afdwalen naar de omgeving en hield ze strak gericht op Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik schiet in de lach en ga ook recht op zitten zonder zijn blik los te laten. 'Hoezo ben ik perfecter? Ik ben helemaal niet perfect!' Ik lach en kijk hem weer aan. Ik houd mijn hoofd even schuin, maar blijf hem aankijken. 'Waarom vind je dat dan in hemelsnaam?' Ik grijns even en hoor een trilling. 'Is dat jouw mobiel?' Ik glimlach even en houd mijn hoofd weer recht. 'Ik denk toch dat jij perfecter bent hoor.' ik lach even en steek mijn tong uit. We staren elkaar nog steeds aan. 'Dit is gestoord.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Dat vind ik gewoon, ik weet niet waarom maar dat vind ik" ik volg haar bewegingen even zonder haar blik los te laten "Maat hoezo mag ik mijn vriendin niet perfect vinden" zeg ik lachend en knik als antwoord of het mijn telefoon was "Vast een van mijn vrienden of ik mee uit ga" zeg ik met een kleine glimlach. "Ik ben het niet eens daarmee" grinnik ik, ik was in geen een aspect meer perfect dan Amy. Ik lach even kort en hou haar blik nog steeds vast "Dit is inderdaad gestoord" lach ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Je mag het wel vinden, maar het is niet zo.' Ik grinnik even en kijk hem aan. 'En wanneer is dat dan wel niet?' Ik lach even en blijf hem aankijken. 'En geloof me je bent perfecter dan je denkt. En als je het daar niet mee eens bent, zeg ik het anders; Ik vind je perfect. En aan mijn mening kan je niets veranderen.' Ik lach even en kijk hem aan. 'Oké op drie kijken we weg.' Ik zwijg even en glimlach. '1.' Ik zwijg en blijf hem aankijken. '2' Ik grijns. '3.' Ik vlieg op hem af en duw hem op de grond en leg mijn hand voor mijn ogen. 'Gelijkspel,' grijns ik en geef hem een kus. Dan haal ik mijn hand weer weg en grinnik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Dat is wel zo liefje," zeg ik, ik ging niet toegeven, ik grinnik dat is waar, het was haar mening "Nou in mijn mening ben jij meer perfect dan ik" zeg ik en steek mijn tong uit. Ze zegt dat we op drie weg kijken en ik stem maar in met een knikje en glimlach naar haar. Toen ze bij drie was voelde ik hoe ze me omver duwt en me een kus geeft, ik kom grijnzend weer recht zitten en schud lachend mijn hoofd "Ja inderdaad gelijkspel" grinnik ik. Ik kijk haar even aan en wend mijn blik weer af van haar en kijk even naar de rond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Of we zijn even perfect?' ik grijns en geef hem nog een kus. 'En dat de wedstrijd is gestopt beteken niet dat je me niet dat je moet stoppen met me aankijken,' grinnik ik als hij zijn blik afwend. Ik grijns en steek plagerig mijn tong uit. Dan ga ik weer liggen en sluit mijn ogen. Als ik wil zou ik nu zo in slaap vallen, maar dat leek me niet zo slim. Ik gaap even en rol me in een foetus houding. Het water en de wind zorgen ervoor dat ik me nog slaperiger voel. Ik gaap nog een keer en glimlach tevreden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Hmm even perfect klinkt goed" glimlach ik "En dat doe ik niet alleen de grond was heel mooi" zeg ik lachend en zie hoe ze gaat liggen en ik ga wat dichterbij haar zitten. Ze ligt in een foetus houding met haar ogen dicht ik glimlach, perfecte moment voor een kusje. Ik ga boven haar hangen en druk mijn lippen zachtjes op de hare, ik bijt even speels in haar lip en ga haar mond binnen terwijl ik haar even kus. Na een tijdje haal ik ze weer van de hare af en druk ze tegen haar nek aan en bijt kort af en toe in haar huid, als ik bij haar sleutelbeen ben begin ik zachtjes te zuigen. Ik vond het eigenlijk best leuk om een zuigzoen bij iemand te zetten, ik lach even tegen haar huid aan en ga weer verder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mmm. De grond is dus mooi,' lach ik. Ik wil de grond gaan bekijken, maar voel ineens zijn lippen op de mijne en beantwoord ik de zoen. Jammer genoeg stopt hij hem na een tijdje. Ik voel zijn lippen in mijn nek naar mijn sleutelbeen. Geluidjes van genot rollen over mijn lippen. Ik sluit mijn ogen weer en blijf rustig liggen. 'Wauw, nu weer mijn moeder zeker dat het iets is,' lach ik als ik de zoveelste zuigzoen van hem ontvang. 'Of ik ben los gegaan met feesten,' grinnik ik en open mijn ogen. 'Maar wat heb jij met eenczuigzoen plaatsen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "Achja, ik denk niet dat je moeder denkt dat je hebt gefeest hoor, jij bent dat soort type niet" lach ik "Maar ik vind het leuk om bij jou te doen en trouwens dit is pas de.. even kijk hoor" ik bekijk haar nek en kus het gevoelige plekje waar nummer 1 zit "1" ik verplaats mijn lippen naar de volgende "2" "3" "4" zeg ik en kijk haar even met een glimlach aan. "Nog maar 4, waarvan 3 kleintjes" grinnik. Ik kijk haar nog steeds aan en ik hang nog steeds boven haar "Maar blijkbaar vind je het prettig en daar gaat het mij om" lach ik en druk nog een kusje tegen haar lippen en het lijkt net alsof mijn lippen de hare niet willen los laten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.