• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Weet ik veel. Ik heb het mijn huis niet ingedragen. Dat heb ik die bezorgers laten doen,' grinnik ik. Ik ga weer recht op staan en rek me even uit. 'Maar ik vond het er wel mooi uitzien.' Ik grinnik en bekijk de kast. Ik kijk Jamie aan. 'Hebben we toch wel weer goed gedaan,' grijns ik en geef hem een kus. Dan loop ik de danszaal in om de spulletjes te pakken die ik eruit heb gehaald. Met handen vol keer ik terug. Zo loop ik een paar keer heen en weer, totdat ik alles heb overgedragen naar de woonkamer. Dan richt ik de kast weer opnieuw in. Fotolijstjes en de beelden. Bij elk beeld zit wel een herinnering. Zo heb ik bijvoorbeeld een houten dolfijntje. Dat is de vakantie in Amerika. De orka voor Canada. En ga zo maar door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ja natuurlijk heb je dat" lach ik en ga op de arm leuning zitten van de bank terwijl ik naar haar kijk, "Maar dat hebben we inderdaad goed gedaan" ik kijk haar even na als ze wegloopt om waarschijnlijk dingen te pakken. NA nog een paar keer lopen heeft ze blijkbaar alles en ik kijk naar haar terwijl ze de spullen weer opbergt en ik laat me achterover op de bank vallen en rol omver zodat ik normaal kan zitten en drink snel mijn drinken op die er nog stond en kijk weer even naar Amy terwijl ik me weer lekker achterover laten vallen tegen de leuning. Ik was echt moe dacht ik opeens.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Is er nog op Sam of Chàrline gereageerd?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik voel gewoon dat Jamie me aankijkt en kijk hem ook even aan. Hij ligt languit op de bank, waardoor er geen plek meer is voor mij, dus plof ik neer op een stoel en gooi mijn benen over de leuning. Ik leg mijn hoofd tegen de rugleuning en kijk Jamie aan. 'Moeten we niet terug richting de dansschool,' mompel ik. Niet dat ik daar veel zin in had, het was ook wel lekker om gewoon even thuis te hangen. Opeens schoot me de morning after pil me weer te binnen. 'Kan ik die pil nu niet halen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk Amy aan en knik "Ja misschien wel maar ik heb geen zin om daarheen te gaan, terug naar de plek waar ik weer leraar ben" breng ik uit met een zuchtje en ga weer rechtop zitten. Ze vraagt opeens naar de pil en ik kijk haar weer even aan en knik langzaam "Ja ik denk het wel, waarom niet" zeg ik en wend mijn blik weer af. Ik ga weer staan en rek me nog een keer uit en breng mijn glas al vast naar de keuken en kijk haar vanuit de keuken aan "Wil je dat gaan doen en dan door naar school, of had je iets anders in gedachten" vraag ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. 'Hé, je redt het wel als mijn leraar,' grinnik ik. 'Ik zal het niet moeilijk voor je maken en bovendien hebben we de pauzes en we kunnen ons altijd nog terugtrekken.' Ik glimlach even en haal mijn schouders op en sta ook op. 'Ik weet niet.' Ik zet de tv uit en pak ook mijn glas om die naar de keuken te brengen. 'Maar we kunnen het nu nog halen. Daarna zien we wel.' Ik loop al door naar de gang om mijn jas en schoenen te pakken. 'Waar is het? Dan ga ik wel even alleen.' ik glimlach even en trek mijn jas aan. Nee, ik had geen behoefte eraan om samen met Jamie die apotheek in te lopen. Ik glimlach even en kijk Jamie afwachtend aan. Ik zucht even lichtjes. Waarom was ik niet aan de pil gebleven? Die ging ik ook maar gelijk weer kopen...

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Hmm ja ik zal het wel moeten redden" grinnik ik "Maar je hebt gelijk, thank you gid voor pauzes" zeg ik met een glimlach. Ik hoor haar in de gang haar spullen pakken en ik pakte mijn eigen spullen ook al toen ik hoorde dat ze liever alleen wou en legde mijn dingen weer terug en loop naar de gang om Amy te zien en kijk haar aan "Wil je niet dat ik mee ga" zeg ik lachend. Geen idee waarom ze dat niet wou, maarja het was natuurlijk haar keus. "Maar volgens mij zit er hier in de buurt wel eentje, ik weet het niet zeker" zeg ik uiteindelijk maar en leun even tegen de muur aan "Maar dan zie ik je zo wel weer" en deed aanstalte om weer naar de woonkamer te gaan.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:05 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Je mag wel mee natuurlijk, maar...' Ik zwijg even. 'Is het niet ongemakkelijk om daar met zijn tweeën binnen te komen,' vraag ik aarzelend en kijk hem aan. Ik zie dat hij aanstalte maakt om naar de woonkamer te gaan. Ik wist eigenlijk niet of ik alleen wilde of met hem. Ik bijt even op mijn lip. 'Anders ga je mee en wacht je buiten de apotheek. Kan je gelijk even roken ofzo?' Ik kijk hem even aan en glimlach kleintjes. Ik loop de keuken in om geld van het aanrecht te pakken en stop dat in mijn broekzak. Ik kijk weer naar Jamie en wacht af. 'En anders verdwaal ik weer en daar heb ik nu geen behoefte aan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "Ik vind het niet ongemakkelijk maar ik snap hoe je je erover denkt" ik kijk haar even aan "Je mag echt best alleen" zeg ik nog en leun tegen de deurpost aan en kijk haar aan. Ik lach weer even kort en pak mijn jas en sleutels weer "Oke dan ga ik wel mee" glimlach ik liefjes. "Ik denk trouwens niet dat je snel zal verdwalen hier" zeg ik er nog achteraan en kijk haar weer aan terwijl ik de deur alvast open trek en Amy naar buiten duw. Terwijl we naar buiten lopen kijk ik naar Amy "Waarom vind je het trouwens ongemakkelijk om samen naar binnen te gaan, als ik vragen mag" vraag ik haar terwijl ik naar mijn auto loop en blijf haar aankijken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik sla mijn ogen neer en voel mijn wangen rood kleuren. 'Gewoon...' Ik zwijg en bijt op mijn lip. Ik trek het portier open en stap in. Ik klik mijn gordel vast en kijk weer naar Jamie. 'Hoe mensen dan over je gaan denken,' mompel ik. Ik kijk naar buiten en ontwijk zijn blik. Hij vind het vast weer gestoord, maar zo was ik. Constant denken wat mensen van je vinden. Ik kijk hem langzaam weer aan. 'En ik verdwaal gewoon snel,' glimlach ik kleintjes. Ik tuur door de voorruit en bijt op mijn lip. Die blikken voelde ik gewoon op mijn rug branden als ik weg liep. Dat was gewoon zo en daar kon ik niet tegen en ik weet zeker dat het erger zou zijn als Jamie erbij is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik stap in aan de bestuurders kant en steek meteen de sleutels erin en doe mijn gordel om, ik moet zachtjes lachen als ik haar antwoord hoor en begin te rijden. "Dus dat vind je blijkbaar belangrijk, wat andere over je denken" zeg ik en kijk haar vluchtig aan voordat ik mijn ogen weer snel op de weg richt. Ik begin wat sneller te rijden en het duurt niet lang voordat we er zijn, ik parkeer snel "We zijn er" zeg ik snel en doe mijn gordel af en sla de motor af "Ik wacht dan maar in de auto" zeg ik en leun achterover en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja dat vind ik belangrijk. Ik wil niet overkomen als.. Weet ik veel wat.' Ik klik mijn gordel los en geef Jamie een lange kus. 'Zo terug.' Ik doe het portier open en loop snel naar de apotheek. Ik stap naar binnen en pak vlug de morning after pil en de pil zelf. Het was best druk, dus sloot ik achteraan in de rij. Ik leg het op de toonbank en kijk de vrouw aan die terug kijkt met zo'n blik niet- zo-slim. Ik probeer het te negeren en reken af. Ik pak het aan en loop de deur uit. Ik stap weer in en kijk naar Jamie. 'Ik ben er weer.' Ik pak de verpakking eruit en begin de bijsluiter even vluchtig te lezen. Dan leg ik het zakje Weg. 'Wat gaan we nu doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luisterde naar haar en voelde haar lippen lang op de mijne wat me verbaasde en zag haar naar binnen gaan, ik zucht kort en leun met mijn voorhoofd op het stuur en staar naar de grond van de auto. Ik ga weer rechtop zitten en kijk naar binnen en zie dat Amy aan het afrekenen is en dan zit ze niet zo lang daarna weer in de auto en ik kijk haar even aan. Ze begint iets te lezen maar ik kijk even naar buiten en haal mijn schouders op "Wat jij wilt" zeg ik dan maar en laat mijn handen even op mijn schoot liggen terwijl ik haar aan kijk en kleintjes glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Niet naar de academie.' ik glimlach even terug. Ik kijk naar buiten en zie mensen over straat lopen. Ik kijk Jamie weer aan. 'Eh...' Ik denk even na en haal mijn schouders weer op. 'We hebben het meeste vandaag al gedaan. Gegeten, film gekeken....' Ik lach. 'We kunnen gaan wandelen door dat bos, als je daarop zit te wachten,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik pak even zijn hand. 'vond je het raar dat ik alleen wilde?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik kort "Niet terug naar school dus" ik lach even kort, ik luister naar haar en stem dan in "Wandeling door het bos word het dan" zeg ik en glimlach vlug naar haar en begin weer te rijden richting het bos en kijk af en toe naar haar. Ik luister naar haar vraag en haal mijn schouders op "Nee niet echt, ik snap jou standpunt heel goed" zeg ik "Zoals ik al eerder zei, moet je doen wat voor jou prettig is" zeg ik er achteraan en mijn ogen turen over de weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.