• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bagoly schreef:
    Ja, dan nog. Ze beledigt mijn inspiratieloosheid, dat doet pijn voor hem/haar/het. :c


    Ik beledig inspiratieloosheid over het algemeen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik beledig inspiratieloosheid over het algemeen.

    + ziekenhuisbedden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    + ziekenhuisbedden.


    Dat was niet expres...


    #WWED - What Would Emma Do?

    O ik dacht dat we tot middernacht hadden :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    O ik dacht dat we tot middernacht hadden :\


    Er staat woensdag, vandaag is dinsdag :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    OJA XD

    mijn dagen zijn door de war en ik vond het al zo raar dat niemand wat ingeleverd had :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Junns schreef:
    (...)

    Er staat woensdag, vandaag is dinsdag :')


    het is alsnog raar..bij de meeste wedstrijden krijgt men tot 23:59...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    het is alsnog raar..bij de meeste wedstrijden krijgt men tot 23:59...


    Om 20:00 kan ik dan alvast beginnen met beoordelen. Vandaar.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Om 20:00 kan ik dan alvast beginnen met beoordelen. Vandaar.


    ik vind het ook niet erg...hoewel ik daardoor soms in de stress raak omdat ik het eerst niet zie...ik begrijp het wel...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moet binnenkort maar eens beginnen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    ik vind het ook niet erg...hoewel ik daardoor soms in de stress raak omdat ik het eerst niet zie...ik begrijp het wel...


    Als je het een half uurtje later inlever is het ook niet het einde van de wereld.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mag ik alsnog uitstel, want ik ben er nog steeds niet helemaal uit waarover ik wil schrijven en ik had gister veel huiswerk zat er tot 9 uur 's avonds aan en vandaag krijg ik het ook niet bepaald rustig ofzo.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben te goed voor deze wereld, nieuwe inleverdatum: Vrijdag 21 september 19.00
    Dan kan ik daarna meteen beoordelen en de nieuwe opdracht online zetten. Hoeven jullie niet tot zaterdag te wachten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik ben te goed voor deze wereld, nieuwe inleverdatum: Vrijdag 21 september 19.00
    Dan kan ik daarna meteen beoordelen en de nieuwe opdracht online zetten. Hoeven jullie niet tot zaterdag te wachten.


    awesome :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dankjewel, trouwens wanneer zal de 4e opdracht ingeleverd moeten worden, want ik ben dit weekend weg en heb geen internet... :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.