• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik wil wel meedoen^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sjee, er zijn opeens weer allemaal leuke wedstrijden. Hmm, een tekenwedstrijd lijkt me ook wel leuk, maar ik doe ook al aan een andere wedstrijd mee, en ik wil er niet drie te doen hebben... Maar gedichten zijn leuk, dus hier wil ik wel aan meedoen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BlueHope schreef:
    ik wil wel meedoen^^


    Lancelot schreef:

    Sjee, er zijn opeens weer allemaal leuke wedstrijden. Hmm, een tekenwedstrijd lijkt me ook wel leuk, maar ik doe ook al aan een andere wedstrijd mee, en ik wil er niet drie te doen hebben... Maar gedichten zijn leuk, dus hier wil ik wel aan meedoen.


    Ik schrijf jullie in!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hoe lang duurt een ronde?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Hoe lang duurt een ronde?


    Zodra elke opdracht uit is heeft iedereen een week om iets in te leveren. Plus beoordelen en eventuele mensen met uitstel wordt dat ongeveer anderhalf tot hooguit twee weken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Zodra elke opdracht uit is heeft iedereen een week om iets in te leveren. Plus beoordelen en eventuele mensen met uitstel wordt dat ongeveer anderhalf tot hooguit twee weken.

    Korte rondes dus. Hmm, dan verlies ik niet zo snel de interesse om te winnen. Goed, ik doe mee :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Me!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @Prul en Mithell

    You're in!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil het wel eens proberen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:09 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Goodluck allemaal. Ik ben hier goed in -ego-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil Graag meedoen! Ik ben wel weer eens toe aan een gezellige gedichtenwedstrijd!

    @Drizzle en Lilia

    Prepair yourselfs :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil graag meedoen. (:


    everything, in time

    CyberLord schreef:
    Goodluck allemaal. Ik ben hier goed in -ego-


    Ik ook, haha. We will see :Y)

    Nu wil ik de opdracht weten. Dus mensen, schrijf jullie snel in!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Broadfields schreef:
    Ik wil graag meedoen. (:


    Ik wist het...


    #WWED - What Would Emma Do?