• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en luister heel aandachtig zonder hem te onderbreken. Ik knik lichtjes ten teken dat ik het begrijp en staar naar het water. Ik bijt op mijn lip. Had ik hem nu gedwongen het te vertellen? Ik kon het niet helemaal vatten. Jamie en gepest worden leek niet samen te kunnen gaan. Toch was het gebeurd. ik kijk hem aan en druk een lange kus op zijn lippen. 'Het spijt me. Dat ik je het water in dwong, bedoel ik.' Ik sla mijn ogen neer en kijk naar mijn handen. Dan kijk ik op en glimlach even. 'Maar je houdt je nu nog steeds niet aan de regels,' grinnik ik en kijk hem aan. Dan word ik weer serieus, maar weet eigenlijk niet wat te zeggen dus kijk ik weer weg. Hoe moest ik reageren? Ik wist het niet. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en sluit mijn ogen. Ik wilde gewoon laten weten dat hij altijd bij me terecht zou kunnen, wat dan ook. Niet alleen over vroegere dingen, maar ook voor dingen die er nu gebeuren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Je wist het niet" breng ik uit en kijk haar aan met een kleine glimlach, ik grinnik ook even als ze zegt dat ik me nog steeds niet aan de regels hou en lach "Oh well boys will be boys" zeg ik met een lachje en sta op. "Wil je dan nu weer wat aantrekken" lach ik en voel hoe mijn broek bijna droog is en rek me weer uit. Ik zuchtte "Meh" bracht ik uit "Mijn spieren zitten muurvast" zeg ik dan en ga weer op de grond zitten en ga dan meteen liggen en kijk omhoog naar de lucht en zucht tevreden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy michels

    Ik lach en kijk hem aan. 'Hoezo?' Ik kijk hem grinnikend aan en loop dan toch naar mijn kleding. Het was wel opgedroogd. Ik trek snel vlug alles aan en loop terug naar Jamie. 'Mmm, zitten je spieren muur vast?' Ik lach even en kijk hem aan. Ik had vaak genoeg een message gehad, dus ik wist wel hoe ze het deden. Bovendien gaf ik mijn moeder ook altijd massages omdat ik het leuk vond. 'Welke spieren?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Dan ga ik naast hem zitten en draai hem op zijn rug. 'Nou welke spieren?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik gaf maar geen antwoord op de eerste vraag, maar ze deed gelukkig wel weer haar kleren aan, ze was zo sexy dacht ik in mezelf maar schudde het snel uit mijn hoofd en zag hoe ze naast me ging zitten en ik wees naar mijn schouders en nek. Ik keek haar met een kleine pruillip aan "Mijn schouders en nek spieren" zeg ik dan en glimlach kort. Ik moest misschien maar langs een fysio daarvoor, ik beet even op mijn lip en gaapte nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en geef een kus op zijn pruillip. 'Nou hup, stil liggen.' Ik ga op zijn rug zitten en begin zijn schouders en nek te masseren. Ik druk af en toe een kus in zijn nek en grinnik even. 'Zeg maar als ik het verkeerd doe.' Ik glimlach even en ga rustig door. Ik ga even met mijn hand door zijn haren en voel dat zijn haren nog een beetje nat zijn. Ik ga weer door met het masseren en glimlach. Ik was blij dat hij het me had verteld. Het betekende dat hij me vertrouwde en dat was iets goeds. De glimlach word groter. ik kijk om me heen. Het verbaasde me dat er niemand anders was, maar eigenlijk was dat wel goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar handen in mijn nek, en voel haar lippen ook soms een kus in mijn nek waarvan ik altijd even moet lachen, maar het voelde goed. "Mhhh het voelt goed" zeg ik dan na een tijdje. Ik sloot mijn ogen en genoot van de massage en voelde mijn spieren zicht ontspannen, ik weet nog wel dat mijn ouders me vroeger altijd naar een masseur stuurde omdat ik al lang last heb van mijn spieren maar die waren altijd pijnlijk en onprettig maar Amy deed het anders. "Misschien moet je overwegen om vaker massages te geven" zeg ik lachend "Your pretty good at it"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Misschien,' glimlach ik. 'Als dansen de mist ingaat blijft dit een andere mogelijkheid. Ik heb back up plannen,' grinnik ik en ga rustig door. 'Maar jij mag altijd gratis komen en je krijgt de speciale behandeling,' lach ik en druk nog een kusje in zijn nek. Ik voel dat zijn spieren al wat meer ontspannen en glimlach. Ik vond het wel leuk om te doen in principe en ik scheen er goed in te zijn, dus als dansen mis zou gaan zou dit één van de andere dingen kunnen zijn. De andere opties waren zingen, wat ook een zeer kleine kans was, dus dat was de laatste mogelijkheid, masseur worden of psychologie. Dat laatste leek me ook wel interessant, maar ik was pas 19, dus ik had nog een heel leven voor de boeg. Ik zou wel kijken wat er op mijn pad kwam.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Precies" ik lach even kort "Dat aanbod ga ik onthouden hoor" ik voelde haar handen nog steeds over mijn schouders en zuchtte tevreden "Je bent nu 19 toch" vroeg ik toen ook al wist ik zeker van wel en ik grinnikte "Ik word binnenkort alweer 21" ik draaide mijn hoofd een klein beetje "Dus eigenlijk schelen we 2 jaar" constateerden ik en sloot mijn ogen weer. "Niet dat dat heel veel is" grinnik ik en voelde me al stuk prettiger met de massage, mijn spieren voelde een stuk beter aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Over hoeveel weken of dagen?' Ik kijk hem even aan en ga rustig door. 'En twee jaar is niet veel hoor,' lach ik. 'En als ze daar een probleem van maken, dan neem ik een nieuw paspoort waarin ik twintig ben,' grinnik ik en druk nog een kus in zijn nek en bijt speels. 'Maar het gaat ook niet om het leeftijdsverschil, het gaat erom dat het gewoon verboden is wat we doen,' grinnik ik en ga door. 'Maar dat kan me even niet schelen.' Ik stop even en druk een kus op zijn schouder. Dan ga ik weer door en kijk weer om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik dacht even na "Ongeveer 3 weken" zeg ik dan en luister even naar wat ze zegt en voel haar lippen weer in mijn nek waarbij ze even in mijn huid bijt. En een rilling loopt door mijn lichaam en ik grinnik dan "Ja we gaan gewoon die hard tegen de regels in" grinnik ik, ik draai me na een tijdje om onder haar zodat ik weer op mijn rug lig en kan haar weer normaal aankijken. Ik sla mijn armen rond haar middel en trek haar naar me toe, ik druk mijn lippen tegen de hare aan en strijk even met mijn tong langs haar lip voordat ik haar mond binnenga en met haar tong begin te spelen. Ik kon het gewoon niet laten ze was gewoon heel erg zoenbaar dacht ik in mezelf en grinnik even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik ga erop in, maar laat hem leiden. Ik hoor hem even grinniken. Ik ben best nieuwsgierig naar de oorzaak, maar besluit dat niet te vragen en laat mijn handen over zjjn borstkas gaan. Na een tijdje verbreek ik de kus en glimlach. 'Zo spieren weer los,' grinnik ik even en kijk hem vragend aan met een speelse blik. Ik ga van hem af en ga naast hem liggen. Ik kruip tegen hem aan en kijk naar de lucht. De wolken zweven rustig in de lucht. Ik glimlach en bekijk Jamie vanaf de zijkant. 'Ik houd va je.' Het was oprecht en ik meende het met mijn hele hart


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Hmmm ik voelde hoe ze me terug kuste en niet veel later hoe ze de kus ook weer verbreekt "Spieren weer los ja" bevestig ik, ik zie dat ze naast me gaat liggen en tegen me aan ligt. Ik leg mijn arm over haar middel en trek haar nog dichter tegen me aan "En ik van jou" murmel ik terwijl ik mijn ogen even sluit en haar geur in me op neem. Ik hoor het gruis van water en wind en af en toe een vogel, ik voel de warme zon op mijn huid en geniet van het moment.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ga zo feaferen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik lach. 'Nou kom maar als ze weer vast zitten.' Ik grinnik even en ga weer recht liggen. Ik grijns even. 'Mooi.' Ik kijk hem aan en bekijk hem even goed. De omgeving is mooi en hij is geweldig, dus dit moment is perfect. Ik sluit mijn ogen en ga zijwaarts liggen met mijn hoofd op zijn borstkas. Ik voel zijn borstkas op en neer gaan en glimlach. Ik leg mijn hoofd in zijn nek en druk daar een kus. Ik neem weer wat afstand en kijk hem zwijgend aan met een glimlach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne