• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Souvenir schreef:
    Moet je trouwens zeggen wat je kiest?


    Niet nodig, zolang het maar bij je gedicht wordt vermeld.


    #WWED - What Would Emma Do?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja, I know. Daarom juist (cat) Ik ben hogere cijfers verwacht. Maar goed.

    Junns, ik mag vast geen oud gedicht inleveren of wel? Anders wil/had ik deze ingeleverd.


    Ik verwacht veel emotie in je volgende gedicht. Dan moet het goedkomen.

    En nee sorry, ik heb volgens mij al eens eerder gezegd dat het gedicht dat je inlevert voor deze wedstrijd moet zijn geschreven.

    Oh en btw, als je feedback wilt -je raad het al- even een pb'tje sturen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik verwacht veel emotie in je volgende gedicht. Dan moet het goedkomen.

    En nee sorry, ik heb volgens mij al eens eerder gezegd dat het gedicht dat je inlevert voor deze wedstrijd moet zijn geschreven.

    Oh en btw, als je feedback wilt -je raad het al- even een pb'tje sturen.

    Dat dacht ik al, maar don't worry. De volgende is al onderweg. En ja ik zal je even PB'en.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Echt, ik zit vast in de 7,3 zone :Y) en ik baal er zo erg van dat je geen oud gedicht mag inleveren XD dan had ik namelijk mijn beste gedicht ooit kunnen inleveren :') en dan had ik eindelijk misschien een keer hoger dan die vervloekte 7.3 kunnen halen XD

    Maar goed, ik ga weer mijn best doen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bam, klaar. Have fun reading :Y)

    Leave my Life

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Bam, klaar. Have fun reading :Y)

    Leave my Life

    holy, dat is snel :')


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    CyberLord schreef:
    Bam, klaar. Have fun reading :Y)

    Leave my Life


    Jij had zekers inspiratie.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Valora schreef:
    (...)
    holy, dat is snel :')

    Hahaha ja, I know.

    Junns schreef:
    (...)

    Jij had zekers inspiratie.

    Met die dingen wel ja. Daarbij is het makkelijk voor me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, ik denk dat ik weet welke emotie ik neem.. Alleen nu nog bedenken hoe ik die precies uit ga werken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En wat vinden jullie ervan? *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb even naar je gedicht gekeken :3 ik vind het wel een goed gedicht, maar volgens mij heb je er een fout in staan:

    You are a just dark soul

    Moet dit niet;

    You are just a dark soul,

    Zijn?

    Dat zou tenminste logischer op mij overkomen (;


    En ik ga proberen om eindelijk eens uit die 7,3 zone te komen en een keertje hóger te scoren :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb even naar je gedicht gekeken :3 ik vind het wel een goed gedicht, maar volgens mij heb je er een fout in staan:

    You are a just dark soul

    Moet dit niet;

    You are just a dark soul,

    Zijn?

    Dat zou tenminste logischer op mij overkomen (;


    En ik ga proberen om eindelijk eens uit die 7,3 zone te komen en een keertje hóger te scoren :')

    Crap, je hebt gelijk. Meteen aangepast (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Crap, je hebt gelijk. Meteen aangepast (cat)


    Ik heb altijd gelijk :Y) Teehee, nee dat is niet waar :3 you're welcome ^.^ ik ga dit keer maar iets eerder aan mijn gedicht beginnen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Junns schreef:
    Punten en nieuwe opdracht!

    Valora, jij hebt 0,2 punt erbij wegens het braaf op tijd inleveren van je gedicht.
    Lilia: Je hebt -0,2. In de opdracht stond dat je erbij moest vermelden om welk voorwerp het ging. Er stond in je gedicht dat het een knuffel was, maar je lichtte het buiten je gedicht niet toe.
    Zorg ervoor dat je je aan de opdracht houdt, alles van de opdracht.

    Succes met de volgende allemaal!


    Woops, daar had ik overheen gelezen. :'S Het ging inderdaad over een knuffel die ik al mijn hele leven heb en waarvan het een wonder is dat hij niet al lang uit elkaar is gevallen. Maar waarschijnlijk is mijn cijfer niet meer aan te passen...

    Leuke opdracht trouwens. Hier krijg ik nou inspiratie van. :'D Ik kan alleen niet kiezen uit de emoties, ik denk dat ik maar gewoon over ze allemaal schrijf en het gedicht wat het mooist is stuur ik in. :Y)

    De inleverdatum is ietsjes aangepast gezien et feit dat ik vandaag de feedback ga versturen.


    #WWED - What Would Emma Do?