• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb ontzettende hoofdpijn en kan nog geen twee minuten naar een scherm staren. Dus hierbij laat ik jullie weten dat ik voorlopig geen feedback ga versturen en dus ook de inleverdatum uitstel tot Zondag.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:38 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb ontzettende hoofdpijn en kan nog geen twee minuten naar een scherm staren. Dus hierbij laat ik jullie weten dat ik voorlopig geen feedback ga versturen en dus ook de inleverdatum uitstel tot Zondag.

    Beterschap!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    Ik heb ontzettende hoofdpijn en kan nog geen twee minuten naar een scherm staren. Dus hierbij laat ik jullie weten dat ik voorlopig geen feedback ga versturen en dus ook de inleverdatum uitstel tot Zondag.


    Wat vervelend voor je! Heel veel beterschap!
    En het is niet erg, hoor. Dat kunnen wij onze gedichten extra goed maken en heb jij als je weer beter bent prachtige gedichten. Die feedback komt ook wel, neem alle tijd!

    aangezien ik morgen niet echt tijd heb;
    hier alvast mijn inzending.
    ik kon er niks beters van maken :')
    *klik*


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Mag ik de rest er nog even aan herinneren dat ik vanavond alle gedichten wil hebben!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Die van mij heb je al, ghehe. I still like it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb serieus in al die tijd niet echt goede inspiratie gehad -.- niet iets waarvan je zegt, ja daar kan ik een gedicht om maken.

    Hopen dat het nog gebeurd in de loop van de dag :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Schot.
    Angst.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:43 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Heeft er iemand uitstel?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:20 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Niet dat ik weet, dat zou dan denk ik in de beginpost staan en daar staat niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay. Ik ga nog een poging doen om te schrijven, maar ik weet niet of het gaat lukken :') probably not.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Okay. Ik ga nog een poging doen om te schrijven, maar ik weet niet of het gaat lukken :') probably not.

    Vast wel. Goodluck ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vast wel. Goodluck ^^

    Wat hij zegt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yoda heeft wat extra tijd wegens privéredenen. Verder heeft niemand uitstel.

    @jaimyhoi Veel succes! Je kunt het, twijfel daar niet aan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dank jullie (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.